Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
461/1496 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miksi naisen pieru on vaarallisempi kuin miehen? Koska se tulee kolmion takaa!

Vierailija
462/1496 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisin pieruni tapahtui veljeni ja jätkäkaverini rotutietoisen hardcore yhtyeen keikalla. Keikka oli maalla jonku aatetoverin pihalla. Lava oli raknnettu sellaista kivi muuria vasten ja paikalla oli tuttuja ja tuntemattomia ympäri Suomen. Jätkien bändin showhun kuuluu KKK-kaapuihin pukeutuneen hahmon suorittama ristin poltto, mutta tämä vakio avustaja oli putkassa jostain tyhmästä syystä, joten minä ja veljeni tyttöystävä (yksin ei kehdattu) päätimme hoitaa tuon ristin polton. Bändin varustuksiin kuului yksi kaapu ja toinen lainattiin isännältä. Vedimme kaavut perus juhlaasujemme eli topin ja minihameen päälle. Keikka alkoi hyvin ja kolmanen biisin aikana lykkäsimme ristin tuleen käsikirjoituksen mukaisesti. Lähes samantien alkoi vatsassani kiertämään juodut kotiviinit, mutta paikalta ei voinut oikein poistua, joten ajattelin helpottaa oloani hieman päästämällä ilmaa bändin soittaessa kukaan tuskin kuulisi mitään. Ei mennyt iha niinkuin stömsöössä, ilma päätti tulla ulos hirveän hajuisena ja ottaa kaveriksi mukaan hieman (lue paljon) löysää paskaa. Haju oli kuvottava paska valui pitkin jalkoja lavalle. Veljeni joka oli rummuissa hämmästy niin että unohti soittaa ja jäi vain tuijottamaan minua kun pitelen palavaa ristiä ja paska valuu ja haisee. No tilanne jäi huomaamatta vain niiltä jotka oli nauttinut kotiviiniä tarpeeksi ja olivat sammuneet. Nolointa oli ehkä että isännän aito Teksasista tuotu kaapu oli ihan paskassa takaata. Onneksi se ei kuulemma haitannut isäntää ja myöhemmin kuulin että kaavusta oli tullut isännälle jonkilainen fetissi. Jätkäkaverini joka oli bändin laulaja ei koko keikan aikana tajunnut mitä tapahtui ja veljeni onki vittuilu meille siitä asti asiasta että minkälaista seksiä meillä harrastetaan kun jätkä ei huomaa mitään kun emäntä paskantaa housuun.

Minäkin taisin olla tuolla. Tapahtuiko keski-suomessa hieman Jyväskylän alapuolella. Jos oli samat juhlat, niin en kyllä huomannut mitään. Tosin istuin wc:ssä ison osan iltaa, kyseisen kotiviinin ansiosta.

Tootanoi emännät! Eikö se pitäs olla selvä että näistä jutuista ei huudella julkisuudessa. Ja kyllä ton tulanteen hiffas useampikin, ei sitä hajua voinut olla huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1496 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pierasta äsken käteen että saisin oikein pahan hajun käteen, mutta pieru ei haissut pahalle! Noloa!

Vierailija
464/1496 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:21"]

Harrastin seksiä ekaa kertaa silloisen poikaystävän kanssa, kun sen jälkeen alkoi hirveät ilmavaivat. Mies meni hakemaan juotavaa mutten ehtinyt päästää ilmaa ajoissa kun hän tullessaan kuuli minun muhkeat kosteat lätinäpierut peiton alta. Ainoa asia mitä saatoin sano oli "Pierettää niin pirusti" ja hymyilin päälle. Ei luoja...

:D Toi tosiaan hiukan helpotti nolouden määrää!

