Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
201/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"] *huutonaurua* [/quote]
Olet yhtä empatiakyvytön ja moraaliton kuin naiseni jos naurat toisen vastoinkäymisille ja pahalle ololle. [/quote] ap älä välitä. Katkerat alat ei tiedä mitä rakkaus on [/quote]
Kiitos tuestasi, samaa mieltä. Ja totta kai akat pitää aina toistensa puolia vaikka olisi mikä tilanne. [/quote] hehe. Mäkin oon akka ;) mutta pidän silti sun puolia. Koska itse en ymmärrä tuollaista kukasta kukkaan hyppimistä. Jos oikeasti rakastaa jotakin ihmistä niin sitä on sinkkunakin ilman mitään satunnaista panoo. Ei sitä pysty sellaiseen. [/quote] Useimmat naisetkin tykkäävät seksistä eivätkä siksi sinkkuina vain passiivisesti odota prinssi Oikeaa. [/quote] niin, että olet ihastunut Pekkaan, mutta, koska Pekka ei lämpiä niin panet Mattia? No Pekka ja Matti onkin kavereita ja nauravat sinun lutkailullesi etkä saa kumpaakaan. Olet vain säälittävä ruikuttaja. Jos taas olet ihastunut Pekkaan ja Matin ehdottelusta huolimatta haluat vain sinnikkäästi yrittää ihastustasi niin Pekka voikin vaikuttua tunteistasi ja saatkin ihastuksesi.

[/quote]

Miksi pitäisi jäädä yrittämään Pekkaa, kun miehiä on maailma täynnä. Miehen tai bussin perässä ei pidä koskaan juosta, koska viiden minuutin päästä tulee seuraava.
[/quote] niin eikai sitä kannatakkaan, jos kuka tahansa kelpaa.

Vierailija
202/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:32"]

Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?

[/quote]

Jep, se jättäminen (eli se tauko) onkin tosi iloinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"]

Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää.

[/quote]

Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille.

[/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua.

[/quote]

Lain mukaan asia ei mene noin. Jos nainen on siellä kirjoilla, on poliisiasia jos alat heitellä hänen tavaroitaan ulos. 

[/quote]
Ei ole kirjoilla kun ei olla vielä vuokrasopimusta tehty.

[/quote]

Jos hän on useita kuukausia siinä asunut, totta ihmeessä hän on siinä kirjoilla. Kirjoilla oleminen tarkoittaa sitä, että maistraatin mukaan hänen osoitteensa on asunnossa. Kirjoilla olo ei vaadi vuokrasopimusta.

Vierailija
204/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:40"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"] *huutonaurua* [/quote]
Olet yhtä empatiakyvytön ja moraaliton kuin naiseni jos naurat toisen vastoinkäymisille ja pahalle ololle. [/quote] ap älä välitä. Katkerat alat ei tiedä mitä rakkaus on [/quote]
Kiitos tuestasi, samaa mieltä. Ja totta kai akat pitää aina toistensa puolia vaikka olisi mikä tilanne. [/quote] hehe. Mäkin oon akka ;) mutta pidän silti sun puolia. Koska itse en ymmärrä tuollaista kukasta kukkaan hyppimistä. Jos oikeasti rakastaa jotakin ihmistä niin sitä on sinkkunakin ilman mitään satunnaista panoo. Ei sitä pysty sellaiseen. [/quote] Useimmat naisetkin tykkäävät seksistä eivätkä siksi sinkkuina vain passiivisesti odota prinssi Oikeaa. [/quote] niin, että olet ihastunut Pekkaan, mutta, koska Pekka ei lämpiä niin panet Mattia? No Pekka ja Matti onkin kavereita ja nauravat sinun lutkailullesi etkä saa kumpaakaan. Olet vain säälittävä ruikuttaja. Jos taas olet ihastunut Pekkaan ja Matin ehdottelusta huolimatta haluat vain sinnikkäästi yrittää ihastustasi niin Pekka voikin vaikuttua tunteistasi ja saatkin ihastuksesi. [/quote] Miksi pitäisi jäädä yrittämään Pekkaa, kun miehiä on maailma täynnä. Miehen tai bussin perässä ei pidä koskaan juosta, koska viiden minuutin päästä tulee seuraava. [/quote] niin eikai sitä kannatakkaan, jos kuka tahansa kelpaa.

