Tuli ihan mieletön ikävä 90-luvun lopun yökerhoelämää!!!
Prodigy ja eurodance
UV-valot
Iloisia, luonnollisen näköisiä ihmisiä
Paukkuja, drinkkejä, juominkia
Tupakansavua
Naruolkaintoppeja, puuhelmiä jne.
Miksei voi olla enää samanlaista :(
Kommentit (165)
Oi niitä aikoja… :) Kertokaa lisää. Olin itse vielä silloin alaikäinen vaikka pian täytinkin 18.
Normaaleja hoikkia naisia baarit täynnä silloin.
Poppers haisi ja tanssittiin metsässä savun keskellä gabberin tahtiin. Oi niitä aikoja…
🇺🇦🇮🇱
Voi helevetti,, niin tuli ja ne naiset😍 🥰 😘
Viattomat naiset..
mies53v
Ei tarvitse olla ysärin lopunkaan, kun oli alkupuolellakin oikein kivaa. Kaipaan!
N53
Aijai. Elämäni parasta aikaa. Olin nuori, vapaa, kaunis yliosto-opiskelija ja elämä oli edessä :) No nyt olen noista enää vapaa tai ts. eronnut vanha ja ruma :(
Vierailija kirjoitti:
Normaaleja hoikkia naisia baarit täynnä silloin.
Puhumattakaan normaaleista hoikista miehistä
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Ei nämä nykyajan ihmiset osaa bilettää eikä enää tehdä sellaista musiikkia minkä tahtiin voi tanssia essoissa ja pireissä. Nämä nykyihmiset luulee olevansa niin coolia niin coolia kun räpläävät niitä puhelimiaan paskamusiikin tahtiin. Kohdasta 12.25 eteenpäin. Huomatkaa ettei kukaan ole kännissä vaan kaikki tanssii purkka suussa iloisena.
Vierailija kirjoitti:
Voi helevetti,, niin tuli ja ne naiset😍 🥰 😘
Viattomat naiset..
mies53v
Saattaisit yllättyä jos tietäisit totuuden siitä viattomuudesta 🙊. Veikkaan että nykynuoret on oikeasti viattomampia esim yläkoulussa, lukiossa, mitä tulee kokemuksiin.
Juu. Vähän säälittää nykynuoret. Ei meillä ollut mitään somea paineita luomassa, sen kuin mentiin ulos ovesta ja elettiin. Ei tarvinnut edes näyttää täydelliseltä, vähän kikkareista maskaraa ripsiin ja ei kun menoksi. Oikeastaan asia oli hyvin yksinkertaista, ne jotka uskalsivat poistua luolastaan saivat kaikki jonkun. Ne ujommatkin.
Toki silloinkin oli niitä, jotka jäivät kotiin odottamaan, että joku tulee sieltä hakemaan. Jos olisin itse syntynyt nykyaikaan, olisin varmasti vain kotona lymyilemässä. Eihän ketään saa edes lähtemään nykyään mihinkään.
Kaikki joivat hirveästi, vaikka viina oli kallista. Sammuminen oli ihan normaalia.
🇺🇦🇮🇱
Villejä iltoja! Jonotusta, paljon tupakkaa,sinisiä enkeleitä,
kunnon etkoja ja jatkoja. Oiniitä aikoja!
Kaffepulla kirjoitti:
Kaikki joivat hirveästi, vaikka viina oli kallista. Sammuminen oli ihan normaalia.
Tosiaan, baareissa kävivät ryyppäämässä ne vähän nörtimmätkin :D Ja todella moni tupakoi.
Kaffepulla kirjoitti:
Juu ja kännipanot =D
Nykyään monet nuoret on pari-kolmekymppisinäkin vielä kokemattomia. No saattaahan se olla hyväkin asia. Riippuu toki siitä, miltä kannalta asiaa ajattelee.
Mulla on ikävä 80-luvun lopun ja 90-luvun alun yökerhoelämää, silloin vasta olikin kova meno.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä 80-luvun lopun ja 90-luvun alun yökerhoelämää, silloin vasta olikin kova meno.
Silloin oli myös ihan hyvä reiviskene tosin en pidä niin paljon sen ajan trance musiikista mitä esim 95-02 akselilla oli. Aineet toki oli hyvin hyvin puhtaita tuohon aikaan. Eri generaatio. Ei ollut rottia ja jos oli niin sitä meininkiä ei katsottu hyvällä. Kohdasta 19.20 eteenpäin:
Se on kyllä ollut hyvä vaikkakin viinanhuuruinen ajanjakso elämässä. Huoletonta aikaa kaikin puolin.