En juo ollenkaan alkoholia. Eikö teitä haittaa se päänsärky ja paha olo?
Kommentit (35)
Ei mulle tule päänsärkyä tai pahaa oloa, mikäli juon. Pitää osata ottaa maltilla.
Ei mulle tuu. Osaan juoda kohtuudella.
Kun juo tarpeeksi usein, esim joka toinen päivä 30 olutta, niin krapulaa ei koskaan tule.
Mua haittaa, ja siksi mun juomiset rajoittuvatkin kerran kesässä saunaolut mökillä ja kerran vuodessa yksi annos alkoholijuomaa ruuan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle tule päänsärkyä tai pahaa oloa, mikäli juon. Pitää osata ottaa maltilla.
Mulle tulee jo yhdestä lasillisesta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle tuu. Osaan juoda kohtuudella.
Yhdestä lasillisesta jo tulee
No ei se silloin etukäteen haittaa, ja kännissä on niin mukavaa. Kyllä se sitten seuraavana päivänä haittaa.
Krapuloiden takia pitää juoda koko ajan tai ei ollenkaan. Alkoholi on helkkarin huono päihde.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet vain onnekas jolle ei tule päänsärkyä tai pahaa oloa. Onnittelut. Joillekin tulee jo yhdestä lasillisesta.
Ei ole ollut päänsärkyä ja huonoa oloa sitten joulupäivän. Ja silloin se suokoon, kun aikuisten joulusta on kyse. Seuraava...vappuna? Ja ei haittaa, kun harvoin on
Yhdestä lasillisesta jo tulee monille
Juon aina 5 litraa vettä ja syön hyvin, niin ei tule krapulaa vaikka joisin litran vodkaa päivässä,
Minäkään en juo ollenkaan alkoholia. Lukemattomat kerrat olen kuitenkin kärsinyt päänsärystä ja huonosta olosta, kun innostun syömää liikaa lakritsia ja suklaata. Joskus vuosituhannen vaihteen aikoihin oireet olivat pahimmillaan. Joskus joutui makaamaan melkein koko päivän vuoteessa mielettömässä pääkipeässä ja oksentamaan useita kertoja. Joten ei siihen alkoholia tarvita.
No haittaa se vähän, mutta se on pientä sen rinnalla, mitä viinasta voi oikeasti tulla. Siinä vaiheessa kun menee aistiharhojen puolelle, niin siinä oli alkuun kova paikka. Kun sitä oli tapahtunut muutaman kerran, niin siihen osasi vähän suhtautua paremmin.
EN SUOSITTELE KOKEILEMISTA.
Vierailija kirjoitti:
Juon aina 5 litraa vettä ja syön hyvin, niin ei tule krapulaa vaikka joisin litran vodkaa päivässä,
Se estää formaldehydiä muodostumasta?
Mäkään en juo alkoholia. En ole juonut 20 vuoteen. Yhdestä siideristäki tuli huono olo. Tai yhdestä viinilasista. Ei liity kohtuukäyttöön mitenkään tuo että kohtuukäytöllä muka ei tulisi krapulaa.
Lisäksi, jos join vaikkapa kolme annosta, oksensin seuraavan päivän aamusta iltaan tunnin välein. Järkyttävä pahoinvointi taukoamatta ja päänsärky.
Eikö Ap sinua vituta olla kokoajan olla selvänä jopa kirjana aikana ja ikävissä tilanteissa. Kun voisit olla mieluummin tillin tallin ja vailla huolia ja murheita huomisesta. Sillä hunniggolla on tunnetusti paljon mukavempi olla kun levottomat jalat kuljettaa jopa kaltevaa pintaa pitkin.
Juon alkoholia, mutten koskaan päänsärkyyn asti. Siksi minua ihmetyttää näiden raittiiden ihmisten mielipiteet siitä, että aina pitää juoda itsensä krapulaan? Olen ollut viimeksi krapulassa vuonna 1997.
Juon alkoholia päivittäin, eikä se todellakaan haittaa normaalielämääni mitenkään!
Kuten muutama muukin on edellä todennut, ei tule pahaa oloa eikä pääkipua. Kun illalla nautittu määrä pysyy kohtuun puolella, seuraavana päivänä on täysin normaali olo.
Sellaiset ihmiset, jotka tulevat alkoholista herkästi kipeäksi, eivät kai pahemmin juo. Tai itse en ainakaan joisi, jos olisin sellainen.
No haittaako sinua se kiristävä vanne pään ympärillä? Eikö haittaa?