Ärsyttävä fb-kaveri
Onko teillä muillakin sellaisia fb-kavereita, jotka eivät päivitä fb:ssä oikeastaan koskaan mitään, mutta ovat aktiivisia kavereittensa seinällä? Sinne kommentoidaan pitkät pätkät omia asioita ja lasten asioita ja arkijuttuja, kun taas omalla sivulla on vain aforismeja. Kaverini sanoo, ettei häntä huvita päivittää fb:hen mitään, kun ei halua puhua asioistaan julkisesti. Ai ei vai?? Mun seinällä jaetaan vaikka mitä, se on vaan se oma seinä kun on pelkkää mietelausetta. Mua jotenkin ärsyttää, kun hän vastaa jokaiseen päivitykseeni pitkästi omia asioitaan. Jos sanon, että flunssa on tulossa, hän kertoo sinne seikkaperäisesti omat flunssansa kolmen vuoden ajalta. Kirjoittakoon omalle sivulleen :(
Kommentit (8)
Etkö voi estää sitä näkemästä sun päivityksiä?
mä poiswtin just yli 100 ärsyttävää facebook-kaveria. En tajua, mistä ihmeen velvollisuudentunnosta pidätte facebook-kavereina ihmisiä, joista ette pidä? Pitääkö olla vaan mahdollisimman iso frendilista et kaikki näkee että olette muka sosiaalisia ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 13:29"]
Jos hän tekee niin kuin itsekin teen...käyttää kenen pitäisi nähdä...eli päivityksen näkyy vain esim. perheelle.
[/quote]
Hänellä ei ole perhettä. On vain vanhat vanhemmat jotka eivät ole fb:ssä. Kyllä mä oikeasti luulen, että näen hänen kaikki päivityksensä.
Hän on oikeasti ihan hyvä ystävä, ei siinä mitään. Mutta tuo fb-käyttäytyminen on vaan ärsyttävää. Ymmärrän pidättyväisen linjan ja hyväksyn ilman muuta sen, jos ei halua muuta fb-näkyvyyttä kuin aforismeja, mutta omasta mielestäni sitten ei pitäisi muidenkaan seinillä kertoa itsestään ummet ja lammet.
ap
Mitäa mieltä ootte kaverilistan piilottamisesta fb-kavereilta? Mikä järki ottaa kaveriksi sitten ollenkaan sellasia ihmisiä joilta haluaa salata jotain tollasta? Oon vaan ihmetellyt erään enkilön toimintaa, tai oikeestaan muutaman muunkin. Entäs tää: ei vaivaudu edes onnittelemaan fb-kaverinsa synttärinä häntä? No mitä sitten edes olet fb kaverina hänelle? En tajua! Ihme salailutouthua omilta fb-kavereilta, voi sen valita ettei ole ollenkaan koko fb:ssa jos haluaa salata kaverilistaansa tai olla tyly ja epäystävällinen!. P.s sen sun kaverilistas kyllä näkee tykkäysistäkin joten salaislusi on aivan turhaa!
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:22"]
Mitäa mieltä ootte kaverilistan piilottamisesta fb-kavereilta? Mikä järki ottaa kaveriksi sitten ollenkaan sellasia ihmisiä joilta haluaa salata jotain tollasta? Oon vaan ihmetellyt erään enkilön toimintaa, tai oikeestaan muutaman muunkin. Entäs tää: ei vaivaudu edes onnittelemaan fb-kaverinsa synttärinä häntä? No mitä sitten edes olet fb kaverina hänelle? En tajua! Ihme salailutouthua omilta fb-kavereilta, voi sen valita ettei ole ollenkaan koko fb:ssa jos haluaa salata kaverilistaansa tai olla tyly ja epäystävällinen!. P.s sen sun kaverilistas kyllä näkee tykkäysistäkin joten salaislusi on aivan turhaa!
[/quote]
Mäkin oon välillä ihmetellyt kun ihmiset piilottaa kaverilistansa. Ikäänkuin kommenteista, tykkäyksistä jne ei näkisi niitä kavereita. Ja jos kaikki on kuitenkin facebookissa, niin miksi heidän nimet pitää piilottaa? Jos joku haluaa stalkata jotain toista (tutun tuttua) niin kyllä se sen face-tilin löytää vaikka yhteiset kaverit olisi piilottanut kaverilistansa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 13:38"]
mä poiswtin just yli 100 ärsyttävää facebook-kaveria. En tajua, mistä ihmeen velvollisuudentunnosta pidätte facebook-kavereina ihmisiä, joista ette pidä? Pitääkö olla vaan mahdollisimman iso frendilista et kaikki näkee että olette muka sosiaalisia ihmisiä?
[/quote]
Miten sinäkin olit kerännyt yli 100 ärsyttävää facebook-kaveria, että näytit sosiaaliselta vai vahingossa noin monta puolittua, jotka osoittautuivat vasta fb:n kautta ärsyttävyytensä. Siinä tapauksessa on ollut huonoa onnea tuttavien osalta.
Mää oon vissiin vahingossa joskus piilottanu ne kaverit, ettei siis näy kavereille enkä osaa laittaa niitä takas :D
Jos hän tekee niin kuin itsekin teen...käyttää kenen pitäisi nähdä...eli päivityksen näkyy vain esim. perheelle.