21v ihastunut 36-vuotiaaseen
Ei, en ole äidin helmoissa elävä bilehile, vaan työssäkäyvä 4 vuotta omillaan elänyt, kaksi avoliittoa pilannut nuori nainen. Olen ihastunut nyt itseäni reilusti vanhempaan mieheen. En halua mitään häitä hänen kanssaan tanssia ja uskon, että tunne on molemminpuolinen. Seksisuhde tai "hengailu" kyllä kiinnostaisi, mutta olen ihan neuvoton lähestymään miestä, joka on kaiken lisäksi isäni firmassa töissä. Ollaan vietetty aikaa kahdestaan sen verran, että on välillä kuskannut mua rekalla Helsingistä kotikaupunkiini (isällä siis rekkafirma). Se on avautunut entisistä suhteistaan (miehellä siis yksi lapsi, on yh) ja ollaan juteltu meidän reissuista. Ei ihan sellanen "tavallinen perheenisä" kyseessä, vaan ehkä vähän nuorekkaampi tapaus. Mutta miten ihmeessä voin lähestyä miestä, joka ei taatusti tajua vihjailuista, että parikymppinen on kiinnostunut, vieläpä pomon tytär...
Korostan vielä, että mies on ollut jo kauan sinkku, en ole siis pilaamassa kenenkään suhdetta. :)
Kommentit (10)
Unohda! Olet nuori tytönhupakko jolla on mielihaluja mutta ei järkeä senkään vertaa.
Olen 37v. mies, ja minun suhteet naissukupuolen kanssa ovat olleet joko max. 8-14v. nuoremman tai 12v. vanhemman kanssa - ikäiseni ovat yleensä jo perheensä perustaneet tai vaan yksinkertaisesti en heihin ole "törmännyt". Näistä suhteista olen ottanut opiksi sen, että elämäntilanteet voivat olla hyvinkin yhteneväiset, vaikka ikäeroa olisikin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:22"]Olen 37v. mies, ja minun suhteet naissukupuolen kanssa ovat olleet joko max. 8-14v. nuoremman tai 12v. vanhemman kanssa - ikäiseni ovat yleensä jo perheensä perustaneet tai vaan yksinkertaisesti en heihin ole "törmännyt". Näistä suhteista olen ottanut opiksi sen, että elämäntilanteet voivat olla hyvinkin yhteneväiset, vaikka ikäeroa olisikin.
[/quote]
Kuten varmaan luit, en ehkä tämän miehen kanssa mitään vakavampaa haluaisi. Itse haluaisin kyllä jo perustaa perheen, mutta en tiedä haluaisiko tämä mies edes lisää lapsia. Yksi oma siis ennestään sillä. Anyway, kiinnostaa lähinnä illanvietot ja yhteiset yöt, ei naimisiinmeno tämän kanssa. Emme tapaa nyt hetkeen, tänään törmäsimme isäni firman tiloissa, mutta siellä en ala vihjailla mitään... Kehtaanko ottaa yhteyttä facebookissa, mitähän mies ajattelisi..? Apua, mihin katosi itsevarmuuteni :D
Olen 42 vuotias mies ja mielelläni viettäisin sen yön ikäisesi timmin naisen kanssa
ÄLÄ MENE PILAAMAAN MUIDEN PARISUHDETTA KAKARA!!!!!!! SINUN KALTAISESI PILAAVAT PERHEET!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:15"]
ÄLÄ MENE PILAAMAAN MUIDEN PARISUHDETTA KAKARA!!!!!!! SINUN KALTAISESI PILAAVAT PERHEET!!!!!!!!!!!
[/quote]
Eikö aloittaja sanonut, että mies on sinkku
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:15"]
[/quote]
Kai av mammat nyt osaa sentään lukea?
Kerro ajatuksesi suoraan. Pahin mahdollinen seuraus on vain, että tulet torjutuksi. Me miehet kun ei pahastuta naisten huomiosta.