Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli ihan mieletön ikävä 90-luvun lopun yökerhoelämää!!!

Vierailija
27.08.2021 |

Prodigy ja eurodance
UV-valot
Iloisia, luonnollisen näköisiä ihmisiä
Paukkuja, drinkkejä, juominkia
Tupakansavua
Naruolkaintoppeja, puuhelmiä jne.

Miksei voi olla enää samanlaista :(

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erilainen vanhus, yökerhoissa / discoissa kävin kasarilla ja yleensä istuin yksin pöydässä tai kuuntelin äitihahmona jonkun murheiden murtaman miehen juttuja. Tosi usein kuskina ja selvin päin ja kun lisätään vielä tylsänharmaanpullea ulkoasu, sulauduin ruusuna sivuseinän tapettiin. 

Ysäri oli meikäläisellä pubiaikaa, muutaman vuoden ajan kuljettiin 4 - 5 pariskunnan porukoissa pitkin koti- ja naapurikaupunkien pubeja. Aloitettiin lauantainakin yleensä jo heti aamusta :)  Olutta, biljardia, kunnon musiikkia eikä mitään discoa. Kuskina silloinkin suurimmaksi osaksi.  

Vierailija
42/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun varoitettiin joka paikassa tyrmäystipoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssittiin ihan hulluna, miehet tuijottivat jossain. Juomaa piti pitää koko ajan silmällä, lopultahan se oli mukana tanssilattialla joko lattialla tai kädessä.

Tanssilattialla juoma toisessa kädessä ja tupakka toisessa, joraamassa Modern Talkingin tahtiin <3

Vierailija
44/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erilainen vanhus, yökerhoissa / discoissa kävin kasarilla ja yleensä istuin yksin pöydässä tai kuuntelin äitihahmona jonkun murheiden murtaman miehen juttuja. Tosi usein kuskina ja selvin päin ja kun lisätään vielä tylsänharmaanpullea ulkoasu, sulauduin ruusuna sivuseinän tapettiin. 

Ysäri oli meikäläisellä pubiaikaa, muutaman vuoden ajan kuljettiin 4 - 5 pariskunnan porukoissa pitkin koti- ja naapurikaupunkien pubeja. Aloitettiin lauantainakin yleensä jo heti aamusta :)  Olutta, biljardia, kunnon musiikkia eikä mitään discoa. Kuskina silloinkin suurimmaksi osaksi.  

Mulle sattui usein kans noita murheellisia miehiä. Ei mitään järkeä jälkikäteen ajatellen kuunnella ja lohduttaa tunteja jonkun random tyyppiä kun mä olin itte maksanut pääsymaksun sisään, noi tyypit ei yleensä edes tarjonnut drinkkiä. Jossain vaiheen tajusin että mä jatkan iltaa muussa seurassa, olin kuitenkin etsimässä mahdollista poikaystävää. Livahdin vessaan ja vessan kauttaa muuallepäin.

Onhan toi kuuntelu toki ehkä auttanut sitä murheellista, kun aikani kuuntelin.

Vierailija
45/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelät siiderit oivoi <3 Muistan vieläkin lasin muodon missä se siideri yökerhossa tarjottiin.

Vierailija
46/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole enää samanlaista? Olen käynyt yökerhossa viimeksi lähes 20 vuotta sitten.

Suurimmaksi osaksi ei ole. Musiikki on ihan kamalaa autotuneilua, luonnollisuus puuttuu, tekoripset räpsyy, yökerhoon mennään selaamaan tinderiä tai kuvaamaan instaan, vieraiden porukoiden kanssa ei niin kaveerata, harva ryyppää ja yökerhoissa notkuu ulk.maal. miesporukoita vesilinjalla haastamassa riitaa.

Tämä!

Kaikki samassa pierunhajussa fitnesshousuissa ja tekokynsissä esittämässä 90 % selvinpäin jotain somehaavekuvaa.

(Ennen hämyinen savukkeentuoksu ja virtaava alkoholi kietoi kaikki yössäkiitäjät lempeään syleilyynsä, ulkomuodosta riippumatta)

Vierailija
47/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisenä mentiin luokkaristeilyillä laivan yökerhoon tyylikkäästi jakkupuvuissa ja pikkutakeissa :D

Vierailija
48/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän alta, pitkän liinan alta kampesi nainen, olisikohan ottanut suihin joltain mieheltä. Tai öh mitä hän muuta siellä olisi tehnyt?

Vessaan oli jumiutunut nainen pitkäksi aikaa, olikohan sammunut tai mahdollisesti masturboimassa.

Kerran yökerhossa käytävän perillä näin hämyssä valossa, kun mies otti takaapäin naista.

Vierailija
49/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Normaaleja hoikkia naisia baarit täynnä  silloin.

Puhumattakaan normaaleista hoikista miehistä

Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Silloin ei ollut maanista keskittymistä ihmisten painoon.

Tämä. Joku oli lihavampi, joku laihempi eikä se ollut niin suuri juttu muille. Oltiin ihmisen eikä kuoren kanssa.

Jotenkin niin nykyaikaa vetää tilastoluvut kehiin. Kyllä silloinkin kaikki tiesi että ylipaino ei ole hyvä asia, mutta asioita ei otettu niin vakavasti. Henkisesti siedettiin enemmän vaihtelua.

Vierailija
50/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole enää samanlaista? Olen käynyt yökerhossa viimeksi lähes 20 vuotta sitten.

