Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.

Vierailija
28.08.2021 |

Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?

Kommentit (390)

Vierailija
261/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan erinäisille ihmisryhmille, esim. sinun kaltaisillesi ja vanhuksille, oli tarjolla kunnallisesti järjestettyä toimintaa, jossa saattoi kohdata kaltaisiaan ja saada mielekkyyttä, ehkä jopa sen oman mielitietyn elämäänsä.

Muutaman viime hallituskauden aikana harjoitettu nk. Kokoomuslainen eugeniikka on lopettanut moisen rahankäytön, eipä teille oikein muuta enää ole tarjolla kuin se oma betonikuutionne, pahoittelut.

Vierailija
262/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä outoa. Huono tuuri senku jatkuu. No mul on duunipaikka ja alotan kuntoilun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy ei. En tiedä mistä. Jaksa stressata. Muita juttuja elämässä vaan.

Vierailija
264/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule tinderissä osumia niin sit on kyl erittäin heikko tilanne saada nainen.

Vierailija
265/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kohtaloa on tämä ettei vaan naiset kiinnostu ja ei löydä ketään sopivaa.

Vierailija
266/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mulla oli tyttöystävä ja olin vielä työtön. Nyt on vakituinen työ ja todella outoa ettei löydä ketään. Hemmetti tää on erikoista.

Vierailija
267/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän jos olisin ruma ja todella lihava ja työtön. Mutta en ole.

Vierailija
268/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä naisia

Vierailija
269/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on tää elämä nyt meen kuntoilee. Halun laihduttaa ja lopetin alkoholin. Meen kokoajan parempaan suuntaan.

Vierailija
270/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa naista koskaan. Sitte ei voi mitää. Ennen oli nainen ja seurustelin.

Vierailija
271/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten toiset saa niin helposti kumppanin.

Vierailija
272/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin uusia kuvia ei auta. Silti en saa tinderissä matcheja.

Vierailija
273/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko 10 kg laihduttaa ku en kelpaa tälläsenä. Pakko.

Vierailija
274/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täälä hiljasta.

Vierailija
275/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on vastaus kaikkeen.

Meitä surkeita ihmisiä varten Hän tuli tähän maailmaan, jotta jokainen, joka uskoo Häneen ja antaa elämänsä Hänelle, pelastuu ja saa iankaikkisen elämän Taivaassa.

Mutta, Hän antaa paljon muutakin jo tässä ajassa, enemmän kuin osaamme edes toivoakkaan.

Sinä aloittaja, on yksi joka rakastaa sua, juuri tuollaisena kuin sä oot.

Hän pystyy ja haluaa myös muuttaa sun koko elämän, kun sinä vain annat Hänelle luvan, tulla sun elämään ja muuttaa sun elämän.

Minä olin ennen koulukiusattu, ruma hylkiö, mutta kun Jeesus muutti mun elämäni, minusta tuli Hänen palvelijansa, Taivaan kansalainen.

En ole enää hylkiö, vaan mua rakastetaan, mulla on ihana Taivaallinen Isä joka pitää minusta ja mun perheestäni huolta.

Hän antoi puolison, meillä on lapsia, ja me palvelemme Herraa, ja mikä parasta, me ollaan matkalla Taivaaseen Hänen luokseen.

Ap, Jeesus antaa sulle Elämän, älä kulje Hänen ohitseen, jos kuulet kutsuvan sua.

Vierailija
276/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja.hitto tää liikunta tekee hyvää ja tulee hyvä olo. Halun tosissani laihtua.

Vierailija
277/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naiset rupeis näkee mut ihan eri valossa kun yritän tehdä asioiden eteen jotain et saisin parisuhteen ja naisen.

Vierailija
278/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
279/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep niin teen. Nuorena olin laiha ja komea sain naisia. Ulkonäkö ja kaljamaha vaikuttaa.

Vierailija
280/390 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä annan osumia ihan mun tyylisille vähän pyöreille naisille. Mutta en saa osumia. Jotain outoa täs on. Naisetki sanonu. Koska näytän ihan hyvältä ja kaikkee. Tosi outoa.