Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli ihan mieletön ikävä 90-luvun lopun yökerhoelämää!!!

Vierailija
27.08.2021 |

Prodigy ja eurodance
UV-valot
Iloisia, luonnollisen näköisiä ihmisiä
Paukkuja, drinkkejä, juominkia
Tupakansavua
Naruolkaintoppeja, puuhelmiä jne.

Miksei voi olla enää samanlaista :(

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se hienoa aikaa, -90 luvun loppu -00 alkua, elämä oli vielä normaalia ja sai huoletta viilettää kaupingilla menemään. Jokaisessa elämänvaiheessa on omat juttunsa ja hohtonsa tietysti, mutta onhan tämä maailma aika lailla muuttunut 20 vuodessa, eikä suinkaan parempaan monessakaan asiassa. Uskon että aika moni meistä joka tuolloin eli nuoruuttaan on samaa mieltä. 

Puhumattakaan, mitä se oli vuonna 1989, kun me kiersimme toria pillurallissa.

Jessus silloin oli paljon autoja liikenteessä öisin. Etenkin jenkkiautoja.

Ei sähköfillarilla vaan pääse samaan fiilikseen perjantaiyönä, kuin isolohko-Mustangilla.

Joku siinä on.

Vierailija
82/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaminen jossain 20 asteen pakkasessa puoli tuntia. Ei saamari :D Ehkä sen jälkeen olikin erityisen hauska tanssia, koska oli taistellut sen eteen että pääsee sisään. 

Jonotukseen kuului että vedettiin röökiä ja yritettiin näyttää vanhemmilta, koska oltiin alaikäisiä. Vaatteet tietysti tyyliin sukkahousut ja hame eli kylmä oli talvisin. Poke oli niissä mielikuvissa joku ylijumala.

Aina joku yritti jonon ohi, ja sille tietysti rohkeimmat huuteli jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freestyler

Vierailija
84/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän bilejengi näytti 90 luvun lopussa aika lailla tuolta.🙈

Vierailija
85/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin soimaan Prodigyä, Scooteria, Chemical Brothersia ja muuta täällä mainittua musiikkia. Nyt fiilistelen ysäriä.

Vierailija
86/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että…. Rovaniemen maxims kesä 1999, paras ystävä mukana. Niin hienoa aikaa!!

Vierailija
87/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tylsimys, mutta itsellä lähinnä vain ahdistavat muistot yökerhoajoilta. Olen syntynyt -80. Lähdin mukaan kun siihen aikaan ”kuului” käydä baareissa, en muista että ikinä erityisen hauskaa olisi ollut. Olin ruma seinäruusu, baarissa se ehkä oikein korostui. Kauniilla kavereillani oli kyllä vientiä minunkin edestä.

Vierailija
88/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla tylsimys, mutta itsellä lähinnä vain ahdistavat muistot yökerhoajoilta. Olen syntynyt -80. Lähdin mukaan kun siihen aikaan ”kuului” käydä baareissa, en muista että ikinä erityisen hauskaa olisi ollut. Olin ruma seinäruusu, baarissa se ehkä oikein korostui. Kauniilla kavereillani oli kyllä vientiä minunkin edestä.

Pakko myöntää, että ei muakaan aluksi ollenkaan kiinnostanut lähteä mihinkään joraamispaikkoihin. Ja ne ensimmäiset kerrat oli suorastaan kauheita ja juoksin itkien kotiin. Mutta pakko oli seinäruusunkin mennä, koska ei silloin varsinkaan, ennen nettiä, ollut minkäänlaista mahdollisuutta tutustua poikiin vain istumalla kotona meikkaamassa itseään kuvaten. En yhtään tykännyt alkoholistakaan, mutta join vaan sitä silti, jotta estot poistuisivat. Ja siitä se sitten lähti =).

Ja kyllä se oli pojillakin aika samanlaista. Yleensä se meni niin, että sitten kun löytyi se kumppani, niin siihen loppui se diskoissakin juokseminen, jäätiin kotiin kuhertelemaan. Sitten mentiin naimisiin, tuli lapsia jne. Ei se munkaan mies enää halunnut paljoa baareissa juosta sen jälkeen kun alettiin seurustella, vaikka sinkkukavereidensa mieliksi muutaman kerran lähti. Ja ollaan juteltu siitä, niin ei kumpikaan oikein koskaan viihtynyt siellä vaikka siitä ihan hauskat muistot jäikin. Mutta ei se oo sellaista, mitä haluaisi tehdä aina. Kyllä sinne mentiin lähinnä ihmissuhteiden löytymisen toivossa. 

Vierailija
89/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimekko ja korkkarit päällä yökerhossa, aina se sama asu. Oli kyllä lyhyt helma! Mitenhän edes ilkesin sellaisessa olla.

Vierailija
90/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai tämä. Sanoista ei ollut mitään hajua ja silti mukana laulettiin tanssilattialla ja kova hitti oli. Ne mun ja kaverini tanssiliikkeet OMG.

Vierailija
91/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
92/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jumputus ai että.

Vierailija
93/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää bilemusiikkia silloin tehtiin, ei ihme että jalat veti tanssilattialle bilettämään. Olihan se kivaa meikata vähän överisti, laittaa kaksi tuntia hiuksia ja olla poitsujen kuolattavana.

Vierailija
94/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa aloiteltiin jo viiden aikaan kokoontumalla etkoille ja juotiin 5-6 A olutta pohjiksi. Siitä sitten Helsingin keskustaan esim KY aukesi 20.00 ja jos oli Tiketistä käynyt fyysisesti ostamassa ennakkolipun niin pääsi paremmin sisään, muuten sit jonotusta esim just -20c pakkasessa. Parhaimmillaan 3x viikossa bailaamaassa

Vierailija
95/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 90luvun lopulla Helsinkiin, olin 18v. Ne bileet ja tunnelma! Aivan uskomattoman mahtavaa aikaa!

Vierailija
96/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjat, jotka aloitettiin tosiaan jo viideltä.

Mä en kestä, nekin. <3

Vierailija
97/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli baareissa tunnelmaa kun sisällä sai polttaa tupakkaa.

Ärsyttää tämä holhousvaltio. Luulis yrittäjien saavan itse päättää saako sisällä polttaa. Voihan asiakaskin itse päättää meneekö sellaiseen paikkaan

Vierailija
98/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan vieläkin miten yhdellä pikkuisen tukevammalla naisella yökerhossa oli TODELLA avara kaula-aukkoinen mekko, hameraja juuri ja juuri peitti pyllyn, kengillä pääsi just ja just kävelemään oli niin korkeakorkoiset. Kähmijöitä hänellä näytti riittävän.

Vierailija
99/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisia tanssibaareja tosiaan enää ole? Pidin jossakin vaiheessa vähän taukoa siitä skenestä ja nyt olen luullut etten ole vaan löytänyt oikeita paikkoja. En tiennyt, ettei niitä olisi enää ollenkaan.

Vierailija
100/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kaikki joivat hirveästi, vaikka viina oli kallista. Sammuminen oli ihan normaalia.

no ehkä sun piireissä..