Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:32"]
Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?
[/quote]
Itse mokasit ja syytät siitä nyt tyttöystävääsi. Suahan varoitettiin ja silti ihmettelet, kun kaikki ei mennytkään kuten suunnittelit. Vitun tampio.
[/quote]
Ai minä en saisi syyttää naista siitä, että tämä petti minua? Ketäs sitten?
[/quote]
Itseäsi, kun jätit hänet etkä ollut hänelle rehellinen. Rehellisyys on miehessä tärkeintä.
Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?
[/quote]
Itse mokasit ja syytät siitä nyt tyttöystävääsi. Suahan varoitettiin ja silti ihmettelet, kun kaikki ei mennytkään kuten suunnittelit. Vitun tampio.
[/quote]
[/quote]
No daa, itseäsi. Sun aloitukseen oli vastattu yli 400 kertaa, että ideasi on huono, älä tee sitä, mitä vain voi tapahtua jne. Ja silti teit sen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itseäsi, kun jätit hänet etkä ollut hänelle rehellinen. Rehellisyys on miehessä tärkeintä.
[/quote]
EN JÄTTÄNYT VAAN ILMOITIN MIETTIMISTAUOSTA SAATANA. Miettimistauko ei ole sama asia kuin ero.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:42"]
Ap: sä kysyit avauksessasi, että olisiko liian julma pila toi tauon ehdottaminen ja myöhemmin kosiminen.
Sulle vastattiin, että olisi. Ja silti sinä sen teit.
Mitä sä täällä kyselet yhtään mitään, koska et usko satoihin naisten antamiin vastauksiin? Sähän olet tyhmä kuin aasi!
[/quote]
Kyllähän uskoin teitä, vaihdoin suunnitelman valejättämisestä valemiettimistaukoon.
[/quote]
Kukaan ei tainnut pitää täällä myöskään tuota miettimistaukoa hyvänä ideana.
Tauko oli ihan oikea naisystävällesi! Sinähän sitä itse hänelle ehdotit.
Vain jossain sairaassa mielessäsi voit kuvitella, että tauko ei ollutkaan oikea - niin, ei sinulle!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:15"]Ei vaan tauko tarkoittaa sitä, että ollaan yhä yhdessä mutta pohditaan tulevaisuutta ja muitakin mahdollisuuksia. Mutta silloin ei olla vielä erottu, eli naiseni todellakin on moraaliton.
[/quote]
Huomattavasti moraalittomampaa on kosia vilpillisellä mielellä.
Ap. Mitenkäs kykenet toimimaan työssäsi sairaanhoitajana? Siellä kun pitää olla sitä ymmärrystä muidenkin mielipiteille ja toiveille kuin vain omille.
Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää.
Kattilasta saisit.
Suhteen päättymistä voi pahimmillaan verrata toisen kuolemaan. Varsinkin jos ero tulee yllättäen erittäin rakkaan ihmisen kohdalla.
Ihmettelen miten voit edes miettiä toisen loukkaamista tällä tavalla? Haluatko testata toisen ihmisen tunteiden syvyyttä? Jos näin, niin kokeile jotain muuta keinoa. Pahimmillaan voit menettää ihmisen luottamuksen vaikka hän välittäisikin sinusta ihan helvetin paljon ja ymmärtäisi vitsin edes osittain. Ja kerran rikottu luottamus on vaikea saada takaisin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
EN JÄTTÄNYT VAAN ILMOITIN MIETTIMISTAUOSTA SAATANA. Miettimistauko ei ole sama asia kuin ero.
[/quote]
Yksipuolisesti ilmoitettu miettimistauko on sama asia kuin ero. Yhdessä sovittu miettimistauko on eri asia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"]
Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää.
[/quote]
Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille.
Kumma juttu kun ap tuntuu olevan ainoa, joka on yllättynyt siitä ettei nainen riemusta kiljuen suostunut kosintaan tuollaisen käytöksen jälkeen. Tampio mikä tampio.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:18"]
En puhunut mitään siitä että saako toisia panna vai ei, pidin itsestäänselvyytenä sitä että toisia ei panna. Luulin naisenikin rakastavan minua edes sen verran ettei heti ryntää vieraan sänkyyn kun ei olla edes erottu
[/quote]
Älä selitä, kun itse pidit naista itsestäänselvyytenä. Luulo ei myöskään ole koskaan ollut tiedon väärti.
Miettimistauko on TAUKO suhteessa.
Eli ilman eri sopimista silloin ollaan sinkkuja. Et sä voi ap olla samaan aikaan suhteessa ja tauolla. Se on kuule jompikumpi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"]
[/quote]
Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille.
[/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua.
Taisi jo tunnustaa tuolla toisessa ketjussa että provohan tämä oli.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:06"]
Ei tuo ole Ap. Tai sitten pilasi hyvän provon.
[/quote]
Kyllä olen. En ole "pilannut hyvää provoa" kun tämä ei ole provo ollutkaan, kerroin vain rehellisesti mitä on tapahtunut. Taisit pettyä loppuratkaisuun mutta minä en ole tapahtumiin voinut vaikuttaa, toivoin itsekin vähän erilaista lopputulosta.
[/quote]
Olisithan sä voinut vaikuttaa tapahtumiin, olisit vaan uskonut kun sulle sanottiin, että ÄLÄ ÄLÄ tee tuota. Olisit uskonut ja kosinut ihan tavallisesti. Olis homma mennyt ihan toisin. Aika turha ruikuttaa, oma oli mokasi.
[/quote]
Enhän voi vaikuttaa siihen, jos naiseni haluaa panna muita. Olisi se varmasti jossain vaiheessa kuitenkin jotakuta toista pannut (kenties on pannut jo aiemminkin) vaikken olisi pilaillutkaan, kun on noin helvetin moraaliton.
[/quote]
Sinuna ei puhuisi sanaakaan moraalista. On aika moraalitonta leikkiä toisen tunteilla ihan vaan vitsinä. Sulle olis ihan oikein että naises olis pettänyt sua. Tosin voihan olla että se heitti sen vaan ihan vitsinä ja oletkin parin päivän kuluttua tosikko joka ei leikkiä ymmärrä. Naisesi vaan halusi maksimoida sun onnentunteen kun huomenna saat kuullakin että naisesi on ollutkin uskollinen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:42"]
Ap: sä kysyit avauksessasi, että olisiko liian julma pila toi tauon ehdottaminen ja myöhemmin kosiminen.
Sulle vastattiin, että olisi. Ja silti sinä sen teit.
Mitä sä täällä kyselet yhtään mitään, koska et usko satoihin naisten antamiin vastauksiin? Sähän olet tyhmä kuin aasi!
[/quote]
Kyllähän uskoin teitä, vaihdoin suunnitelman valejättämisestä valemiettimistaukoon.