Ihanat kirpparit Tein tänään 470 euron ostokset 22 eurolla!
Eikä ollut edes parhaimpia kirpparilöytöjä 😉 En ymmärrä, miksi ihmiset maksavat vaatteista niin paljon, kun kirpparilta esimerkiksi uudenveroista merkkivaatteita saa melkein ilmaiseksi.
Kommentit (104)
Mulla on kaapit täynnä merkkivaatteita, mutta juuri tuo, että pitäisi myydä 500€ vaatteet kahdella kympillä aiheuttaa sen, että en ikinä vie niitä kirpputorille. En viitsi nähdä vaivaa kahden kympin takia.
Sisko asuu Amerikassa. Hänellä on 4 lasta, 2 tyttöä ja 2 poikaa. Minulla myös, järjestys eri, mutta siskon ovat vanhempia.
On töissä ostoskeskuksessa.
Vuosia nähtiin kerran vuodessa ja saimme sieltä vaatteet. N 10 v sitten myimme ne ja saimme huomattavasti enemmän. Mitä sisko oli maksanut. Myytiin, kun oltiin meillä käytetty.
Nyt ei olla Koronan aikana nähty. Siellä kuulemma on 5 jätesäkillistä odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ostin juuri pojalle 7 eurolla muovikassillisen vaatteita. Neljä paitaa ei miellyttänyt, joten myin ne eteenpäin 3 eurolla. Ei jäänyt paljon hintaa viisille housuille, parille paidalle ja takille :) eikä meidänkään lapsista päälle päin huomaisi, että vaatteet on kaikki ostettu halvalla kirppiksiltä, ellei satu seuraamaan hyvin tarkkaan minkä kuosisia vaatteita minä vuonna on ollut myynnissä... Suosin laadukkaampia vaatteita, joten lapsen asu ulkovaatteineen olisi helposti voinut maksaa uutena reippaasti yli 200e, alessakin yli 100e, itse olen maksanut samoista vaatteista ehkä 50e.
Meidän kaupungissa löytyy vaatteita pienille lapsille, mutta esim. ala-aste ikäiselle pojalle ei löydy mitään enkä ihmettele, kuluttaa vaatteet täysin loppuun, housuihin tulee aika pian polvien kohdalle reikä, kun ostat uudet housut ja kengät kaikki menee rikki. Välillä näkee perheitä missä esim. 4 alle kouluikäistä lasta, toivottavasti he eivät ajattele, että kirpparilta saa vaatteita ala-aste ikäisellekin.
Minä taas olen ihmetellyt, miten ala-asteikäisen pojan vaatteet eivät menneet kaupaksi kirppiksellä, vaikka olivat ehyitä ja siistejä, housunpolvissa ei reikiä eikä kulumaa (ne risat menivät roskiin) Ala-asteikäisen tytön vaatteet kävivät hyvin kaupaksi. Ihan samalla hintatasolla.
No kiitos niille jotka lentää USA:n outletteihin ostamaan näitä kasapäin ja kiikuttaa sitten Suomessa kirpparille kasapäin. Näin joku täällä saa merkkivaatteita edullisin hinnoin eikä tarvitse lentää maapallon toiselle laidalle niitten takia.