[/quote]

Miehiä on niin paljon, että hyviäkin yksilöitä on tarjolla jopa liikaa.

Vierailija
205/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä alan ymmärtää miks mieheni sanoi, että kaikki naiset on lutkia. Siis ihan oikeesti 1 päivä erosta ja pannaan toista :o t: vaimo, joka eli ilman 6kk eron jälkeen

Vierailija
206/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisoni, joka viettää enemmän aikaa tietokoneen kautta 500 km päässä olevien kaveriensa kanssa kuin minun. On se kumma kun tietokonepelin alaston mies kiinnostaa enemmän kuin avovaimo. Isännän vaihto vakavassa harkinnassa.

Vierailija
207/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:52"]

Ap. Mitenkäs kykenet toimimaan työssäsi sairaanhoitajana? Siellä kun pitää olla sitä ymmärrystä muidenkin mielipiteille ja toiveille kuin vain omille.

[/quote]
Olen ensihoitaja ja osaan kyllä huomioida muut ihmiset ja heidän toiveensa.

[/quote]

Busted. Amk-tasoisen ensihoitajan pohjakoulutus on sh.

[/quote]
Totta kai tiedän sen kun olen kyseisen koulutuksen käynyt, mutta ensihoitajan työ eroaa sairaanhoitajan työstä. En tee sairaanhoitajan töitä vaan ensihoitajan.

[/quote]

Sellaista yksikköä ei olekaan, missä työskentelisi vain ensihoitajia. Olet jo kirjoituksillasi paljastanut, että et ole sitä, mitä olet uskotellut. Olet pieni nihkeä kikulinen finninaama, huonoryhtinen pikkurunkkari, jolle äiti tuo kaupasta energiajuomaa kun et itse viitsi siellä(kään) rumaa naamaasi näyttää.

[/quote]
Miksi en saa kutsua itseäni ensihoitajaksi jos sellainen olen? Sairaanhoitaja kuulostaa naismaiselta.

Vierailija
208/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä alan ymmärtää miks mieheni sanoi, että kaikki naiset on lutkia. Siis ihan oikeesti 1 päivä erosta ja pannaan toista :o t: vaimo, joka eli ilman 6kk eron jälkeen

[/quote]

Onko nainen lutka, jos tykkää seksistä? Mä en muuten viettäisi hetkeäkään sellaisen miehen kanssa, joka puhuu naisista noin rumasti.

Vierailija
209/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä ap täällä vaan jankkaat ja jankkaat siitä, mitä sinä tarkoitit, että olitte vielä suhteessa, koska kyse oli vain pilasta. Ja vielä tuo, että naisystäväsi on sinua pettänyt. Ja sinä olet nyt se kärsinyt osapuoli. Haloo hei!

Ajattelehan vaihteeksi asiaa naisystäväsi kannalta. Miltä tilanne hänestä tuntui, hänet jätettiin - joskin vain jonkun epämääräisen tauon ajaksi. Miksi hän teki, mitä teki. Ja miltä hänestä nyt tuntuu.

Pystytkö edes tähän? Jos et, hyvä vaan, että naisystäväsi pääsee sinusta eroon.

Kaikki vastauksesi ovat täysin itsekeskeisiä, minäminäminäminämiä, minuaminuaminua ...

Vierailija
210/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut mietittyä, että mitenkähän mieheni suhtautuisi, jos hänet jättäisin. Olisihan se mielenkiintoista tietää, mutta ongelmana toteutuksessa on se, että kyseinen suhde olisi sen jälkeen mennyttä. Pila tai ei. Muutama ihminen ketjussa sitä on tainnut ennustaakin. Toimivampiakin tapoja olisi varmasti ollut. Ap tietää seuraavalla kerralla toimia toisin:) vai mistä sitä muuten voi tietää onko vaimo pettäjätyyppiä? ;)

