Perussuomalainen säästövinkki, säästä jopa satasia!
Kun ensin ostaa sängyn Ikeasta ja sitten palauttaa sen, sänky viedään poistomyyntiin. Niikon mukaan sieltä sängyn voi ostaa uudelleen itselleen satasia halvemmalla outlet-hinnalla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011052947.html
Mitä mieltä olette onko maailman nerokkain säästövinkki? Minun mielestä on otan tuon käyttöön itsekin.
Kommentit (91)
Tein tuon saman gigantissa reitittimelle. Poika kävi seuraavana päivänä ostamassa outletista.
Tämä Niikko haki perussuomalaisten vaalitarjoilutkin leipäjonosta. Taitaa persut olla melkoisia "koijareita".
No onha tuo ny iha hemmeti hyvä vinkki! Onki tuossa tarve ostaa uusi telsu.
Mistä sen tietää koska tuote sinne outletiin tulee? Pitääkö siellä notkua koko päivä kytiksellä?
Kansanedustajan piti menneisyydessä olla nuhteeton ja esimerkillinen kansalainen. Ja tähän on tultu... No, onneksi kultainen aika on tulossa, vanhat rakenteet kaatuu ja maskuliinisesta maailmasta päästään feminiinisempään. Mutta sitä ennen rytisee
Loistava vihje, harmi ettei tarvitse ostaa enää ikinä eläissään huonekaluja kun on niitä liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Loistava vihje, harmi ettei tarvitse ostaa enää ikinä eläissään huonekaluja kun on niitä liikaakin.
Toimii muissakin kaupoissa. Tämä on neroutta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää koska tuote sinne outletiin tulee? Pitääkö siellä notkua koko päivä kytiksellä?
Ei kai persu missään töissä käy.
Minä olen miettinyt jos yliopistolla mainostaisi että saa ilmaiseksi käydä hakemassa multa huonekaluja pois kun on niitä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt jos yliopistolla mainostaisi että saa ilmaiseksi käydä hakemassa multa huonekaluja pois kun on niitä liikaa.
Kuulostaa hieman vihervasemmistolaiselta wokelta tuollainen ilmaiseksi antaminen!
Vierailija kirjoitti:
No, jos menee jollekin muulle, täytyy vain käydä ostamassa se uudestaan ja palauttaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tuo taida toimia pensan kanssa.
tai kun käy naisissa..!
Mihin nämä käyttää kymppitonnin palkkansa?
Jos ruuat, kyydit ja asuminen on ilmaista, varastetaan firmoista.
Nilkkimäinen neuvo keneltä hyvänsä, mutta kansanedustajalta ihan erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Niikko haki perussuomalaisten vaalitarjoilutkin leipäjonosta. Taitaa persut olla melkoisia "koijareita".
Tehokkaimmin koijaavat apinaa eli äänestäjäänsä.
Kyse on lähinnä lievästä petoksesta kuin säästämisestä.