Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vanhempien pitää ryypätä

Vierailija
26.09.2014 |

Joka ikinen viikonloppu? Siis joidenkin, en tarkota että kaikki joisi, mutta ne jotka juo? Laittaavat lapset hoitoon ja vetäävät viinaa. Miksi niitä lapsia on pitäny tehdä jos elämä on tommosta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka tekisi noin... Kaikki tuntemani vanhemmat juovat (kunnolla) se 2-4x vuodessa eikä lapset sen enempää yökylässä olekaan. Satunnainen saunakalja voi mennä monelta useammin, mutta siinä tuskin on mitään pahaa..

Vierailija
22/24 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:41"]Sanoin kerran miehelle, että vaikka lapset olisi yläasteella ei ole oikein olla kännissä lasten läsnäollessa. Mies sanoi, että miksi ja pitääkö kaikki kiva lopettaa kun on lapset tehty. Olin kyllä suu auki. Anteeksi,, siis mitä? Siitä vaan juo saunakalja tai kaksikin mutta älä ole kännissä lasten läsnäollessa. Mies on alkoholistiperheestä. Ei tosin juo kun max kerran kuussa, mutta että se kännissä oleminen on joku asia mitä ilman elämästä katoaa kaikki hyvä. Itse olen taas elänyt perheessä jossa isä ehkä joskus joi juhlissa mutta äiti aina selvinpäin. 
[/quote]

Joo mulla samat. Käsittääkseni pikkulapsiaika oltiinkin suurin piirtein samaa mieltä aiheesta mutta nyt kun lapset jo ekan vuosikymmenensä eläneet mies onkin sillee et on ok dokaa yö ja maata krapulassa päivä. Niin ne vaan lapsuuden mallit alkaa paistaa läpi. Ällöttää. Ero mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:15"]

Onko tullut koskaan mieleen, että entisestä menevästä, sosiaalisesta, railakkaasta elämästä siirtyminen käytännössä neljän seinän sisälle, masentaa? Haukkukaa ja alapeukuttakaa ihan vapaasti, veikkaan että monen kohdalla näin. Se eristää erittäin hyvin, varsinkaan kun kaikki äidit eivät ole äitimaita tai muita MLLl:n vakkareita. Saattaa tulla yllätyksenä kyseinen elämänmuutos, etenkin kun isä yleensä jatkaa elämäänsä normaalisti vapaiden jälkeen. Se lapsi pääsääntöisesti kun edelleenkin on sen äidin vastuulla.

[/quote]

Meillä tämä tuli "yllätyksenä" äidille, ei minulle. Onneksi erosta on jo aikaa...

Vierailija
24/24 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:15"]

Onko tullut koskaan mieleen, että entisestä menevästä, sosiaalisesta, railakkaasta elämästä siirtyminen käytännössä neljän seinän sisälle, masentaa? Haukkukaa ja alapeukuttakaa ihan vapaasti, veikkaan että monen kohdalla näin. Se eristää erittäin hyvin, varsinkaan kun kaikki äidit eivät ole äitimaita tai muita MLLl:n vakkareita. Saattaa tulla yllätyksenä kyseinen elämänmuutos, etenkin kun isä yleensä jatkaa elämäänsä normaalisti vapaiden jälkeen. Se lapsi pääsääntöisesti kun edelleenkin on sen äidin vastuulla.

[/quote]

Meillä tämä tuli "yllätyksenä" äidille, ei minulle. Onneksi erosta on jo aikaa...

[/quote]

Good for you. Oletko nyt yksinhuoltaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi