Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat *plus koko muoti*- blogit?

Vierailija
27.09.2014 |

Pidetään ketju siistinä ja asiallisena.

Pipsan blogi on ehkä eniten kommentoitu täällä.

Uutena tuli tänään esiin Hannaswear.

Onko muita isojen kokojen muotiin perustuvia blogeja?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/70 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:31"]

Lisää? Toi Tiinan blogi oli tähän mennessä ainoa kiinnostava, on niin alussa että on vielä potentiaalia kehittyä...

[/quote]

Tiinalla on ollut tuota blogia ennen ainakin kaksi blogia, joten luulisi sitä jo kehittyneen bloggaamisen saralla. Musta tuo on vaan tosi väritön ja tylsä. Kuvat joo nättejä, teksti sujuvaa, mutta jotenkin vaan äärettömän tylsää eikä herätä minkäänlaisia tunteita. Tuo uusin sisustuspostaus, en itse saa siitä mitään irti. Minä ainakin haluan innostua ja inspiroitua blogeja lukiessani jollain tavalla.

[/quote]

Aa, ok, en oo ollut tietoinen aiemmista blogeista. Se ei silti mielestäni poista kehityspotentiaalia. Mäkään en niin tuosta pikaisesta sisustuspostauksesta inspiroitunut, mutta asupostauksista ja kosmetiikka-aiheisista postauksista olen tykännyt erityisesti, ja muutenkin vaikuttaisi olevan mukavan rento ote bloggaamiseen. Sellainen hyväntuulen blogi omaan makuuni.

Vierailija
24/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
25/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2

Vierailija
26/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2

Vierailija
27/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/70 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:31"]

Lisää? Toi Tiinan blogi oli tähän mennessä ainoa kiinnostava, on niin alussa että on vielä potentiaalia kehittyä...

[/quote]

Tiinalla on ollut tuota blogia ennen ainakin kaksi blogia, joten luulisi sitä jo kehittyneen bloggaamisen saralla. Musta tuo on vaan tosi väritön ja tylsä. Kuvat joo nättejä, teksti sujuvaa, mutta jotenkin vaan äärettömän tylsää eikä herätä minkäänlaisia tunteita. Tuo uusin sisustuspostaus, en itse saa siitä mitään irti. Minä ainakin haluan innostua ja inspiroitua blogeja lukiessani jollain tavalla.

Vierailija
30/70 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko Bunnymode on persuhenkinen? Tuliko tuo jostain postauksesta ilmi?

Vierailija
31/70 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 07:49"]little bit vain
[/quote]

Tää ei taas kyllä oo plussakokoja nähnytkään.

Vierailija
32/70 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Reetta on plussablogi? No aika kaukana siitä :D Muuten ihan kivalta blogilta vaikuttaa :)

Vierailija
33/70 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/70 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:20"]

Paljon asukuvia:

http://mankka1717.blogspot.fi

[/quote]

Hyvä mainostaa omaa blogiaan.... ulkoasu ainakin on ihan hirvee, ihan liian leveä. 

Vierailija
35/70 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:20"]

Paljon asukuvia:

http://mankka1717.blogspot.fi

[/quote]

Mutta ei kovin inspiroivia. Esim. LV on ihan ok, mutta pieninä annoksina. Suosittelen bloggaajalle myös valokuvauskurssia tai vastaavaa, josta voisi saada lisäideoita asukuvaukseen.

Vierailija
36/70 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
37/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
38/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Vierailija
39/70 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:28"]

Tiinan blogissa on ehkä se "vika", että se on perushyvä, mutta ei huomiotaherättävä. Tiina ei ole häikäisevän kaunis tai niin rikas, että herättäisi kateutta muissa. Tiina ei toisaalta myöskään ole mikään Pipsan tyylinen hätkähdyttävän lihava tai muuten "ruma", eikä harrasta provosointia. Tiinan blogia ei pääse moittimaan paskasta kirjoitustaidosta tai karmeasta ulkoasusta, mutta eipä niissäkään toisaalta mitään häikäisevään hyvää. TIina ei mielistele lukijoitaan, mutta ei myöskään provosoidu nillittäjistä. 

Ja niin edelleen.

[/quote]Sori mutta missä kohdin pipsan blogissa on provosointia? siis kun pipsahan kertoo eniten omasta elämästä, niin miten se voi olla provosointia? mä en ole tuota nähnyt mutta mä en lue pipsan blogia provosoituvassa mielessä. kaikki nuo plus blogit ovat omalla tavallaan hyviä. on hienoa että näitäkin löytyy. luen kaikkia mutta parhaimmat taitaa olla pipsan blogi, tyyliä metsästämässä ja plusmimmi.

[/quote]

Siis en tarkoittanut, että Pipsa provosoi, vaan listasin vain keinoja, joilla monet bloggarit saa huomiota yleensä, ainoa kohta missä viittasin Pipsaan nimenomaan, oli se lihavuus-aspekti. Toki joku voi pitää Pipsan yltiöpositiivisuutta provosoimisena, mutta itse en sitä sellaisena näe.

[/quote]ai sori, mulle vaan tuli tekstistäsi sellainen käsitys että pipsa nimenomaan provosoisi. toki sitä jotkut bloggaajat tekeekin mutta just noissa plus blogeissa en tätä ole kenelläkään nähnyt. miksiköhän joidenkin on provosoitava saadakseen lukijoita? eräs jonka tiedän provosoivan, on kuitenkin melko suosittu bloggaaja joten ei luulisi että pitäisi provoida. itse oon sitä mieltä että pipsaa inhotaan (ne siitä käsitelevät herjaavat keskustelut) koska tuntuu nauttivan elämästä, on positiivinen ja iloitsee pienistä. no olihan se pesutornista iloitseminen itseäkin naurattava mutta mun mielestä se on jonkinlainen taito, pystyä nykyisin iloitsemaan pienistä ja arkisistakin asioista. itse luenkin pipsan blogia just siksi että se saa mut hymyilemään ja olen itsekin yrittänyt iloita pienistä. muutenkin tuo hyvin tavallinen elämä ja siitä bloggaaminen on mielenkiintoista, siihen voi samaistua helpommin kuin pintaliitoelämää kertoviin blogeihin.
[/quote]

Tää on niin pipsa itse... :'))

Vierailija
40/70 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi