Poikaystävä katosi
En oikein löytäny mitään foorumeita mihin voisi kirjoittaa, niin kirjoitan tänne. Ollaan molemmat 20v ja itse asun vielä vanhemmilla.
Eilen illalla noi 10 aikaa poikaystävä sanoi että lähtee tulemaan mopolla luokseni. Odotin ja odotin ja ei miestä näy. En voinut edes soittaa koska ei omista puhelinta vaan lainaa veljensä tai sitten käyttää nettiä kotonaan vaan. Mies ei ole vastannut fb viesteihin, ei ole ollut facebookissa 16h, kuin yleensä on noin tunnin välein.
Kävin pihalla katsomassa, niin ihankuin tiellä olisi mopon jäljet, en ihan varma ole. Mutta olisikohan mies käynyt pihalla mutta en olisi kuullut koputusta tai hurinaa..
Todella outoa silti ettei ole käyny fb:ssä tai kirjottanut minulle mitään :/ Pelkään että jotain sattunut. Jos ei ole iltapäivään kuulunut mitäään niin soitan miehen äidille.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:59"]
Tuota... mielestäni tossa tilanteessa on täysin normaalia ottaa yhteyttä miehen äitiin tai veljeen. Ei tarvitse hävetä jos on jostakusta huolissaan.
[/quote]
En minä ainakaan äitinä kertoisi edes vaikka tietäisin jos minulle soittaisi joku ja kyselisi pojastani. Toisten ihmisten asioista ei kerrota eikä varsinkaan perheen ulkopuolisille
[/quote]
vaikka tietäisit että kyseessä on pojan tyttöystävä, ja tuntisitkin tytön?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:10"]Minusta 20v on vielä tosi nuori, ja ihan normaalia ajaa mopolla kun ei ole vielä autoon ja vakuutuksiin varaa??
Puhelin nyt sattui menemään pari päivää sitten rikki ja ei ole uutta vielä hommannut ja todennäköisesti säästää vähän parempaan puhelimeen.
Ihme porukkaa täällä.
ap
[/quote]
Ei mulla muuta, mut mun poikaystävä myi moponsa pois täytettyään 18v. Koska kävi liian vanhaks sellaseen. Minä menen vielä omalla mopolla, kun ikä ei riitä kevariin.
Äitille soitettu :( Kuullut myös pojastaan viimeksi kun on sanonut lähtevänsä mopolla luokseni. Yhtä ihmeissään. Menee katsomaan pojan kotoa jos on siellä
Tuota... mielestäni tossa tilanteessa on täysin normaalia ottaa yhteyttä miehen äitiin tai veljeen. Ei tarvitse hävetä jos on jostakusta huolissaan.
[/quote] Meinasin kirjoittaa ihan samaa. Ei ole häpeä olla huolissaan, se on todella normaalia, ja jos jotain on oikeasti tapahtunut, niin on hyvä reagoida aiemmin kuin myöhemmin. Voit törmätä muiden väheksyvään asenteeseen, mutta sinulla on täysi oikeus olla huolissasi.
Jos mies sitten on vain lähtenyt omille teilleen, jättänyt tai mitä vain, niin se on yksinomaan hänen häpeänsä.
Ärsyttää sellainen asenne ihmisillä, ettei muista saisi olla huolissaan ja heidän peräänsä soitella sun muuta silloin kun ihan oikeasti pelkää jotain sattuneen.
Luultavasti ressukka ajoi mopolla ojaan syrjäisellä tiellä, katkaisi jalkansa ja toivoo tällä hetkellä omistavansa toimivan kännykän.
Onko uutta tietoa? Muistan kyllä olleeni tuon ikäisenä huolissani poikaystävästäni, jos asiat eivät menneet sovitulla tavalla. Onni onnettomuudessa, aina mies jossain vaiheessa löytyi, mutta muistan sen pelon ja spekulaatiot mitä jos...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:11"]
[/quote]
En minä ainakaan äitinä kertoisi edes vaikka tietäisin jos minulle soittaisi joku ja kyselisi pojastani. Toisten ihmisten asioista ei kerrota eikä varsinkaan perheen ulkopuolisille
[/quote]
Tyttöystävä ei ole ulkopuolinen henkilö.
Veikkaan, että avaruusoliot tai Venäjän mafia ovat vieneet poikaystäväsi.
Eihän tää uutinen vaan koske ap:ta? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092818701847_uu.shtml
Ei kukaan tervejärkinen 20-vuotias ajele mopolla herranjumala. Minullakin hajosi puhelin tässä taannoin. Tunnin sisällä minulla oli uusi puhelin eikä käynyt mielessäkään olla PÄIVIÄ ilman puhelinta.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:46"]
Ei kukaan tervejärkinen 20-vuotias ajele mopolla herranjumala. Minullakin hajosi puhelin tässä taannoin. Tunnin sisällä minulla oli uusi puhelin eikä käynyt mielessäkään olla PÄIVIÄ ilman puhelinta.
[/quote]
Oletko huomannut, että sinä et ole kaikki maailman ihmiset? Olipa taas niin järkyttävän typerä kommentti, ettei ole tosikaan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:45"]
Eihän tää uutinen vaan koske ap:ta? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092818701847_uu.shtml
[/quote] 20-vuotiasta ei ehkä teini-ikäiseksi enää lasketa
Kai olet omille vanhemmillesi sanonut tilanteesta? Ehkä osaisivat neuvoa tai sanoa jotain mieltäsi rauhoittavaa.