AP

Vierailija
465/1496 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
466/1496 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
467/1496 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:21"]

Harrastin seksiä ekaa kertaa silloisen poikaystävän kanssa, kun sen jälkeen alkoi hirveät ilmavaivat. Mies meni hakemaan juotavaa mutten ehtinyt päästää ilmaa ajoissa kun hän tullessaan kuuli minun muhkeat kosteat lätinäpierut peiton alta. Ainoa asia mitä saatoin sano oli "Pierettää niin pirusti" ja hymyilin päälle. Ei luoja...

:D Toi tosiaan hiukan helpotti nolouden määrää!

AP

Vierailija
468/1496 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
469/1496 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksulenkillä joskus alkaa pierettämään niinkuin tässä taannoin pääsi käymään.. olin juuri lähestymässä kadulla koiranulkoiluttajaa kun alkoi pierettämään. Ajattelin että hidastan ja pidätän mutta myöhäistä.. juuri siinä kohdalla pääsi äänekäs pieru niin että itsekin kuulin sen vaikka kuuntelin samalla kuulokkeista musiikkia. Kyllä  nolotti!!

Vierailija
470/1496 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus yhden seurustelusuhteen alussa maattiin lusikassa, ja mä unissani päästin niin jäätävän töräyksen, että herättiin siihen molemmat. Molemmat tietysti myös esittivät nukkuvaa. Myöhemmin, kun oltiin pieruvaihe saavutettu, tämä mies kertoi mulle että hänellä oli suunnilleen kassit tärisseet siitä sen pierun voimasta :D

471/1496 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni teistä on kokeillut rasvasieppari Allia? Jos olette, tiedätte, että se aiheuttaa hemmetisti pieretystä, mutta myös sellaista, että pierun myötä turahtaa punttiin lusikallinen löysää rasvapaskaa.

Asia tuli todennettua omakohtaisesti vuosia sitten töissä, kun puhuin yhtä tosi pitkää puhelua. Se vaan jatkui ja jatkui. Samalla tuhnauttelin pikku pieruja, ajatellen, että käyn kakalla sitten kunnolla puhelun jälkeen.

Liian myöhäistä. Alli oli aiheuttanut kunnon päästöt pierujen myötä, eli öljyistä ruskeaa kastiketta oli valunut vaatteiden läpi vaalealle, kankaalla pehmustetulle toimistotuolille. Tuoliin oli imeytynyt ruskea kaistale ja vaatteet oli perseen kohdalta löysässä rasvapaskassa. 

Ei muuta kuin hiippaillen vessaan, pikkarit roskiin ja onneksi mulla oli musta, pitkä hame, jonka päälle sain vielä vedettyä pitkän neuletakin, niin että läikkä perseessä ei näkynyt. Tuolia yritin hinkata, mutta eihän se ruskea tahra siitä mihinkään hievahtanut.

Olin vieläpä tekemässä vuoroteluvapaan sijaisuutta joten kyseinen työhuone ja tuoli eivät olleet minun, vaan vakituisen työntekijän. Mitähän mahtoi ajatella siitä tuolistaan, varmaan että sijainen on kaatanut tuohon kahvit...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
472/1496 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun alla vatsa täynnä simaa ja munkkia käväisin itsepalvelukirpparilla. Pysähdyin tutkimaan yhtä pöytää ja pieru pärähti ilmoille. Hetken päästä ohi kulkee pari naista vaippaikäisten lapsiensa kanssa ja alkavat kyselemään lapsiltaan, tuliko kakka? Toinen nainen vielä säesti, että kyllä nyt pitää lähteä pesulle kakka haisee. Menivät kauemmaksi janihmettelivät kun ei kakka enää haissutkaan. Katsoivat minua tosi oudosti ja pahuksuvasti. Niiiiiiiiiin noloa!

Vierailija
473/1496 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksulenkillä joskus alkaa pierettämään niinkuin tässä taannoin pääsi käymään.. olin juuri lähestymässä kadulla koiranulkoiluttajaa kun alkoi pierettämään. Ajattelin että hidastan ja pidätän mutta myöhäistä.. juuri siinä kohdalla pääsi äänekäs pieru niin että itsekin kuulin sen vaikka kuuntelin samalla kuulokkeista musiikkia. Kyllä  nolotti!!

