Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
181/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:17"]

Ap hei, sä sanoit naiselle haluavasi tauon, poistuit kämpästänne etkä vastannut hysteeriselle naiselle enää puhelimeen. Nainen sitten hakenut pullon viinaa ja lähtenyt baariin. Oma vikasi, tuohan oli naiselle selvä jättö, ja varmaan hänelläkin pyörinyt päässä ajatus sun mahdollisesta toisesta naisesta, jonka luo pakenit yhteisestä kodistanne. Vai olisiko naisen pitänyt jostain kristallipallosta katsoa, että "joo ei se mua oikeesti jättänyt oo, siellä ne istuu pekan kanssa ja juo kahvia ja suunnittelee meijän tulevia kihlajaisia"?! Ai että sä olet tampio.

[/quote]
Niin, viinapullon hakeminen ja baariin lähteminen olisikin ollut ok, mutta oliko muka pakko vielä panna jotain toista tauon aikana? Ei tässä mitään kristallipalloja olisi tarvittu, jos nainen rakastaisi tarpeeksi niin ei tulisi mieleenkään mennä heti nussimaan muita, oli tauko sitten todellinen tai vain pilaa.
[/quote]
Kyllä on julmaa testata toisen rakkautta tuolla tavalla

Vierailija
182/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:42"]

Ap: sä kysyit avauksessasi, että olisiko liian julma pila toi tauon ehdottaminen ja myöhemmin kosiminen.

Sulle vastattiin, että olisi. Ja silti sinä sen teit.

Mitä sä täällä kyselet yhtään mitään, koska et usko satoihin naisten antamiin vastauksiin? Sähän olet tyhmä kuin aasi!

[/quote]
Kyllähän uskoin teitä, vaihdoin suunnitelman valejättämisestä valemiettimistaukoon. 

[/quote]

Miettimistauko = ero. Yleensä miehen suusta se tarkoittaa myös "haluan panna muita naisia, mutta sinun pitää elää edelleen uskollisesti, koska minä olen mies ja minulla on miehen halut." 

Olet harvinaisen urpo ihminen. Kukaan täysjärkinen ei tee tuollaisia "piloja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannalta aivan se ja sama, oliko kyseessä ero vai miettimistauko. Tuolla tavalla puskista ja yksipuolisesti ilmoitettuna (ei keskusteltuna) vaikutus on molemmilla sama, eikä nainen oleta mitään yhteenpaluuta tapahtuvan.

Vierailija
184/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"]

Ap. Mitenkäs kykenet toimimaan työssäsi sairaanhoitajana? Siellä kun pitää olla sitä ymmärrystä muidenkin mielipiteille ja toiveille kuin vain omille.

[/quote]
Olen ensihoitaja ja osaan kyllä huomioida muut ihmiset ja heidän toiveensa.

Vierailija
185/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää.

[/quote]

Olisi varmaan parempi, että poistuisit itse, alat vaikuttaa vaaralliselta.

Vierailija
186/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää.

[/quote]

Se nainen ei pettänyt. Piste.

Vierailija
187/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"]

[/quote]

Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille.

[/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua.

[/quote]

Lain mukaan asia ei mene noin. Jos nainen on siellä kirjoilla, on poliisiasia jos alat heitellä hänen tavaroitaan ulos. 

Vierailija
188/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:52"]

Ap. Mitenkäs kykenet toimimaan työssäsi sairaanhoitajana? Siellä kun pitää olla sitä ymmärrystä muidenkin mielipiteille ja toiveille kuin vain omille.

[/quote]

[/quote]

Busted. Amk-tasoisen ensihoitajan pohjakoulutus on sh.

Vierailija
189/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:13"]

Taisi jo tunnustaa tuolla toisessa ketjussa että provohan tämä oli.

[/quote]

Eikun ei ollutkaan, luin nyt sen ketjun loppuun. Sorge. Jatkakaa.

Vierailija
190/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ilmiselvä narsisti. Tyttöystävän nöyryyttäminen ei mennytkään suunnitelmien mukaan, ja nyt AP itse on uhri ja heittämässä naisen pihalle. Tauko (eli ts. ero) oli tyttöystävälle täyttä totta, mistä helvetistä hän olisi voinut tietää, että sehän on vain pilaa! Järkyttynyt ihminen voi tehdä vaikka mitä, aivan kuten täällä ennustettiinkin.

Vierailija
191/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lisäksi tekstiä näyttää tulevan välillä pienellä, välillä isolla fontilla, eli eri lähteestä. Taitaa Ylilaudan tisuliposket viettää sunnuntaita taas paskaa jauhaen.

Vierailija
192/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilasta saisit.

[/quote]

Olisin kans vetänyt paistinpannulla päin näköä jo aikoja sitten.

Vierailija
193/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen ei ollut vapaa vaan miettimistauolla kanssani."

Ei, vaan sinä olit yksipuolisella päätöksellä lähtenyt tauolle vaivautumatta kertomaan naiselle, mitä sillä tarkoitat. Näin ollen, koska sinä et tauon tarkoitusta sopinut, on naisella oikeus tehdä siitä omat päätelmänsä.

"Ja se miettimistaukohan ei edes ollut oikea eli suhteessa olimme."

Tästähän sinä et naiselle myöskään viitsinyt mitään mainita, joten hänelle tauko oli täysin oikea. Lisäksi se oli jotain, mitä sinä et suostunut hänelle selventämään.

