Poikaystävä katosi
En oikein löytäny mitään foorumeita mihin voisi kirjoittaa, niin kirjoitan tänne. Ollaan molemmat 20v ja itse asun vielä vanhemmilla.
Eilen illalla noi 10 aikaa poikaystävä sanoi että lähtee tulemaan mopolla luokseni. Odotin ja odotin ja ei miestä näy. En voinut edes soittaa koska ei omista puhelinta vaan lainaa veljensä tai sitten käyttää nettiä kotonaan vaan. Mies ei ole vastannut fb viesteihin, ei ole ollut facebookissa 16h, kuin yleensä on noin tunnin välein.
Kävin pihalla katsomassa, niin ihankuin tiellä olisi mopon jäljet, en ihan varma ole. Mutta olisikohan mies käynyt pihalla mutta en olisi kuullut koputusta tai hurinaa..
Todella outoa silti ettei ole käyny fb:ssä tai kirjottanut minulle mitään :/ Pelkään että jotain sattunut. Jos ei ole iltapäivään kuulunut mitäään niin soitan miehen äidille.
Kommentit (58)
Ap, onko tilanne selvinnyt? Onko kaikki hyvin?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:45"]
Eihän tää uutinen vaan koske ap:ta? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092818701847_uu.shtml
[/quote] 20-vuotiasta ei ehkä teini-ikäiseksi enää lasketa
[/quote]
Uutisissa on usein väärät yksityiskohdat, jotka korjataan myöhemmin. Ikä, kellonaika jne. voi alussa heittää hieman.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:26"]Äitille soitettu :( Kuullut myös pojastaan viimeksi kun on sanonut lähtevänsä mopolla luokseni. Yhtä ihmeissään. Menee katsomaan pojan kotoa jos on siellä
[/quote]
Menee katsomaan pojan kotoa? Eikö siis asu äitinsä kanssa? Ajaa mopolla, ei omista puhelinta, mutta asuu yksin?
Kai nyt ilmotat tämän tarinan jatkon. Tulee erään artistin biisi mieleen tällasesta. Voin tosi pahoin, ei olis pitänyt lukea ollenkaan.
En olisi vielä huolissani asiasta. Eksynyt varmaan johonkin kaveriporukkaan tms. Ottaa varmaan yhteyttä piakkoin itse. T.. Jari
Jos ap:n poikaystävälle on oikeasti sattunut jotain, tuskin on heti täällä raportoimassa. Toivotaan kuitenkin ettei niin ole!
Btw, ylläpito korjatkaa jo toi mobiili! Todella rasittavaa luettavaa tuo kakkossivu.
Höh, älkää tarttuko johonkin mopoon. Kyllä mäkin sanon mun miehen harley davidsonia mopoksi... Ja mä oon ollu useamman viikon ilman puhelinta, kun se hajos. Ihan vaan kun en muka ehtinyt käydä ostamassa uuta
Kumma kun täällä aina ja kaikki ketjut huudellaan provoiksi. Oikeasti, tässä maailmassa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista!! Valitettavasti.
Toivottavasti ap:n poikaystävä on löytynyt kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:59"]
Tuota... mielestäni tossa tilanteessa on täysin normaalia ottaa yhteyttä miehen äitiin tai veljeen. Ei tarvitse hävetä jos on jostakusta huolissaan.
[/quote]
En minä ainakaan äitinä kertoisi edes vaikka tietäisin jos minulle soittaisi joku ja kyselisi pojastani. Toisten ihmisten asioista ei kerrota eikä varsinkaan perheen ulkopuolisille
[/quote]
Aivan. Poikasi tyttöystävä soittaa sulle huolesta itkien, että poika lähti mopolla luokseen, mutta ei koskaan tullut perille eikä ilmoittanut mitään. Sä vaan julmasti vastaat "MINÄ EN TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN JA VAIKKA TIETÄISIN EN KERTOIS! EI KUULU SULLE!!" Ja löisit luurin kiinni. Oikeasti poika istuisi vieressäsi täysin kunnossa. Oot kyllä kummallinen, toivottavasti en ala seurustella sun pojan kanssa...
No kylläpäs on kaikki ikävät sattumukset samaan aikaan, kun poikaystävä katoaa just silloin, kun on rikkonut puhelimensa ja AP:n äänikin on kadoksissa. Porvoossako näin huonoa onnea on? Voimia AP:lle näiden kaikkien sattumusten keskellä.