Parhaat *plus koko muoti*- blogit?
Pidetään ketju siistinä ja asiallisena.
Pipsan blogi on ehkä eniten kommentoitu täällä.
Uutena tuli tänään esiin Hannaswear.
Onko muita isojen kokojen muotiin perustuvia blogeja?
Kommentit (70)
Ulkomaisista blogeista tykkään saksalaisesta Theodorasta http://www.theodora-flipper.com/
Tuo pohdinta siitä, mikä tekee blogista hyvän on kyllä mielenkiintoista. Tiina on mun mielestä oikein osuva esimerkki siitä, että blogista ei välttämättä tule suosittua, vaikka tekisikin kaiken "oikein", vaan usein vaaditaan sitä hyvää tuuriakin joukkoon. (eli sitä että on kaunis/rikas, tuntee oikeita ihmisiä jne.) Tai sit pitäis tosiaan alkaa tahallaan provosoimaan lukijoita, mutta oon ihan tyytyväinen, että siihen ei niin paljoa aleta.
Up! Tää on ollut yllättävän asiallinen ja hyödyllinen ketju.
Joo nykyään blogin pitää kyllä erottua joukosta. Tylsät kuvat vaikka olisivatkin kuinka hyvälaatuisia, ja jaarittelu päivän lounaasta ja kävelyretkestä ei ainakaan mulle enää riitä. Enkä tarkoita, että koko ajan pitäisi postata jostain kissanristiäisistä, mutta jokin omanlaatuinen ja persoonallinen ote ja tyyli pitäisi löytyä. Netti on täynnä parinkymmenen lukijan vaniljablogeja.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:34"]
Joo nykyään blogin pitää kyllä erottua joukosta. Tylsät kuvat vaikka olisivatkin kuinka hyvälaatuisia, ja jaarittelu päivän lounaasta ja kävelyretkestä ei ainakaan mulle enää riitä. Enkä tarkoita, että koko ajan pitäisi postata jostain kissanristiäisistä, mutta jokin omanlaatuinen ja persoonallinen ote ja tyyli pitäisi löytyä. Netti on täynnä parinkymmenen lukijan vaniljablogeja.
[/quote]
Mua ei koskaan oo vaivannut se, että niitä "vaniljablogeja" on paljon, kun kuitenkin useimmille bloggaus taitaa edelleen olla ihan vaan oma kiva harrastus, eikä pyrkimyksenä olekaan saada tuhansittain lukijoita ja mainetta ja mammonaa. Sinänsä se erottuvuus ei siis ole mikään automaatiovaatimus blogille yleensäkin, kaupallisesti ja laajasti menestyvän blogin vaatimus se kyllä on.
Uusi nettivaatekauppa avattu www.lizziplusfashion.com eli LIZZI PLUS FASHION. Runsaasti tunikoita ja kivoja malleja, on monenpituisilla hihoilla ja eri väreissä. Edulliset hinnat
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:24"]Hearts or Nothing-blogissa olisi potentiaalia hyväksi plussizeblogiksi, mutta siltä ei tule koskaan kunnollisia asukuvia. Nykyään joka toinen postaus on myös jotain yhteistyöpostauksia lakanoista tai vastaavista :D Keskittyy enemmän myös naaman esittelyyn kuin useimmat, nätti naamahan se on, mutta liika on liikaa... [/quote] Niinpä. Tuntuu että häpeilee kroppaansa. Ihan turhaan.
[/quote]
Tuo häpeilyfiilis mullekin tulee blogista. En mäkään tykkää mahastani, mutta jos pitäisin tyyli/lifestyleblogia niin pyrkisin kyllä enemmän vaihteleviin kuviin enkä ottaisi aina sitä lähikuvaa nassusta parista kulmasta, vaan esittelisin myös asujani. Tämä kuvien samankaltaisuus on tosin ongelma monessa muussakin blogissa ihan painoluokasta riippumatta. Bloggarit helposti jämähtävät niihin pariin juttuun, minkä ovat todenneet imartelevimmiksi. Minusta on ainakin puuduttavaa katsoa aina samanlaisia kuvia.
[/quote]
niin Joannan blogihan ei ole mikään tyyli blogi. Vaan lifestyle/meikkiblogi joka painottaa enimmäkseen kosmetiikkaan. Ja mistäköhän ne meikit sillä on? Selittää varmasti miksi sillä niitä naama kuvia on. Jos mä pitäisin meikkiblogia niin tuskin esittelisin mun asuja siinä... Mun mielestä hyvä et pitää laajana, mut turha kritisoida siitä että puuttuu jotain kun se on selvästi ollut aina kosmetiikkaan painottuva blogi joka kertoo myös joannan elämästä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:24"]Hearts or Nothing-blogissa olisi potentiaalia hyväksi plussizeblogiksi, mutta siltä ei tule koskaan kunnollisia asukuvia. Nykyään joka toinen postaus on myös jotain yhteistyöpostauksia lakanoista tai vastaavista :D Keskittyy enemmän myös naaman esittelyyn kuin useimmat, nätti naamahan se on, mutta liika on liikaa... [/quote] Niinpä. Tuntuu että häpeilee kroppaansa. Ihan turhaan.
[/quote]
Tuo häpeilyfiilis mullekin tulee blogista. En mäkään tykkää mahastani, mutta jos pitäisin tyyli/lifestyleblogia niin pyrkisin kyllä enemmän vaihteleviin kuviin enkä ottaisi aina sitä lähikuvaa nassusta parista kulmasta, vaan esittelisin myös asujani. Tämä kuvien samankaltaisuus on tosin ongelma monessa muussakin blogissa ihan painoluokasta riippumatta. Bloggarit helposti jämähtävät niihin pariin juttuun, minkä ovat todenneet imartelevimmiksi. Minusta on ainakin puuduttavaa katsoa aina samanlaisia kuvia.
[/quote]
niin Joannan blogihan ei ole mikään tyyli blogi. Vaan lifestyle/meikkiblogi joka painottaa enimmäkseen kosmetiikkaan. Ja mistäköhän ne meikit sillä on? Selittää varmasti miksi sillä niitä naama kuvia on. Jos mä pitäisin meikkiblogia niin tuskin esittelisin mun asuja siinä... Mun mielestä hyvä et pitää laajana, mut turha kritisoida siitä että puuttuu jotain kun se on selvästi ollut aina kosmetiikkaan painottuva blogi joka kertoo myös joannan elämästä.
[/quote]
ipad... Missäköhän*
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:06"]
Bunnymode on harvakseltaan päivittävä piilopersu.
[/quote]
Eikö puhe ollut pitää ketju asiallisena?
[/quote]
Kyllä piti, pahoitteluni. Asia on vain niin, että ko. bloggaajan maailmankatsomus on pilannut blogin ainakin minulta.
S2