Vierailija
474/1496 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella luokan edessä äitienpäiväjuhlan kenraaliharjoituksissa runon lausunnassa, mahaa väänti niin älyttömän kipeästi, lopulta pääsi iso paukku josta kuului vaan "GLUP", kukaan ei ehkä tajunnut asiaa eikä onneksi haissut miltään, mutta itseäni hävetti ihan hulluna ja sen jälkeen olen pelännyt toisten edessä/luokan edessä olemista ihan hulluna :(

Vierailija
475/1496 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Miten moni teistä on kokeillut rasvasieppari Allia? Jos olette, tiedätte, että se aiheuttaa hemmetisti pieretystä, mutta myös sellaista, että pierun myötä turahtaa punttiin lusikallinen löysää rasvapaskaa.

Asia tuli todennettua omakohtaisesti vuosia sitten töissä, kun puhuin yhtä tosi pitkää puhelua. Se vaan jatkui ja jatkui. Samalla tuhnauttelin pikku pieruja, ajatellen, että käyn kakalla sitten kunnolla puhelun jälkeen.

Liian myöhäistä. Alli oli aiheuttanut kunnon päästöt pierujen myötä, eli öljyistä ruskeaa kastiketta oli valunut vaatteiden läpi vaalealle, kankaalla pehmustetulle toimistotuolille. Tuoliin oli imeytynyt ruskea kaistale ja vaatteet oli perseen kohdalta löysässä rasvapaskassa. 

Ei muuta kuin hiippaillen vessaan, pikkarit roskiin ja onneksi mulla oli musta, pitkä hame, jonka päälle sain vielä vedettyä pitkän neuletakin, niin että läikkä perseessä ei näkynyt. Tuolia yritin hinkata, mutta eihän se ruskea tahra siitä mihinkään hievahtanut.

Olin vieläpä tekemässä vuoroteluvapaan sijaisuutta joten kyseinen työhuone ja tuoli eivät olleet minun, vaan vakituisen työntekijän. Mitähän mahtoi ajatella siitä tuolistaan, varmaan että sijainen on kaatanut tuohon kahvit...

Vierailija
476/1496 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta mutta kerron tuoreimman.. Oltiin seurusteltu vasta vähän aikaa ja olin poikaystävän luona käymässä. Alko pierettää niin pirusti että ajattelin mennä parvekkeelle röökille yksin päästeleen pahimpia paineita ulos. Poikaystävä jäi sisälle. Siinä polttelin röökiä, näpräilin puhelinta ja päästin ihan jäätävän kovaäänisen pierun. Noh ei menny ku hetki niin poikaystävältä tuli viesti puhelimen näyttöön "ikkunat tärähti" :D

Vierailija
477/1496 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on ollut pakko pidättää pitkään, on tullut "sisäisiä pieruja". Eli suoli kurisi melkein yhtä äänekkäästi kuin pieru. Pari noloa tilannetta tästäkin seurannut... onneksi kukaan ei "sheimannut"

Vierailija
478/1496 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta mutta kerron tuoreimman.. Oltiin seurusteltu vasta vähän aikaa ja olin poikaystävän luona käymässä. Alko pierettää niin pirusti että ajattelin mennä parvekkeelle röökille yksin päästeleen pahimpia paineita ulos. Poikaystävä jäi sisälle. Siinä polttelin röökiä, näpräilin puhelinta ja päästin ihan jäätävän kovaäänisen pierun. Noh ei menny ku hetki niin poikaystävältä tuli viesti puhelimen näyttöön "ikkunat tärähti" :D

Vierailija
479/1496 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joogatunnilla, meitä oli noin 13 naista ja se ohjaaja. Me oltiin sellaisessa asennossa, missä varmasti tulee pieru. Oli aivan hiljaista, ja minä hiki otsalla pidättelin ja ähkin, tuntui että suolisto räjähtää kun on niin paljon kaasua sisällä. No sitten se tuli, järisyttävällä voimalla ja kesti varmaan 5 sekuntia eli pitkään.