Suurimmaksi osaksi ei ole. Musiikki on ihan kamalaa autotuneilua, luonnollisuus puuttuu, tekoripset räpsyy, yökerhoon mennään selaamaan tinderiä tai kuvaamaan instaan, vieraiden porukoiden kanssa ei niin kaveerata, harva ryyppää ja yökerhoissa notkuu ulk.maal. miesporukoita vesilinjalla haastamassa riitaa.

Tämä!

Kaikki samassa pierunhajussa fitnesshousuissa ja tekokynsissä esittämässä 90 % selvinpäin jotain somehaavekuvaa.

(Ennen hämyinen savukkeentuoksu ja virtaava alkoholi kietoi kaikki yössäkiitäjät lempeään syleilyynsä, ulkomuodosta riippumatta)

Onpa ajat muuttuneet.. Olisi ollut pettymys, jos olisin mennyt nykyiseen yökerhoon, mä olen luullut että samanlaista meno on edelleen. Mutta ei :(

Vierailija
51/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kaikki joivat hirveästi, vaikka viina oli kallista. Sammuminen oli ihan normaalia.

Tämäkin on totta ja onneksi tavat ovat siistiytyneet. Silti toisaalta kaipaan sen ajan holtitonta sekoilua.

Vierailija
52/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Belladonna ja klubi10, Seinäjoki.

Vierailija
53/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villejä iltoja! Jonotusta, paljon tupakkaa,sinisiä enkeleitä,

kunnon etkoja ja jatkoja. Oiniitä aikoja!

Siniset enkelit! Tuli ikävä. Ja ampparit.

Vierailija
54/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Vähän säälittää nykynuoret. Ei meillä ollut mitään somea paineita luomassa, sen kuin mentiin ulos ovesta ja elettiin. Ei tarvinnut edes näyttää täydelliseltä, vähän kikkareista maskaraa ripsiin ja ei kun menoksi. Oikeastaan asia oli hyvin yksinkertaista, ne jotka uskalsivat poistua luolastaan saivat kaikki jonkun. Ne ujommatkin.

Toki silloinkin oli niitä, jotka jäivät kotiin odottamaan, että joku tulee sieltä hakemaan. Jos olisin itse syntynyt nykyaikaan, olisin varmasti vain kotona lymyilemässä. Eihän ketään saa edes lähtemään nykyään mihinkään.

Jospa ne ei jääneet kotiin odottamaan että joku hakee sieltä, vaan tapasivat kumppaninsa muualla tai eivät pitäneet niin tärkeänä sitä kumppanin saamista ylipäänsä?

Paljon helpompi ja kivempi etsiä seuraa netistä, kuin mennä baariin, mölyn ja liian kovan musiikin keskelle. 1990-luvulla vielä poltettiin sisällä, yäk.

55/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssilattialla juoma toisessa kädessä ja tupakka toisessa, joraamassa Modern Talkingin tahtiin <3

Olen hevari, mutta 2000-luvun taitteessa innostuimme käymään Vanhan kasaridiskossa. Oli äärimmäisen suosittu paikka. Joskus tanssilattialla ihmiset teki spontaanin letkajenkan, ja sitten mentiin! Join aina batterykossua.

Tavastialla ja muilla rokkiklubeilla lattia oli aina loppuillasta aivan täynnä tupakantumppeja ja särkynyttä lasia. Kaikki polttivat.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
56/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Ei selfieiden ottamista ja  drinkkien kuvaamista vaan  juttelua, naurua, tanssia!  Vaatteiksi kelpasi narutoppi, farkut ja puukengät.  

Vierailija
57/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziz Zac, Mikkeli. Vietin siellä 18v synttärini (syksyllä 1998!) ja monta hauskaa iltaa/yötä sen jälkeen.  Tanssilattiaa reunustavalle kaiteelle laskettiin juomat ja hörpittiin tanssimisen lomassa ekasta tuopista joka osui käteen, tyrmäystipoista ei oltu kuultukaan. Tanssilattia oli tahmea juomista ja lasinsiruista. Tupakansavu ja strobovalot tekivät kaikesta unenomaisen utuista. Lopulta kun pilkku tuli,  mentiin hakemaan mukikebabit ja sitten etsimään jatkobileitä.

Vierailija
58/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiden bileiden luuli jatkuvan ikuisesti. Ei olisi uskonut että tupakointi kielletään, lempiyökerho menee konkkaan, tulee Facebook ja instagram,  krapulat pahenee niin ettei tee enää mieli juoda...

Vierailija
59/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakansavu ja strobovalot tekivät kaikesta unenomaisen utuista.

Tämä! Hämyinen yökerho, kaikkialla leijaileva tupakansavu, hikipäässä tuopit kädessä tanssivat kaikenlaiset ja -näköiset ihmiset, strobot, UV-valot, kajarit tykittää Prodigyn Poisonia & No Goodia tai Scooteria ja Alexian Number onea...

IKÄVÄ!! :((

ap

Vierailija
60/165 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi! Haluaisin niin elää uudelleen vuodet 1997-2000. Huikeita bileitä, villiä sinkkuelämää, koko elämä edessä. Tekoripsistä, kynsistä, tisseistä, hiuksista, huulista yms yms ei oltu kuultukaan tai niille naurettiin. Ei ollut somea, elämä oli helpompaa.