Tauko on niin epämääräinen käsite, että jos sellaisen suhteessaan haluaa, siitä pitää sopia kunnolla kumppaninsa kanssa. Vähimmäisedellytys on, että sovitaan tauon kesto ja se, kuinka sinä aikana tulee käyttäytyä. Ei voi vain lähteä tauolle määrittelemättömäksi ajaksi selvittämättä mitä sillä tarkoittaa ja olettaa toisen osaavan lukea ajatuksia. Ei voi vain jättää toista löysään hirteen roikkumaan sillä aikaa kun itse taukoilee toisen edes tietämättä mitä se käytännössä tarkoittaa. Ihan hyvin naisesi on voinut luulla sinun taukoilevan muita paneskelemalla. Ei se mikään kohtuuton oletus olisi, ottaen huomioon kuinka usein juuri sitä tauon aikana tehdään. 

Ymmärrän että sinua harmittaa ja suututtaa, mutta et voi ulkoistaa itseäsi vastuusta. Sinä mokasit pahasti. Vähintä mitä voisit tehdä, on pyytää anteksi mokaasi ja yrittää antaa naisellesi anteeksi hänen mokansa. Uhri sinä et tässä tilanteessa ole, jollei naisesikaan täysin kaiken taiteen sääntöjen mukaan käyttäytynyt. Sinua varoitettiin, että näin tässä voi käydä ja sinä päätit ottaa tietoisen riskin. Kestä nyt valintasi seuraukset kuten mies.

Vierailija
194/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Totta kai tiedän sen kun olen kyseisen koulutuksen käynyt, mutta ensihoitajan työ eroaa sairaanhoitajan työstä. En tee sairaanhoitajan töitä vaan ensihoitajan.

Vierailija
195/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:32"]

Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?

[/quote]

Kyllä. Nainen ei ole pettänyt sinua, vaan harrastanut vapaana naisena seksiä. Sinä päätit toteuttaa kusipäisen, pahan ja julman rääkkäyksen häntä kohtaan, josta yli tuhat ihmistä yritti sinua varoittaa. Olet oksettava sovinisti.

[/quote]
Nainen ei ollut vapaa vaan miettimistauolla kanssani. Ja se miettimistaukohan ei edes ollut oikea eli suhteessa olimme. Erikoista, jos vähän normaalista poikkeava kosinta on sinusta kusipäinen, paha ja julma rääkkäys.

[/quote]

Ei (kaikki kirosanat tähän) ap mikä uuno olet :D. Et ollut "miettimistauolla naisen kanssa", häivyit kämpästä etkä vastannut puhelimeen! Jos olisit ollut miettimistauolla naisen kanssa, olisit pysynyt siellä, lohduttanut ja puhunut asioista. Kyllä se on niin törkeä jättäminen että pahempi on ehkä vaan se "käyn ostaas tupakkaa" eikä ikinä palaa.

Se että omassa päässäsi kuvittelet sen olleen vain osa romanttista kosintaa, ei muuta sitä että naisen kannalta se oli totaalisen odottamaton selkään ampuminen ja uhrin heitteillejättö. Nainen luuli olleensa onnellisessa parisuhteessa, kunnes mies täysin arvaamattomasti lähtee vaan niin kuin pahimmat pettäjäsiat. Hänen kannaltaan sä olit kaksi vuotta esittänyt rakastunutta ja luotettavaa miestä, kun kerran pystyt noin vain häipymään suhteesta "miettimistauolle" ja lakata vastaamasta puhelimeen.

Sulle sanottiin täällä monta kertaa että noin siinä käy kun alat leikkiä erolla, mutta et uskonut. Myönnä nyt edes oma (suuri!) osasi tilanteeseen ja katso sitä järjestämääsi kuviota oikean ihmisen kannalta, äläkä omien itsekeskeisten silmälasiesi läpi. Nainen ei tiennyt että pelleilet, sinä tiesit ja koska olet tyhmä, et pystynyt ennakkoon ajattelemaan miltä se sun suunnitelma naisen kannalta näyttää vaikka sulle se väännettiin rautalangasta. Nainen on ottamassa sua takaisin koska häntä kaduttaa se yhden yön juttu (tai sitten vedättää sua), mutta se ei ole naisen vika eikä mitään lutkamaisuutta, vaan syy tohon tilanteeseen on sun typeryydessä.

Vierailija
196/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Totta kai tiedän sen kun olen kyseisen koulutuksen käynyt, mutta ensihoitajan työ eroaa sairaanhoitajan työstä. En tee sairaanhoitajan töitä vaan ensihoitajan.

[/quote]

Olet jo jäänyt kiinni, mene jauhamaan paskaa jonnekin muualle, vajakki.

Vierailija
197/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"]

[/quote]

Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille.

[/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua.

[/quote]

Lain mukaan asia ei mene noin. Jos nainen on siellä kirjoilla, on poliisiasia jos alat heitellä hänen tavaroitaan ulos. 

[/quote]
Ei ole kirjoilla kun ei olla vielä vuokrasopimusta tehty.

Vierailija
198/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kerrot varmaan asiakkaillesi ensin että he kuolevat onnettomuuspaikalle, jotta voisit hetken päästä ilostuttaa heitä enemmän kertomalla että "vitsi, vitsi, sulta pitää vain amputoida jalat!"...

No onhan se täällä todettu että kiusaajat päätyvät hoitotyöhön.

Vierailija
199/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentunteen maksimointi :D

Vierailija
200/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lisäksi tekstiä näyttää tulevan välillä pienellä, välillä isolla fontilla, eli eri lähteestä. Taitaa Ylilaudan tisuliposket viettää sunnuntaita taas paskaa jauhaen.

[/quote]
En tiedä miksi fontti on välillä iso ja välillä pieni, tuskinpa liittyy eri lähteisiin. Näin on välillä muidenkin kommenteissa ja muissakin keskusteluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä