Tuli ihan mieletön ikävä 90-luvun lopun yökerhoelämää!!!
Prodigy ja eurodance
UV-valot
Iloisia, luonnollisen näköisiä ihmisiä
Paukkuja, drinkkejä, juominkia
Tupakansavua
Naruolkaintoppeja, puuhelmiä jne.
Miksei voi olla enää samanlaista :(
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sukupolvet nostalgisoivat omia nuoruusvuosiaan. Oi kultainen nuoruus!
Itsekin ikävöin toisinaan kipeästi 90-luvulle.
Ketju toi muistoja mieleen.
Olen kuitenkin varma, että 20 vuoden päästä milleniaalit haikailevat 2000-luvun ensi vuosikymmeniä.
Vanhimmat milleniaalit on juuri näitä 90 luvun lopun/2000-luvun alun bilettäjiä. On z sukupolvi ja mikä lie sitä seuraava onkaan.
Oispa saanut olla tuohon aikaan nuori aikuinen :( t. 1996 syntynyt
Se on oman nuoruuden haikailua ja nostalgisointia. Ihan samaa tulevat tämän päivän nuoret tekemään 20-30v päästä. Ja heillä on tänäpäivänäkin omat hauskat jutut, joista 5-kymppisen on ihan turhaa väittää ymmärtävänsä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pelkkää haikailua sanoa, että yökerhokulttuuri on kuollut.
Millon oon viimeksi käynyt yökerhossa? Kyllä ne parikymppiset bilettää siinä missä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuitenkin varma, että 20 vuoden päästä milleniaalit haikailevat 2000-luvun ensi vuosikymmeniä.
Ei ole kyse mistään nuoruuden haikailusta, sillä faktisesti 25-30 vuoden takainen yökerhokulttuuri on täysin kuollut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pelkkää haikailua sanoa, että yökerhokulttuuri on kuollut.
Millon oon viimeksi käynyt yökerhossa? Kyllä ne parikymppiset bilettää siinä missä ennenkin.
Viikko sitten.
Ei biletä siinä missä ennen.
Naiset olivat luonnollisen näköisiä, ei mitään ankkahuulia tai kilo meikki naamassa ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuitenkin varma, että 20 vuoden päästä milleniaalit haikailevat 2000-luvun ensi vuosikymmeniä.Ei ole kyse mistään nuoruuden haikailusta, sillä faktisesti 25-30 vuoden takainen yökerhokulttuuri on täysin kuollut pois.
Hyvä homma sillä se oli täyttä paashaa.
Vierailija kirjoitti:
No siis kasarilta ysäriin jatkunut energinen eurodance-musiikki oli kyllä meidän kaikkien nuoruuden soundtrakki mitä tulee yökerhoelämään vaikka muutoin kuunneltiinkin gunnareita yms.
Ei tuollaista ajankuvaa enää toiste tule.
Pitää monesti nipistää itseään että sai elää lapsuuden, nuoruuden ja aikuusuuden alkamisen 70, 80 ja 90 luvuilla. 60-lukukin olisi ollut ihan jees. 50-luku Suomessa vielä liian ankeaa, Jenkeissä eri juttu.
Noin 70-90 luvut olivat monessa suhteessa esim. viihdekulttuurisesti käsittämättömän eeppisiä! Tavattoman lahjakkaita kirjailijoita, elokuvaohjaajia, käsikirjoittajia, näyttelijöitä, laulajia, säveltäjiä ja muusikoita.
vm.1967
Oli se huikeaa aikaa. Ainut mikä nyt vanhempana harmittaa, miksi sitä oli niin ujo. Voihan jysäys jos nyt pääsis takaisin samaan aikaan aikakoneella tällä kokemuksella.
Vm.1971
Fennia 🤣 ei ikuna
Juomingit👎
Tanssiessa tilattiin kannu vettä pöytään + 1 drinkki
Vierailija kirjoitti:
Naiset olivat luonnollisen näköisiä, ei mitään ankkahuulia tai kilo meikki naamassa ja hoikkia.
Ei tatuointeja eikä lävistyksiä. 80-luvun permanentti saisi tulla takaisin muotiin.
Eihän Mansesterissa tanssita enää missään!