Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.

Vierailija
28.08.2021 |

Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?

Kommentit (390)

Vierailija
221/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskuntia jatkuvasti näkee ovat iloisia. Ei tällänen ole elämää. Jatkunu jo kauan tää yksin oleminen.

Eivät kaikki läheskään ole onnellisia parisuhteessakaan.Kaikilla on omat ongelmansa.

Vierailija
222/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken musta otettii kokovartalokuva. Oon tosi kaljuuntununut ja lihonut naamasta. Ei mulle ole toivoa mitää. Näytän todella rumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et oon naamasta ku porsas leveet posket pyöree pää. Kaljuuntunut muutama haiven päässä. Ihme ettei naisia kiinnosta ja vanhentunut ja ruma.

Vierailija
224/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä ymmärrän miksi en saa yhtää ketää. Oon läski ja kaljuuntunut pahasti.

Vierailija
225/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään toivoa enää koskaan mitään. Kyllä tänää kello 00 ajan rekan alle ja kuolen.

Vierailija
226/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mun heikkolahjaisuus tyhmyys pään valtavat mt ongelmat kaverittomuus.

Vierailija
227/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on oikees nyt tajuan missä kuopas oon. Etten kelpaa kellekkää maailmas. Olen aika nolla nolla paska jonka pitää kuolla pois.

Vierailija
228/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kadut elämässäsi?

Vierailija
229/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun elämässäni sitä et menetin kauniin naisenk parisuhteen. Kaverit. Ja millanen olen heikkolahjainen.

Vierailija
230/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on oikees nyt tajuan missä kuopas oon. Etten kelpaa kellekkää maailmas. Olen aika nolla nolla paska jonka pitää kuolla pois.

Ota yhteyttä vokkisi valvojaan.

Vierailija
231/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluan kuolla siihen tää menny kaikki.

Vierailija
232/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapa itseäsi. Kuolla kyllä ehtii

Vierailija
233/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole normaalia 36 v mies hengailee äitinkaa ku ei ole omaa elämää ja roikkuu äitissä kun pikkulapsi.

Vierailija
234/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan tappaa itseni.

Vierailija
235/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti äitiäsi

Vierailija
236/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
237/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisissa

Vierailija
238/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt tältä iltaa ja katso vaikka joku leffa. Menee jo pakkomielteen puolelle nää sun juttusi.

Vierailija
239/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva elää tätä yksinäistä elämää ja katella naisia ja ite ei kelpaa. No kai mä vaan jatkan elämääni yksin ja laihdutan käyn terapiassa ja töissä.

Vierailija
240/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä juo yhtää alkoholia en pisaraakaan.