Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"] *huutonaurua* [/quote]
Olet yhtä empatiakyvytön ja moraaliton kuin naiseni jos naurat toisen vastoinkäymisille ja pahalle ololle. [/quote] ap älä välitä. Katkerat alat ei tiedä mitä rakkaus on
[/quote]
Kiitos tuestasi, samaa mieltä. Ja totta kai akat pitää aina toistensa puolia vaikka olisi mikä tilanne.
[/quote] hehe. Mäkin oon akka ;) mutta pidän silti sun puolia. Koska itse en ymmärrä tuollaista kukasta kukkaan hyppimistä. Jos oikeasti rakastaa jotakin ihmistä niin sitä on sinkkunakin ilman mitään satunnaista panoo. Ei sitä pysty sellaiseen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:32"]
Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?
[/quote]
Kyllä. Nainen ei ole pettänyt sinua, vaan harrastanut vapaana naisena seksiä. Sinä päätit toteuttaa kusipäisen, pahan ja julman rääkkäyksen häntä kohtaan, josta yli tuhat ihmistä yritti sinua varoittaa. Olet oksettava sovinisti.
JÄLKIviisastella??? Mehän kerrottiin sulle jo etukäteen miten tässä tulee käymään.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"] *huutonaurua* [/quote]
Olet yhtä empatiakyvytön ja moraaliton kuin naiseni jos naurat toisen vastoinkäymisille ja pahalle ololle. [/quote] ap älä välitä. Katkerat alat ei tiedä mitä rakkaus on [/quote]
Kiitos tuestasi, samaa mieltä. Ja totta kai akat pitää aina toistensa puolia vaikka olisi mikä tilanne. [/quote] hehe. Mäkin oon akka ;) mutta pidän silti sun puolia. Koska itse en ymmärrä tuollaista kukasta kukkaan hyppimistä. Jos oikeasti rakastaa jotakin ihmistä niin sitä on sinkkunakin ilman mitään satunnaista panoo. Ei sitä pysty sellaiseen.
[/quote]
Useimmat naisetkin tykkäävät seksistä eivätkä siksi sinkkuina vain passiivisesti odota prinssi Oikeaa.
No mitä sä enää vingut. Tuosta(kin) varoitettiin että noin voi käydä. En usko että edes rakastit tyttöystävääsi, ei mitään tuollasia temppuja tehdä rakkaalle ihmiselle. Itse mokasit, elä sen asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"] *huutonaurua* [/quote]
Olet yhtä empatiakyvytön ja moraaliton kuin naiseni jos naurat toisen vastoinkäymisille ja pahalle ololle. [/quote] ap älä välitä. Katkerat alat ei tiedä mitä rakkaus on [/quote]
Kiitos tuestasi, samaa mieltä. Ja totta kai akat pitää aina toistensa puolia vaikka olisi mikä tilanne. [/quote] hehe. Mäkin oon akka ;) mutta pidän silti sun puolia. Koska itse en ymmärrä tuollaista kukasta kukkaan hyppimistä. Jos oikeasti rakastaa jotakin ihmistä niin sitä on sinkkunakin ilman mitään satunnaista panoo. Ei sitä pysty sellaiseen.
[/quote]
Kiitos, onneksi teissä akoissakin on kaltaisiasi poikkeuksia. Olet oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:35"]
JÄLKIviisastella??? Mehän kerrottiin sulle jo etukäteen miten tässä tulee käymään.
[/quote]
Niin mutta nyt jälkiviisastelette.
Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?
[/quote]
Nainen ei pettänyt sinua, koeta nyt saada se mahtumaan kalloosi. Et omistanut häntä, vaan teillä oli suhteen mittainen sopimus keskinäisestä uskollisuudesta. Se päättyi kun suhteeseen tuli epämääräisen pituinen tauko.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:38"]
Miten kävi?
[/quote]
Mutta kun sulle ap sanottiin, että temppusi on perseestä, ja sä et uskonut. Oma vikasi.
Et sinä mennyt iloisena kosimaan naisystävääsi, vaan sinä jätit hänet.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:34"]
[/quote]
Kyllä. Nainen ei ole pettänyt sinua, vaan harrastanut vapaana naisena seksiä. Sinä päätit toteuttaa kusipäisen, pahan ja julman rääkkäyksen häntä kohtaan, josta yli tuhat ihmistä yritti sinua varoittaa. Olet oksettava sovinisti.
[/quote]
Nainen ei ollut vapaa vaan miettimistauolla kanssani. Ja se miettimistaukohan ei edes ollut oikea eli suhteessa olimme. Erikoista, jos vähän normaalista poikkeava kosinta on sinusta kusipäinen, paha ja julma rääkkäys.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"]
[/quote]
Useimmat naisetkin tykkäävät seksistä eivätkä siksi sinkkuina vain passiivisesti odota prinssi Oikeaa.
[/quote] niin, että olet ihastunut Pekkaan, mutta, koska Pekka ei lämpiä niin panet Mattia? No Pekka ja Matti onkin kavereita ja nauravat sinun lutkailullesi etkä saa kumpaakaan. Olet vain säälittävä ruikuttaja.
Jos taas olet ihastunut Pekkaan ja Matin ehdottelusta huolimatta haluat vain sinnikkäästi yrittää ihastustasi niin Pekka voikin vaikuttua tunteistasi ja saatkin ihastuksesi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"]
[/quote]
Kiitos, onneksi teissä akoissakin on kaltaisiasi poikkeuksia. Olet oikeassa.
[/quote] joo. No mä en oo koskaan muutenkaan tajunnu naisia :D
[/quote]
Itse mokasit ja syytät siitä nyt tyttöystävääsi. Suahan varoitettiin ja silti ihmettelet, kun kaikki ei mennytkään kuten suunnittelit. Vitun tampio.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:00"]En pysty tai halua kirjoittaa pitkää selontekoa koska olen jonkinlaisessa shokkitilassa. Kirjoitan nyt kuitenkin lyhyesti kun haluan lohdutusta ja viisaita sanoja. Näin tapahtui eilen: menimme ovelle kaveriporukalla, kosin naista, nainen ei sanonut mitään vaan alkoi itkeä. Siitä ei tullut loppua. Mentiin sitten juttelemaan kahden kesken ja nainen paljasti, että oli heti miettimistauosta ilmoitettuani mennyt baariin ja ottanut sieltä jonkun miehen mukaan ja pani sitten sen kanssa. Ei päässyt kahvittelemaankaan sinne kaverilleen seuraavana päivänä kun oli niin kova darra. Helvetti minkälaista vihaa ja vitutusta koen nyt. Nainen haluaisi jatkaa (ei ollut yhtään vihainen tästä pilastani, varmaan syyllisyys omasta teosta niin kova ja syystäkin), minä en tiedä haluanko kun en tiennyt avovaimoni olevan tuollainen lutka. En edes jättänyt sitä vaan kyse oli vain miettimistauosta, ei silloin panna muita helvetti.
[/quote] ap! Nyt sait tietää millainen naisesi todella on. Yksikin ryppy rakkauteen ja johan vieras muna kiinnostaa. Teit oikeasti loistavan testin! Ja nyt voit jatkaa elämääsi ilman tuollaista säälittävää lutkaa. Hyi! Itse en pystynyt edes AVIOeroni jälkeen harrastamaan seksiä noin vain, koska tunteet oli niin sekaisin erosta. Lohtu seksi vieraan kanssa on säälittävintä mitä ihminen voi tehdä.
[/quote]
No kait se vieras muna kiinnostaa kun kotona on surkeaa ollut tarjolla kaksi vuotta.
Ap: sä kysyit avauksessasi, että olisiko liian julma pila toi tauon ehdottaminen ja myöhemmin kosiminen.
Sulle vastattiin, että olisi. Ja silti sinä sen teit.
Mitä sä täällä kyselet yhtään mitään, koska et usko satoihin naisten antamiin vastauksiin? Sähän olet tyhmä kuin aasi!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Itse mokasit ja syytät siitä nyt tyttöystävääsi. Suahan varoitettiin ja silti ihmettelet, kun kaikki ei mennytkään kuten suunnittelit. Vitun tampio.
[/quote]
Ai minä en saisi syyttää naista siitä, että tämä petti minua? Ketäs sitten?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"] *huutonaurua* [/quote]
Kiitos tuestasi, samaa mieltä. Ja totta kai akat pitää aina toistensa puolia vaikka olisi mikä tilanne. [/quote] hehe. Mäkin oon akka ;) mutta pidän silti sun puolia. Koska itse en ymmärrä tuollaista kukasta kukkaan hyppimistä. Jos oikeasti rakastaa jotakin ihmistä niin sitä on sinkkunakin ilman mitään satunnaista panoo. Ei sitä pysty sellaiseen. [/quote] Useimmat naisetkin tykkäävät seksistä eivätkä siksi sinkkuina vain passiivisesti odota prinssi Oikeaa. [/quote] niin, että olet ihastunut Pekkaan, mutta, koska Pekka ei lämpiä niin panet Mattia? No Pekka ja Matti onkin kavereita ja nauravat sinun lutkailullesi etkä saa kumpaakaan. Olet vain säälittävä ruikuttaja. Jos taas olet ihastunut Pekkaan ja Matin ehdottelusta huolimatta haluat vain sinnikkäästi yrittää ihastustasi niin Pekka voikin vaikuttua tunteistasi ja saatkin ihastuksesi.
[/quote]
Miksi pitäisi jäädä yrittämään Pekkaa, kun miehiä on maailma täynnä. Miehen tai bussin perässä ei pidä koskaan juosta, koska viiden minuutin päästä tulee seuraava.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:32"]Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?
[/quote]
Sinä et yrittänyt yllättää iloisesti kosimalla vaan halusit väen vängällä saada kosinnasta aikaiseksi shown jolla pääset brassailemaan että "kuka kosi parhaiten". Sitäpaitsi tuo oli muutenkin vallankäyttöä, hallitse ja hajoita- tyyliin. Ensin pistät suhteen tauolle ja sitten kosit että saisit naisen alistettua ja riippuvaiseksi sinusta. Aliarvioit naista todella pahasti etkä arvostanut häntä tippaakaan.