Tahdon provosoida ja tulla provosoiduksi
Nyt vähän pientä kärhämää ja kähinää, kiitos. En viittis perheen kanssa rähistä.
Kommentit (41)
Onko sulla vähän pitkät piuhat kun toi vastaaminen noin kestää? Vai taasko sä kävit jääkaapilla?
Yksi mun lapsistani nukkuu päiväunia. Toinen on sängyssä potemassa flunssaa. Kolmas on koulussa. Mies on töissä. Meillä kello on 12.46.
Imetin lapsiani 8-10 kk. En äänestä. Ollenkaan. En polta. Eineksiä syötän joskus, tosin harvoin. Ei ole tatuointeja. Koulutukseltani olen muotoilija (AMK).
Olen juonut liikaa kahvia ja itsekin flunssainen, ja vähän ärtyneen levoton. Jumissa neljän seinän sisällä. Perkele.
ap
Kai sä tiesit, että vaikka ulkomailla ehkä muuta luullaan, niin sä et ole korkeasti koulutettu?
Muotoilija kuulostaa turhalta. Eikös teikäläisiä ole kortisto pullollaan?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:47"]
Onko sulla vähän pitkät piuhat kun toi vastaaminen noin kestää? Vai taasko sä kävit jääkaapilla?
[/quote]
No nyt kuule, on sulla kans asenne! Just tätä mä hain! Mitä se sun tai muidenkaan pyllyä kutittaa, kuinka usein käyn jääkaapilla?! Omapahan on jääkaappini, nih! (Itse asiassa vuokranantajan, mutta kuitenkin). Ap
Onhan se hyvä olla muotoilijan tutkinto kotiäidillä, niin pärjää paremmin niiden muovailuvahojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:51"]
[/quote]
No nyt kuule, on sulla kans asenne! Just tätä mä hain! Mitä se sun tai muidenkaan pyllyä kutittaa, kuinka usein käyn jääkaapilla?! Omapahan on jääkaappini, nih! (Itse asiassa vuokranantajan, mutta kuitenkin). Ap
[/quote]
Miksi sä asut vuokralla, kannattaisko maksaa omaksi kuitenkin? Joudut käymään tota menoa Lidlistä hakemassa jääkaapin täydennystä sitten eläkepäivillä.
Muotoilija kuulostaa turhalta. Eikös teikäläisiä ole kortisto pullollaan?
[/quote]
Nääh miten väsynyttä. Iso osa mun opiskelukavereista on joko kortistossa tai jossain ihan muissa kuin alakohtaisissa hommissa. Toi on niin itsestäänselvyys etten jaksa provosoitua. Itsellänihän on kuitenkin Suomessa koulutusta vastaava työ, josta tosin olen tällä hetkellä perhevapaalla (jonka siis vietän ulkomailla kotiäitinä). Samaten toi koulutustaso on kauheen väsynyt yritys. Ulkomailla amk ON korkeakoulutukinto. Suomessa se ei oo kovin korkea koulutustaso, mutta ulkomailla vertailutaso on usein matalampi.
Nyt vähän enempi yritystä kiitos. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:52"]
Onhan se hyvä olla muotoilijan tutkinto kotiäidillä, niin pärjää paremmin niiden muovailuvahojen kanssa.
[/quote]
Hitto mitä tää tällänen riitely muka on? Aivan liikaa positiivisuutta. Sitäpaitsi mun vanhimmat ei enää leiki muovailuvahoilla, ja nuorin ei oo vielä siinä iässä. Aivan sama toi muotoilijan tutkinto, persettä sillä voi pyyhkiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:52"]
Mäkin! Riidelläänkö? Keksi ensin aihe mistä!
[/quote]
Riidellään! Nappaa joku noista edellä annetuista aiheista, tai keksi oma. Sátana tässä nyt olla jakamassa riidan aiheita miltään hopeatarjottimelta! Vihtu! Ap
Vitun perseensilmäurpo hakee tappelua av-palstalta pe iltana.
laita mora povariin ja lähe nakkareille etuilemaan.
Eli amismamma. Wt, veikkaisin. Muotoilija, salli mun nauraa sun höpö höpö -tutkinnollesi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:53"]
[/quote]
[/quote]
Miksi sä asut vuokralla, kannattaisko maksaa omaksi kuitenkin? Joudut käymään tota menoa Lidlistä hakemassa jääkaapin täydennystä sitten eläkepäivillä.
[/quote]
No siis tästähän vois avautua mun miehelle. Meillä on Suomessa kaksi omistusasuntoa, joista toinen on meidän koti ja toinen sijoituskämppä. Ja sit saamari soikoon me muutetaan ulkomaille asumaan vuokralla. Ei paljon järki päätä pakota! Tosin siitä sijoituskämpästä ollaan hankkiutumassa eroon. Onneksi, koska siitä ei oo ollu muuta kuin harmia koko aikana. Eikä meidän kyllä tätä parin vuoden työkeikkaa varten kannattaisi ostaa täältä asuntoa. Mutta silti, miten tasotonta on asua jossain saamarin vuokraluukussa, kysyn vaan? Tiskikonekin on niin vanha ja paska että sitä saa pyörittää pesun jälkeen toisen kierroksen ilman pesuainetta, että saa konetiskiaineen huuhdottua pois astioista. Vähänkö siihen menee vettä ja sähköä, puhumattakaan ajasta. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:54"]
Ps. Sun äidinkielessäs on vähä opettelemista.
[/quote]
Jaa että on vai? Aletaanko oikolukemaan rouvan (neidin, koska kuka tollasta pilkunnussijaa muka huolis) omaa tekstiä? Tuossakin lauseessa meni kaksi sanaa oikein. Katso peiliin senkin luuska!
Mitä sä sitten teet, kun sun perse leviää ja sun mies ei enää kustanna sun elämistä?
Miksi sä roikut koneella, kun oletettavasti lapset on vielä hereillä? Tarvitaan vähän esitietoja. Kauanko sä imetit? Onko sulla tatuointeja? Mikä olet koulutukseltasi? Äänestätkö kokoomusta? Poltatko tupakkaa? Syötätkö lapsille eineksiä?