Mitä biisejä esitetään toni wirtasen päivänä vain elämää ohjelmassa?
Apulannan tuotanto ei ole kovin tuttua, joten tahtoisin kuunnella alkuperäiset youtubesta. Kiitti!
Kommentit (38)
Varmaa jotain tosi legendaarista, niinkuin Anna mulle piiskaa tms
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:58"]
Teit meistä kauniin Armo Pahempi toistaan Ainakin ;)
[/quote]
+ koneeseen kadonnut ja anna mulle piiskaa
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:58"]
Teit meistä kauniin Armo Pahempi toistaan Ainakin ;)
[/quote]
+ koneeseen kadonnut ja anna mulle piiskaa
[/quote]
Ja hei hei mitä kuuluu
Paskat biisivalinnat, aivan kuten arvelinkin.
Mä olin myös pettynyt kun kukaan ei laulanut ilonaa.
Ilona ainakin olisi kuulunut esittää, legendaarinen biisi. Myös Hiekka, Jumala ja Ei yhtään todistajaa olis ollu kovia kappaleita.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:48"]
Mä olin myös pettynyt kun kukaan ei laulanut ilonaa.
[/quote]
Minä puolestani olen vain tyytyväinen, ettei Ilonaa lauleta. Vaikka olisihan se tietysti ollut aika hillitön näky, kun vaikka Vesku olisi venytellyt Ilonaa ja Toni olisi vetistellyt liikutuksesta...
Olisi ollut mautonta laulaa Ilona.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:42"]
Olisi ollut mautonta laulaa Ilona.
[/quote]
Veikkaan, että Ilonaa ei ollut mahdollista edes valita laulettavaksi. Huumorilla tehtyä teinien itketystä.
Maanantain oisin halunnut kuulla. Tai odotuksen.
Miten ton Ilonan kertsi menee? Nyt ei sytytä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:07"]Miten ton Ilonan kertsi menee? Nyt ei sytytä yhtään.
[/quote]
Sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet. Sä väsyit kylpyhuoneeseen jne
Eihän Toni itsekään esitä Ilonaa koskaan missään, mautonta olisi ollut, jos joku toinen olisi sen valinnut esitettäväksi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:07"]Miten ton Ilonan kertsi menee? Nyt ei sytytä yhtään. [/quote] Sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet. Sä väsyit kylpyhuoneeseen jne
[/quote] Hmm... sulle silkkimeren aallot lauloi hiljaa...
Mistä me voisimme tietää etukäteen?
Teit meistä kauniin
Armo
Pahempi toistaan
Ainakin ;)