Miehen "vaikea" elämä..huoh.
Tehtiin äsken lähtöä kauppaan. Mies meni edeltä autoa käynnistämään. Kun itse lähdin ovesta, tuli mies ovella vastaan autoon jääneen melkein tyhjän kivennäisvesipullon kanssa (pullossa vettä ehkä 2 dl). Ihmettelin, minne niitä vie, kun se tyhjien pullojen ja tölkkien pussin oli vienyt jo autoon. Mitäpä mies sanoo? "No käyn tyhjentämässä tän sisälle viemäriin". Minä ihmettelen, että vettähän se vaan on, olisit kaatanut maahan, johon mies sanoo: "En viiti, ettei se jäädy sinne" "No vaikka nurmikolle?", "No se jäätyy sinnekin"
Siis oikeasti! Kävelee nyt rivarin parkkipaikalta pihojen läpi takaisin sisälle tyhjentämään 2 desiä vettä viemäriin, ettei se jäädy sitten maahan, jossa lunta jo on 10 senttiä ja lisää tulee talven mittaan tuhansia kuutioita.
Ja ei, minun pyllyäni ei kutita muutoin, kuin että tähän pieneen tapahtumaan kulminoituu elämässä kaikki se, miten hankalaksi tuo insinööri osaa elämänsä tehdä ja siinä samalla minä yritän pitää narut käsissäni perheen pyörittämisen osalta. Miten kaikki, KAIKKI, voi olla joillekuille niin samperin hankalaa???
Kiitos, helpotti.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:13"]
Asperger?
[/quote]
Se mitään asperger ole, kun insinööri.
-ap
Jätä tuollainen mies! Ei tuollaisista vätyksistä mihinkään loppujen lopuksi ole..
Anteeksi kun nauran! Vaikeaa kuullostais olevan.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:20"]
Asperger?
[/quote]
Se mitään asperger ole, kun insinööri.
-ap
[/quote]
Kyllä se minusta vähän aspergerilta kuulostaa, että jotkut asiat pitää tehdä tietyllä tavalla eikä osata soveltaa.
Miehelläsi on vaikeaa, koska sillä on puolisona elämäntapavalittaja, nillittäjä ja nalkuttaja.
Jos sulla olisi edes pienen pieni oikea syy valittaa, ymmärätäisin avautumisen. Mutta ei, miehestä pitää kaivaa vikaa vaikka putkipihdeillä. Sääliksi käy miestäsi, jos teillä ei ole lapsia , niin miehesi todellakin ansaitsee parempaa. Kuka tahansa mies myös.
huoh... miten jaksat tollasta nysvääjää? oisko eron paikka ihan oikeesti?
No en minä sitä nyt jätä sentään, ihan hyvää miestä. On herran tosi, että tuon ihmisen ajatusmaailma menee monen mutkan kautta kun helpompiakin väyliä olisi. Kaikki kaiketi vielä korostuu siinä, että itse olen hyvin suoraviivaista tyyppiä.
Enkä myöskään nalkuta tai nillitä. Tai joo, joskus kyllä, myönnän, mutten jaksa yleensä kuluttaa aikaani ja energiaani nalkuttamiseen kun toinen ei vaan siitä muuksi muutu. Eikä kyse mistään yksinkertaisuudesta tai tyhmyydestä ole, vaan siitä monimutkaisesta ajattelutavasta, jolla se yksinkertaisimpiakin perusasioita ajattelee.
Välillä vaan tulee tämä tilanne, että käsityskykyni tuosta ajattelutavasta vaan ylittyy. Silloin tulen purkamaan tuntojani tänne.
-ap
No eihän se uskaltanut sitä maahan kaataa kun ei ollut erikseen saanut sinulta ap lupaa.
Haukut "rakastamaasi" miestä sontapalstalla? Sekö on perheen pyörittämistä mielestäsi? Miehelläsi meni takuulla vähemmän aikaa veden viemiseen, kuin sinulla miehesi haukkumiseen? Mitä miehesi teki sillä aikaa? Pakotit keittiöön siksi aikaa "osallistumaan kodinhoitoon", kun sinä haukut häntä?
Miehesi todellakin ansaitsisi parempaa. Olet järkyttävä pirttihirmu.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:38"]
Haukut "rakastamaasi" miestä sontapalstalla? Sekö on perheen pyörittämistä mielestäsi? Miehelläsi meni takuulla vähemmän aikaa veden viemiseen, kuin sinulla miehesi haukkumiseen? Mitä miehesi teki sillä aikaa? Pakotit keittiöön siksi aikaa "osallistumaan kodinhoitoon", kun sinä haukut häntä?
[/quote]
Ja höpö höpö.
Asperger?
[/quote]
Minkä takia tämä (muoti)tauti/ sana vedetään nykyään joka keskusteluun mukaan?? Ei KAIKESSA tarvitse olla kyseessä tämä. Rasittavaa...
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:38"]
[/quote]
Ja höpö höpö.
[/quote]
Niin, ap roikkui tunnin pa*kapalstalla haukkumassa miestään. Ihanaa perheen pyörittämistä. OK?
Mä olisin laittanut sen jääkaappiin.