Vierailija
211/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lopeteta kommentoimasta koko ketjuun. Tämähän on ilmiselvä provo ollut jo ihan alkuhetkistä lähtien. Kuka mies oikeasti eksyy vauvapalstalle kirjoittelemaan suunnitelmiaan (millaiset lapsettomat miehet edes tietävät tästä palstasta???) ? Ja toiseksi, jos äijää on loukattu, tuleeko hän ensimmäisenä siitä tilittämään vauvapalstalle? Hei, haloo!! Kirjoittaja nauraa "partaansa", kun lukee teidän vauhkoavia kommentteja ja jatkaa varmasti niin pitkään stooriaan, kun olette hänen jutuista kiinnostuneita.  

Vierailija
212/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:12"]

Eiköhän lopeteta kommentoimasta koko ketjuun. Tämähän on ilmiselvä provo ollut jo ihan alkuhetkistä lähtien. Kuka mies oikeasti eksyy vauvapalstalle kirjoittelemaan suunnitelmiaan (millaiset lapsettomat miehet edes tietävät tästä palstasta???) ? Ja toiseksi, jos äijää on loukattu, tuleeko hän ensimmäisenä siitä tilittämään vauvapalstalle? Hei, haloo!! Kirjoittaja nauraa "partaansa", kun lukee teidän vauhkoavia kommentteja ja jatkaa varmasti niin pitkään stooriaan, kun olette hänen jutuista kiinnostuneita.  

[/quote]

Mitä se haittaa vaikka olisikin provo?

Vierailija
213/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:05"]

[/quote]

Onko nainen lutka, jos tykkää seksistä? Mä en muuten viettäisi hetkeäkään sellaisen miehen kanssa, joka puhuu naisista noin rumasti.
[/quote] no, jollei yhtä päivää pysty olemaan ilman munaa. Ihan sama kenen kunhan munaa saa niin kyllä on. TODELLAKIN

Vierailija
214/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:12"]Eiköhän lopeteta kommentoimasta koko ketjuun. Tämähän on ilmiselvä provo ollut jo ihan alkuhetkistä lähtien. Kuka mies oikeasti eksyy vauvapalstalle kirjoittelemaan suunnitelmiaan (millaiset lapsettomat miehet edes tietävät tästä palstasta???) ? Ja toiseksi, jos äijää on loukattu, tuleeko hän ensimmäisenä siitä tilittämään vauvapalstalle? Hei, haloo!! Kirjoittaja nauraa "partaansa", kun lukee teidän vauhkoavia kommentteja ja jatkaa varmasti niin pitkään stooriaan, kun olette hänen jutuista kiinnostuneita.  
[/quote]
Tämä palsta ei ole pelkästään naisten etuoikeus. Jos et ole huomannut, niin tänne päätyy aika usein jos googlettaa melkeinpä ihan mitä tahansa. En tullut ensimmäisenä tilittämään tänne, kyllä minä kavereineni naista haukuin ihan ensimmäiseksi.

Vierailija
215/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:00"]...nainen paljasti, että oli heti miettimistauosta ilmoitettuani mennyt baariin ja ottanut sieltä jonkun miehen mukaan ja pani sitten sen kanssa.[/quote]

Luultavasti naista taisi vähän harmittaa ettet sinä pystynyt maksimoimaan hänen onnentunnettaan... ;)

Vierailija
216/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:05"] Nyt mä alan ymmärtää miks mieheni sanoi, että kaikki naiset on lutkia. Siis ihan oikeesti 1 päivä erosta ja pannaan toista :o t: vaimo, joka eli ilman 6kk eron jälkeen [/quote] Onko nainen lutka, jos tykkää seksistä? Mä en muuten viettäisi hetkeäkään sellaisen miehen kanssa, joka puhuu naisista noin rumasti. [/quote] no, jollei yhtä päivää pysty olemaan ilman munaa. Ihan sama kenen kunhan munaa saa niin kyllä on. TODELLAKIN

[/quote]

Miksi pitäisi olla ilman, jos on sinkku? Näytäpä mulle muuten se sinkkumies, jolle ei suunnilleen kenen tahansa naisen pillu kelpaa tarvittaessa.

