Olen suosittu bloggaaja, mitä haluat kysyä?
Yritän vastata kaikkeen parhaani mukaan. Joitain asioita en voi kertoa salassapitosopimuksen vuoksi!
Kommentit (63)
22: Sinun ei tarvitse uskoa ellet halua. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:56"]
En alunperin kirjoittanut blogia ollenkaan lukijoiden toivossa, halusin vaan "tallentaa" oman elämäni yksityiskohtia itseäni/läheisiäni varten.
ap
[/quote] Netissa kirjoitit paivakirjaa? Voi olla etta eteesi tulee tilanne jolloin ei olekaan niin mukavaa etta koko maailma loytaa elamasi yksityiskohdat netista, sielta kun ei mikaan havia.
En ole ikinä kirjoittanut todella henk.koht. asioita eli ns. päiväkirjaa. Tietysti alussa kirjoitin joitain asioita hieman liian vapaasti, mutta en ole kokenut yhdenkään blogikirjoitusten ikinä haitanneen muuta elämääni, työnsaantia jne.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:55"]Muokkaan kuvissani kontrastia, valoja, joskus värejä yms. perusäätöjä, joidenka lisäksi toisinaan nenääni, sillä se näyttää oikeasti välillä aivan eriltä kuin luonnossa! ap [/quote] Juuh tämä kommentti viimeistään osoittaa sinun olevan feikki. Koita keksiä tylsän illan ja yön ratoksi jotain muuta tekemistä :D
[/quote]
Ihme kun ihmisiin ei luoteta, no tehkää te sitä ankeaa päivätyötä.
ap
Käytätkö postausten leipätekstissä hymiöitä? Jos niin miksi?
NONIIN AV-MAMMAT, KUKA BLOGAAJA KÄYTTÄÄ PALJON /-VIIVAA???
.
.
Anteeksi caps.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:55"]Muokkaan kuvissani kontrastia, valoja, joskus värejä yms. perusäätöjä, joidenka lisäksi toisinaan nenääni, sillä se näyttää oikeasti välillä aivan eriltä kuin luonnossa! ap [/quote] Juuh tämä kommentti viimeistään osoittaa sinun olevan feikki. Koita keksiä tylsän illan ja yön ratoksi jotain muuta tekemistä :D
[/quote]
Ihme kun ihmisiin ei luoteta, no tehkää te sitä ankeaa päivätyötä.
ap
[/quote]
Totta, se on ihme kun ei nykyään luoteta siihen mitä anonyymi netissä kirjoittaa... Sekopää maailma. Onhan se nyt mustaa valkoisella hitsi vie!!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:07"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:55"]Muokkaan kuvissani kontrastia, valoja, joskus värejä yms. perusäätöjä, joidenka lisäksi toisinaan nenääni, sillä se näyttää oikeasti välillä aivan eriltä kuin luonnossa! ap [/quote] Juuh tämä kommentti viimeistään osoittaa sinun olevan feikki. Koita keksiä tylsän illan ja yön ratoksi jotain muuta tekemistä :D [/quote] Ihme kun ihmisiin ei luoteta, no tehkää te sitä ankeaa päivätyötä. ap [/quote] Totta, se on ihme kun ei nykyään luoteta siihen mitä anonyymi netissä kirjoittaa... Sekopää maailma. Onhan se nyt mustaa valkoisella hitsi vie!!
[/quote]
Mitä järkeä täällä on roikkua jos mitään ei usko? Mitä muuta meillä on kuin luotto toisen sanaan?
ei ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:28"]
Käytätkö postausten leipätekstissä hymiöitä? Jos niin miksi?
[/quote]
En käytä, koska koen olevan älykäs ja silloin niitä ei tarvitse käyttää. Ap
Onko sinulla asiallinen työsopimus? Esim. onko oikeus sairauslomaan? Tai lomaan ylipäätään? Minulle on tarjottu muutamaakin sopimusta eräiltä portaaleilta ja "sopimukset" ovat olleet aivan kohtuuttomia niin omasta kuin juristinkin mielestä uhkasakkoineen päivineen.
Täällä käy nyt joku toinen "ap" vastailemassa, ainakin 2 viimeistä!
ap
Ei ole sopimuksia lomasta, sillä blogin sisältö on täysin minun päätettävissäni. Jos ei huvita kirjoittaa, en kirjoita!
ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:07"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:55"]Muokkaan kuvissani kontrastia, valoja, joskus värejä yms. perusäätöjä, joidenka lisäksi toisinaan nenääni, sillä se näyttää oikeasti välillä aivan eriltä kuin luonnossa! ap [/quote] Juuh tämä kommentti viimeistään osoittaa sinun olevan feikki. Koita keksiä tylsän illan ja yön ratoksi jotain muuta tekemistä :D [/quote] Ihme kun ihmisiin ei luoteta, no tehkää te sitä ankeaa päivätyötä. ap [/quote] Totta, se on ihme kun ei nykyään luoteta siihen mitä anonyymi netissä kirjoittaa... Sekopää maailma. Onhan se nyt mustaa valkoisella hitsi vie!!
[/quote]
Mitä järkeä täällä on roikkua jos mitään ei usko? Mitä muuta meillä on kuin luotto toisen sanaan?
ei ap
[/quote]
Pisteet sinulle mustaavalkoisesta maailmastasi! Minun maailmassani osa asioista samalla palstalla voi olla totta, osan ollessa täyttä paskaa. Kutsun sitä arviointi kyvyksi!
Anteeksi kielen käyttö, sinun ei tarvitse kuvitella että sanat ovat oikeasti konkreettista ulostetta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:39"]
Onko sinulla asiallinen työsopimus? Esim. onko oikeus sairauslomaan? Tai lomaan ylipäätään? Minulle on tarjottu muutamaakin sopimusta eräiltä portaaleilta ja "sopimukset" ovat olleet aivan kohtuuttomia niin omasta kuin juristinkin mielestä uhkasakkoineen päivineen.
[/quote]
On kirjallin sopimus kyllä, mutta puhtaasti suorituspalkalla ollaan. Eli ei mitään lomia, mutta kuka niitä kaipaa. Pitää vaan olla hyvä, ja minähän olen.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:41"]
Ei ole sopimuksia lomasta, sillä blogin sisältö on täysin minun päätettävissäni. Jos ei huvita kirjoittaa, en kirjoita!
ap
[/quote]
Miksi täällä vastailee joku toinen minun nimissä? Tämä ei siis ole alkuperäinen ap.
ap
Miksi tulet pilaamaan ketjuni "ap" eli nro37? :D Onpa noloa..
ap
Mikä ihme siinä on ettei blogaajia arvosta vaan halutaan kiusata. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:55"]Muokkaan kuvissani kontrastia, valoja, joskus värejä yms. perusäätöjä, joidenka lisäksi toisinaan nenääni, sillä se näyttää oikeasti välillä aivan eriltä kuin luonnossa!
ap
[/quote]
Juuh tämä kommentti viimeistään osoittaa sinun olevan feikki. Koita keksiä tylsän illan ja yön ratoksi jotain muuta tekemistä :D