Olen suosittu bloggaaja, mitä haluat kysyä?
Yritän vastata kaikkeen parhaani mukaan. Joitain asioita en voi kertoa salassapitosopimuksen vuoksi!
Kommentit (63)
Tienaan 2000€ ylöspäin. joissain "Porukoissa" hieman kilpailua, draamaa nyt varmaan kaikilla ihmisillä jonkun verran. En tunne henkilökohtaisesti!
ap
Provo! Ihan oikeasti, ei oikealla bloggaajalla ole aikaa /mielenkiintoa kirjoitella vauva -palstalla tähän,eikä muuhunkaan aikaan. Taidat olla wb bloggaaja.
Hah, niinhän sitä luulisi! Kyllä me bloggaajatkin surffaillaan netissä ja tehdään muita "normaaleja" juttuja!
ap
Miksei bloggaajalla olisi mielenkiintoa kirjoitella vauva-palstalle? Onko ne jotain tavisten yläpuolella olevia yli-ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:35"]Mikä on blogisi www-osoite?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:46"]Haluan pysyä anonyyminä!
ap
[/quote]
eli ei ole
Jos kertoisin blogini osoitteen, en voisi vastailla kysymyksiin. Voin kuitenkin vinkata että bloggaan lehden/portaalin alla!
ap
Plääh, tylsä provo. Ei jatkoon. Niitä kysymyksiä voi nimittäin ihan oikeiltakin bloggaajilta suoraa blogeissa kysellä :-D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:31"]
Yritän vastata kaikkeen parhaani mukaan. Joitain asioita en voi kertoa salassapitosopimuksen vuoksi!
[/quote] Mika sai sinut vakuuttuneeksi siita etta elamasi on niin kiinnostavaa etta on pakko levitella sita kaiken kansan luettavaksi?
Muokkaan kuvissani kontrastia, valoja, joskus värejä yms. perusäätöjä, joidenka lisäksi toisinaan nenääni, sillä se näyttää oikeasti välillä aivan eriltä kuin luonnossa!
ap
En alunperin kirjoittanut blogia ollenkaan lukijoiden toivossa, halusin vaan "tallentaa" oman elämäni yksityiskohtia itseäni/läheisiäni varten.
ap
Oletko kyynistynyt ihmisenä blogiurasi takia? Mua alkais varmasti tympimään, jos mun elämää ruodittaisiin av:lla ja haukuttaisiin, vaikkei mua edes henk.kohtasesti tunnettais.
Usko jo, Pipsa, ettet ole suosittu!!
No jaa koska oot nähny nenäsi "luonnossa"? Peilissä näät sen "väärinpäin" joten tottakai kuvissa nenä näyttää hassulta joskus mutta sorry vaan siltä se näyttää meille muille koko ajan.
Kaikki haukkumiskeskustelut otan aika rankasti, vaikka uskottelen itselleni etten halua lukea/välittää niistä. En kuitenkaan koe kyynistyneeni.
Kuka on Pipsa?
ap
Paljonko tienaat kuukaudessa? Onko bloggaajien kesken paljon draamaa ja kilpailua? Tunnetko Mungolife Annaa, jos niin millainen hän on?