Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.

Vierailija
28.08.2021 |

Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?

Kommentit (390)

Vierailija
201/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon antanu kaikille osuman jokaiselle saamatta osumaa??? Miten on mahdollista etten saa matcheja?

Vierailija
202/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti oon pohjalla ja ruma!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua elää tälläistä elämää. En vain kestä enää. Olen onneton ja paha mieli. Olen ollut liikaa yksin. Mä todellaki aion tappaa itteni kyllä kun sopiva aika tulee.

No tee se äläkä vaivaa muita ruikuttamalla kun me muut emme voi elämääsi vaikuttaa. 

Vierailija
204/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt edes kerran vaikka maksullisissa naisissa ennen kuin menet sinne rekan alle. Jotkut tulee kotiinkin jos et saa lähdettyä.

Vierailija
205/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelottava.. ehkä sen takia naiset ei halua olla tekemisissä. Hoida pääsi kuntoon niin elämä alkaa taas hymyilemään.

Vierailija
206/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeton maksullinen seksi ei kyllä ketään auta vaan voi pahentaa. 

Vierailija
207/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta mitään. istun tietokoneella chattailen tai katon leffoja. Lenkkeilen kyllä ja käyn salilla. Mutta kuten sanoin ei ole ihmisiä ympärillä ei pääse juttelee kellekkää ja olen tosi yksin.

Moni varmaan pitää sinusta jos tutustuu.Liian usein ajatellaan,että kukaan ei pidä minusta,mutta ystävien puute johtuu yleensä siitä,ettei ole törmännyt samanhenkiseen ihmiseen,ei siinä ole mitään henkilökohtaista.

Vierailija
208/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmaa. Miksi oon olemassa? Jos synnyin lievästi kehitysvammaisena?

Vierailija
209/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ketään musta. Sanottu että tapa ittes.

Vierailija
210/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottu tapa ittes pelle.

Vierailija
211/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pelottava.. ehkä sen takia naiset ei halua olla tekemisissä. Hoida pääsi kuntoon niin elämä alkaa taas hymyilemään.

Mies joka ei kykene perhettään elättämään niin on hyvin harvojen naisten mieleen. Jos on joku ihan epätoivoinen nainen nii kyllä siittäjänä voi käyttää jotain ressukka miestä. Eikä se halua miestä muuta kuin kakaran jollain teetätettyä. Haluaa jonkun elatusmaksajan ja jonkun jolta tulee perintöjä sille kakaralle. 

Vierailija
212/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei musta syntyny normaali. Miksi heikkolahjainen. Miksi sain tämän kohtalon. Miksi en saa suhdetta ja elämää.

Elämä sinulla on jo,sinun täytyy vaan alkaa elää sitä.Suhde ei ole edellytys onnelliseen ja täyteen elämään,kuten huomaat,jos luet tätäkin palstaa tarkasti

Vierailija
213/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeton maksullinen seksi ei kyllä ketään auta vaan voi pahentaa. 

P a s k a p u h e t t a

Vierailija
214/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sitä. En missää nimessä. Haluan kuolla.

Vierailija
215/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä sit teen? Elän elämäni yksin? Ei saatana ei koskaan. Yksin tuijotan telkkaria 30 v.

Tee jotain muuta välillä,maailma on täynnä tekemistä.

Vierailija
216/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako ihmiset ei ymmärrä jos on erilainen ja tyhmä ja kaveriton ihminen pohjalla ei saa naista.

Vierailija
217/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut parisuhteessa?

Vierailija
218/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kuolla saatana. Mun elämä on paskaa yksin. Tajuutteko!!!!

Vierailija
219/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 parisuhdetta ollut.

Vierailija
220/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mussa on jotain todella paskaa ku ihmiset ei oo halunnu olla missää tekemisissä. Nään vaan äitiä ja oon yksin.

Sinulla on sentään äiti,se on jo enemmän kuin monilla.Kyllä niitä muitakin vielä ilmaantuu elämääsi.