Ahdistavin biisi jonka tiedätte?
Kommentit (285)
mua alkaa ahdistaa aina kaikki 90 luvun ysäri jumputukset! Ne oli sillon hirveitä ja ne on edelleen hirveitä!! YÖKS! =D Ja mikään ei voita bon jovin poppimusiikkia, aivan karmeeta. Moni muu tykkää, minä en.
Garbagen Cup of Coffee. Tuntui niin henkilökohtaiselta ja raastavalta oman silloisen eroni vuoksi.
Korn - Daddy. Jos haluaa pilata olonsa koko päiväksi, kuuntelee sen. Laulajan omakohtainen kokemus vielä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Korn - Daddy. Jos haluaa pilata olonsa koko päiväksi, kuuntelee sen. Laulajan omakohtainen kokemus vielä taustalla.
Mä olin tulossa juuri vastaamaan samaa. Se on oikeasti ahdistavin biisi mitä olen ikinä kuullut. Respektii Jonathanille sen laulamisesta.
Hyi helvetti mikä biisi toi Korn - Daddy. Kävin lukemassa lyricsit.
Vierailija kirjoitti:
Enpä siis kuuntele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tulossa juuri vastaamaan samaa. Se on oikeasti ahdistavin biisi mitä olen ikinä kuullut. Respektii Jonathanille sen laulamisesta.
Samaa mieltä.
T. Tuo kyseistä biisiä ehdottanut
Melkein kaikki Suomen euroviisubiisit
Vierailija kirjoitti:
Enyan Orinoco Flow 😧
Wtf? Mun mielestä just rentouttava biisi 😂
Vierailija kirjoitti:
Korjaa jos olen väärässä, mutta muistelen niin, että kyseessä ei ole Jonin tarina vaan hänen ystävänsä.
Sir Elwoodin Värien Kymmenen tikkua laudalla. Kaunis laulu, mutta ahdistavat sanat.
Metallica, biisi on kai the one? Perustuu mustavalkoiseen leffaan, jossa mies on sodan jälkeen pelkkä torso, naamakin palanut, ei muita aisteja kuin tunto. Kommunikoi "morsettamalla" eli hakkaamalla päätään sairaalasänkyyn. Hyi hitto mikä leffa, musavideo ja biisi.
Tähdet tähdet ohjelmassa esitetyt versiot eri kappaleista tällä kaudella x(
Tämä. Tai siis tuo koko levy. Vaikka olenkin depressive black metalin ystävä, niin tuo on jotain HELVETIN KAMALAA.
Tuo koko bändi on muutenkin outo.