Sen jälkeen oli aivan hiljaista. Kaikki katselivat ympäriinsä etsien syyllistä, ohjaaja oli "oksennan kohta" ilmeellä. Minulla piti pokka, enkä katsetta väräyttänyt vaan jatkoin joogaamista. Kukaan muu ei varmaan huomannut eikä haistanut että juuri minä sen pieraisin paitsi takana oleva nainen. Noloa.

Vierailija
480/1496 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas... Kyllä on tullut naurettua näille jutuille! Voiko nää kaikki olla tottakaan?

No okei... Kai mun on kerrottava oma pierumuisto, vaikkei se ehkä parhaiden tasolle ylläkään.

Hieman taustaa: Olin 18-vuotias  ja autokoulussa, ja salaa ihastunut autokoulunopettajaani. Joo, tääkin on jo noloa myöntää. Mies oli varmaan mua tuplaten vanhempi ja ehkä perheellinenkin, mutta jotenkin hän vaikutti paljon paljon fiksummalta ja huumorintajuisemmalta kuin oman ikäset "kakarat". Jälkeenpäin yksi kaverikin tunnusti ihastuneensa samaan opeen. :)

Ja sitten itse tarina: Jännitin ajotunteja aina hirveästi etukäteen! Ja kuten tunnettua, jännittäminen saa mahan sekaisin. Tunsin koko ajan, kuinka mahassa möyrysi ja yritin epätoivoisesti puristaa peppua kiinni. No kaikki meni suhteellisen hyvin.  Ajettiin varmaan ekaa kertaa kaupungissa ja tultiin erääseen risteykseen hieman vauhdikkaammin. Huomioni oli kiinnittynyt vaihteisiin tai johonkin vastaavaan, enkä katsonut eteeni. Yhtäkkiä opettaja jarrutti voimakkaasti saaden turvavyön kiristymään ja painamaan vatsaani. Auto pysähtyi töksähtäen ja samalla minulta pääsi hillitön ja pitkäkestoinen paukku, jonka varmasti opettajakin kuuli. Hetken kuluttua autoon leijaillut sulotuoksu vielä varmisti sen, ettei äänen lähde jäänyt epäselväksi. Voi luoja, kuinka häpesin!! Hetken harkitsin autosta nousemista ja karkuun juoksemista, eikä itkukaan ollut kaukana. Opettaja oli hetken hiljaa ja sitten vain totesi: "katsopas, punainen palaa!" En tiedä kumpi oli punaisempi, tuo liikennevalo, jota en huomannut, vai naamani. Vilkaisin sivusilmällä opettajaa ja huomasin, kuinka hän yritti katsella sivuikkunasta ulos ja suupieli hieman nyki. Saipahan varmaan kerrottavaa kahvipöytään kollegoilleen. Koko lopputunti meni aivan pieleen ja mietin jo autokoulun kesken jättämistä tai ainakin vaihtamista. Kenellekään en ole tästä kehdannut vieläkään kertoa. Hautasin myös kaikki romanttiset haaveeni tätä opettajaa kohtaan. </3

Nythän tää jo naurattaa itseäkin ja olen pari kertaa viime vuosinakin törmännyt tähän opettajaan arkipäivän tilanteissa, kuten ruokakaupassa yms. Moikkaa edelleen ystävällisesti, vaikka tästä on jo yli 10v. Lienenkö sitten jäänyt jotenkin mieleen... :)

PS. Sain ajokortin ekalla läpi ja olen myös oppinut katsomaan liikennevaloja! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi