Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nämä asiat vain poikien äidit ymmärtävät

Vierailija
27.09.2014 |

http://m.iltalehti.fi/perhe/2014092518695373_pr.shtml?utm_source=etblokki&utm_campaign=etblokki

Oletko samaa mieltä?
Mä ainakin olen. Tosin mulla on kokemusta van yhdestä viliviikarista. ♡

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava teksti mun mielestä! Sairasta yleistämistä ja tyttöjen vähättelyä ja mollaamista. Oks.

Vierailija
2/70 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei peity pissaan ja pierut eivät ole hauskoja ja vaatteistaan on tarkka (siis mitä vaatteita ei niinkään niiden ehjänä pitäminen) Muuten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat nyt edes voineet tunkea tuon sinne vammaisten internetkäännösjuttulistojen gettoonsa.

Vierailija
4/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "pojat on poikia, tytöt hienohelmoja"-yleistyksiä. Turha juttu.

t. minulla on sekä poika että tyttö

Vierailija
5/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän seksistinen juttu.

Vierailija
6/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti toi viimeinen, että ikäänkuin tytöt halaavat vain manipuloidakseen ja mielistelläkseen, mutta poikien halaukset on AITOJA. Oho :D

Vierailija
7/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 01:56"]

Taas näitä "pojat on poikia, tytöt hienohelmoja"-yleistyksiä. Turha juttu.

t. minulla on sekä poika että tyttö

[/quote]

Samaa mieltä. Ja täytyy sanoa, että suurin osa noista sopii myös tyttäreeni (joka muuten inhoaa prinsessaleikkejä yms. mistä tytön nyt oletetaan pitävän).

Ihan turha artikkeli.

terv. tytön ja pojan äiti

Vierailija
8/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus jenkkiseksismiä ja typerää yleistämistä. Pojat on poikia blablaa...

Vierailija
9/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Muuta ei voi sanoa.

Vierailija
10/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 02:07"]Nauratti toi viimeinen, että ikäänkuin tytöt halaavat vain manipuloidakseen ja mielistelläkseen, mutta poikien halaukset on AITOJA. Oho :D
[/quote]

Mutta niinhän se vaan on. Tytöt on kieroja. "Puukottavat heti selkään kun mahdollista" Poika lapset ihan parhaita <3

Vierailija
11/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Meitä on kolme sisarusta, kaksi tyttöä ja yksi poika. Minä (tyttö) olin se, jonka vaatteet olivat riekaleina ja (joskus kirjaimellisesti) paskassa, joka rikkoi leluja, ei kuunnellut kieltoja ja tappeli. Veljeni oli kiltti, rauhallinen ja siisti. Minä olin silti aina kyllä ehdottomasti tyttö ja veljeni poika. Ja luulen että äitini sanoisi että meidän kaikkien rakkaus ja halaukset ovat yhtä aitoja. En minä ainakaan lapsena tiennyt että niihin piti kuulua jotain taka-ajatuksia.

PS. Pahin pieruvitsien kertoja, jonka tiedän on pian teini-ikäinen tyttö.

Vierailija
12/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 02:14"]Hyi helvetti. Muuta ei voi sanoa.
[/quote]

Mitä ihmeen hyi?? Siisti suutas.

Vierailija
13/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä USA-hömppää. Olen kahden pojan ja kahden tytön äiti ja EN todella allekirjoita. Olen muitakin näitä "listoja" lukenut, ihan shittiä. Me olemme YKSILÖITÄ vauvasta vaariin, miehet ja naiset!

Vierailija
14/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi artikkeli oli aika rimanalitus jopa iltalehdeltä. Ärsyttävää.

Vierailija
15/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vähän naisia joilla jotenkin ongelmia naiseuden suhteen? Miksei poika lapsista saisi noin sanoa? Tai ylipäätänsä mitään positiivista? Tykkäätte aivan selvästi tyttö lapsista enemmän, sääliksi käy teidän poikalapsenne :( Mun mielestä molemmat on yhtä ihanii, pojat ja tytöt. Aina yleensä tytöille on kaikkea enemmän kuin pojille, vaatekaupoista leluliikkeitä myöden :( Pojillekkin enemmän kaikkea hienoja kuteita myyntiin kun tytöille on laidasta laitaan.

Vierailija
16/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista, kuinka voi tollasta kukaan julkaista.

"11. Pojat rakastavat ehdoitta

Ja he rakastavat koko sydämestään. Siinä missä tytöt pienenä polkevat jalkaa ja huutavat jättämään rauhaan, ennen teini-ikää murjottavat ja teini-iässä pitävät mykkäkoulua, poikien rakkaus on vankkumatonta ja voimakasta."

Vierailija
17/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUE TÄMÄ YKSI ÄIDIN KEKSINYT ARTIKKELI JOKA SUUTUTTANUT EPÄTYHMÄT!!!

Vierailija
18/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 16, olen 14 ja kahden pojan ja tytön äiti. En ollenkaan allekirjoita. Mitä tarkoitat? Tuossa jutussahan jotenkin alleviivattiin älyttömiä yleistyksiä. Itse en ole törmännyt koskaan moiseen. Pojat ja tytöt ovat aivan yhtä ihania kaikkine omine piirteineen. He ovat YKSILÖITÄ, kuten sinä ja minä ja jokainen äiti ja isä, joka joskus on ollut pieni poika tai tyttö.

Vierailija
19/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika ei ole ikinä ollut kiinnostunut mistään batmaneistä ja vastaavista.

Vierailija
20/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin lukiessani, että miten edes fiidi.fissä voidaan julkaista tuollaista paskaa. Uskomatonta, että se olikin sitten ihan Iltalehden puolen kritiikittömästi poimima ja kääntämä "artikkeli".