Vierailija
217/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"] *huutonaurua* [/quote]
Kiitos tuestasi, samaa mieltä. Ja totta kai akat pitää aina toistensa puolia vaikka olisi mikä tilanne. [/quote] hehe. Mäkin oon akka ;) mutta pidän silti sun puolia. Koska itse en ymmärrä tuollaista kukasta kukkaan hyppimistä. Jos oikeasti rakastaa jotakin ihmistä niin sitä on sinkkunakin ilman mitään satunnaista panoo. Ei sitä pysty sellaiseen. [/quote] Useimmat naisetkin tykkäävät seksistä eivätkä siksi sinkkuina vain passiivisesti odota prinssi Oikeaa. [/quote] niin, että olet ihastunut Pekkaan, mutta, koska Pekka ei lämpiä niin panet Mattia? No Pekka ja Matti onkin kavereita ja nauravat sinun lutkailullesi etkä saa kumpaakaan. Olet vain säälittävä ruikuttaja. Jos taas olet ihastunut Pekkaan ja Matin ehdottelusta huolimatta haluat vain sinnikkäästi yrittää ihastustasi niin Pekka voikin vaikuttua tunteistasi ja saatkin ihastuksesi.

[/quote]

Miksi pitäisi jäädä yrittämään Pekkaa, kun miehiä on maailma täynnä. Miehen tai bussin perässä ei pidä koskaan juosta, koska viiden minuutin päästä tulee seuraava.
[/quote] niin eikai sitä kannatakkaan, jos kuka tahansa kelpaa.
[/quote]
No kuka tahansa on parempi kuin aloittaja.

Vierailija
218/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:12"]Eiköhän lopeteta kommentoimasta koko ketjuun. Tämähän on ilmiselvä provo ollut jo ihan alkuhetkistä lähtien. Kuka mies oikeasti eksyy vauvapalstalle kirjoittelemaan suunnitelmiaan (millaiset lapsettomat miehet edes tietävät tästä palstasta???) ? Ja toiseksi, jos äijää on loukattu, tuleeko hän ensimmäisenä siitä tilittämään vauvapalstalle? Hei, haloo!! Kirjoittaja nauraa "partaansa", kun lukee teidän vauhkoavia kommentteja ja jatkaa varmasti niin pitkään stooriaan, kun olette hänen jutuista kiinnostuneita.   [/quote] Tämä palsta ei ole pelkästään naisten etuoikeus. Jos et ole huomannut, niin tänne päätyy aika usein jos googlettaa melkeinpä ihan mitä tahansa. En tullut ensimmäisenä tilittämään tänne, kyllä minä kavereineni naista haukuin ihan ensimmäiseksi.

[/quote]

Älä hei oikeesti viitsi yrittää, ei mene läpi. Ei ole tämä palsta naisten etuoikeus, ei - mutta millaiset (lapsettomat) miehet tulevat kirjoittamaan VAUVAlehden palstalle?? Olisit nyt valinnut sepustuksellesi uskottavamman foorumin! Todennäköisesti olet tylsistynyt kotiäiti, joka hakee hieman säpinää harmaaseen elämäänsä. 

Vierailija
219/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

oletko sä siis nainen eli miehesi mielestä olet "lutka"? Aivan ihana mies mies sulla, oikeen kultakimpale.

Vierailija
220/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"]

Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää.

[/quote]

Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille.

[/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua.

[/quote]

Jos avokki on siellä virallisesti kirjoilla niin et voi heittää häntä ulos, et vaikka asunto olis yksin sinun. Laki takaa avokille kohtuullisen ajan uuden asunnon etsimiseen ja muuttoon. Saat melkoiset korvaukset jos heität naisen pihalle tavaroineen. Jos avokki oikein ilkeäksi heittäytyy niin saat hänet ulos vain hakemalla häätöä ja siinä voi kestää pitkäkin aika. Ja kaikki tämä vain siksi että itse olit typerä ja keksit hienon idean kosinnalle.

Palstan neuvoja noudattamalla olisit nyt onnellisesti kihloissa. Kannattiko se onnen maksimointi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme