Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
Jos tälläisen pilan tekisi, niin sen pitäisi olla erosta vihjaileva joka päättyy kosintaan. Jotenkin näin: "Tiedän että on syntymäpäiväsi, mutta nyt olen miettinyt suhdettamme vakavasti ja tullut siihen lopputulokseen, että en vaan yksinkertaisesti jaksa tätä enää hetkeäkään. Nyt on pakko kertoa nämä ajatukset jotka ovat jatkuneet pitkään ja en pysty kuvittelemaan tulevaisuutta.......ilman sinua, joten tuletko vaimokseni?"
Mitähän tälle herrasmiehelle kuuluu?
Kappas, täällähän tämä av:n alapeukkuennätyskin edelleen kummittelee. Aloittaja on ollut kyllä harvinaisen pihalla. On joko trolli, luonnehäiriöinen tai jotenkin niin vakava-asteisesti neurokirjolla tms., ettei kerta kaikkiaan hahmota, mikä tässä kuviossa mättää.
Olisi kyllä mahtavaa, jos tämä vitsinä jätetty nainen löytäisi tähän ketjuun kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kappas, täällähän tämä av:n alapeukkuennätyskin edelleen kummittelee. Aloittaja on ollut kyllä harvinaisen pihalla. On joko trolli, luonnehäiriöinen tai jotenkin niin vakava-asteisesti neurokirjolla tms., ettei kerta kaikkiaan hahmota, mikä tässä kuviossa mättää.
Tottakai se on trolli.
Lähinnä ihmetyttää, että MITEN se on voinut olla niin hyvä trolli että on saanut 42 sivua vastauksia - kun onhan se nyt oikeasti ilmiselvä ja surkea.
Hauska piristys pääsiäiseen. Trolliksihan tuon tunnistaa kun tyyppi alkaa täällä kysellä suunnitelman yksityiskohtien hiomisen järjellisyyttä :D
Toisaalta ONNKESI trolli, olis karseaa jos jollekulle oikeasti olis käyny noin.
Se olisikin kivaa, jos erosta järkyttynyt nainen vaikka lohduttautuisi harrastamalla seksiä jonkun toisen kanssa, ja sitten ero olisikin ollut vain vitsi...
Klassikkoketju. Onnen maksimointi! :D
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin kivaa, jos erosta järkyttynyt nainen vaikka lohduttautuisi harrastamalla seksiä jonkun toisen kanssa, ja sitten ero olisikin ollut vain vitsi...
Tai jos nainen tekisi itsemurhan.
Varma ero tulisi. En katsoisi enää hetkeäkään tuollaista pelleä.
Huh... oma tilanteeni alkaa nyt tuntua ihan hirveältä teolta... olen sanonut muinoin EI kosintaan, jossa olisin kyllä halunnut mennä miehen kanssa naimisiin mutta meillä oli selvittämätön vammaisaborttiriita, sitten hän lähti siitä uhkaukseksi minulle pettämään, sitten ilmestyi pahoinpitelemaan kun siis olin raskaana... sitten häipyi ja tuli kosimaan ja sanoin ei koska oli vaan avointa kamalaa haavaa ihan kaikki. Onko tämä tilanne verrattavaksi pelleilyyn että tekee bänksit ja sit tuleekin kosimaan - en ole kuitenkaan ihan varma että on... juttu kuoli sitten kokonaan kun meni naimisiin kolmannen pyörän kanssa... vai eikö juttu kuollutkaan ja sille vaan on eltetty elämä???
Jättämisjutuilla ei kannata lähteä leikkimään. Nainen loukkaantuu ja kovettaa itsensä ja huomaa pian että tulee oikein hyvin toimeen lman sinua.
Vielä romanttisempi ylläri on, kun menet syntymäpäivänä hänen luokseen ja huomaat, että hän roikkuu hirressä. Ei voinut elää ilman sinua.
Kesäup