Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat *plus koko muoti*- blogit?

Vierailija
27.09.2014 |

Pidetään ketju siistinä ja asiallisena.

Pipsan blogi on ehkä eniten kommentoitu täällä.

Uutena tuli tänään esiin Hannaswear.

Onko muita isojen kokojen muotiin perustuvia blogeja?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan blogissa on ehkä se "vika", että se on perushyvä, mutta ei huomiotaherättävä. Tiina ei ole häikäisevän kaunis tai niin rikas, että herättäisi kateutta muissa. Tiina ei toisaalta myöskään ole mikään Pipsan tyylinen hätkähdyttävän lihava tai muuten "ruma", eikä harrasta provosointia. Tiinan blogia ei pääse moittimaan paskasta kirjoitustaidosta tai karmeasta ulkoasusta, mutta eipä niissäkään toisaalta mitään häikäisevään hyvää. TIina ei mielistele lukijoitaan, mutta ei myöskään provosoidu nillittäjistä. 

Ja niin edelleen.

Vierailija
62/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:28"]

Tiinan blogissa on ehkä se "vika", että se on perushyvä, mutta ei huomiotaherättävä. Tiina ei ole häikäisevän kaunis tai niin rikas, että herättäisi kateutta muissa. Tiina ei toisaalta myöskään ole mikään Pipsan tyylinen hätkähdyttävän lihava tai muuten "ruma", eikä harrasta provosointia. Tiinan blogia ei pääse moittimaan paskasta kirjoitustaidosta tai karmeasta ulkoasusta, mutta eipä niissäkään toisaalta mitään häikäisevään hyvää. TIina ei mielistele lukijoitaan, mutta ei myöskään provosoidu nillittäjistä. 

Ja niin edelleen.

[/quote]Sori mutta missä kohdin pipsan blogissa on provosointia? siis kun pipsahan kertoo eniten omasta elämästä, niin miten se voi olla provosointia? mä en ole tuota nähnyt mutta mä en lue pipsan blogia provosoituvassa mielessä. kaikki nuo plus blogit ovat omalla tavallaan hyviä. on hienoa että näitäkin löytyy. luen kaikkia mutta parhaimmat taitaa olla pipsan blogi, tyyliä metsästämässä ja plusmimmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:56"]

Ja niin edelleen.

[/quote]Sori mutta missä kohdin pipsan blogissa on provosointia? siis kun pipsahan kertoo eniten omasta elämästä, niin miten se voi olla provosointia? mä en ole tuota nähnyt mutta mä en lue pipsan blogia provosoituvassa mielessä. kaikki nuo plus blogit ovat omalla tavallaan hyviä. on hienoa että näitäkin löytyy. luen kaikkia mutta parhaimmat taitaa olla pipsan blogi, tyyliä metsästämässä ja plusmimmi.

[/quote]

Siis en tarkoittanut, että Pipsa provosoi, vaan listasin vain keinoja, joilla monet bloggarit saa huomiota yleensä, ainoa kohta missä viittasin Pipsaan nimenomaan, oli se lihavuus-aspekti. Toki joku voi pitää Pipsan yltiöpositiivisuutta provosoimisena, mutta itse en sitä sellaisena näe.

Vierailija
64/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:56"]

Ja niin edelleen.

[/quote]

Siis en tarkoittanut, että Pipsa provosoi, vaan listasin vain keinoja, joilla monet bloggarit saa huomiota yleensä, ainoa kohta missä viittasin Pipsaan nimenomaan, oli se lihavuus-aspekti. Toki joku voi pitää Pipsan yltiöpositiivisuutta provosoimisena, mutta itse en sitä sellaisena näe.

[/quote]ai sori, mulle vaan tuli tekstistäsi sellainen käsitys että pipsa nimenomaan provosoisi. toki sitä jotkut bloggaajat tekeekin mutta just noissa plus blogeissa en tätä ole kenelläkään nähnyt. miksiköhän joidenkin on provosoitava saadakseen lukijoita? eräs jonka tiedän provosoivan, on kuitenkin melko suosittu bloggaaja joten ei luulisi että pitäisi provoida. itse oon sitä mieltä että pipsaa inhotaan (ne siitä käsitelevät herjaavat keskustelut) koska tuntuu nauttivan elämästä, on positiivinen ja iloitsee pienistä. no olihan se pesutornista iloitseminen itseäkin naurattava mutta mun mielestä se on jonkinlainen taito, pystyä nykyisin iloitsemaan pienistä ja arkisistakin asioista. itse luenkin pipsan blogia just siksi että se saa mut hymyilemään ja olen itsekin yrittänyt iloita pienistä. muutenkin tuo hyvin tavallinen elämä ja siitä bloggaaminen on mielenkiintoista, siihen voi samaistua helpommin kuin pintaliitoelämää kertoviin blogeihin.

Vierailija
65/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kax

Vierailija
66/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
67/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mou mou

Vierailija
68/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannawears onkin mukava uus blogi :) Pipsan blogista en pidä, tylsä tyyli ja painoakin minusta jo häiritsevän paljon, vaikka en itsekään ole mikään pakkasen raiskaama pulkannaru

Vierailija
69/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:28"]

Mou mou

[/quote]

EI moumou kyllä plussakokoa ole.

Vierailija
70/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://reetta-s.blogspot.fi

On aika pyöreä, yrittää vetää mahaa sisään. Laskisin plussakoon blogiksi vaikka esittää muuta. Ihme kun ei vielä mainittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi