Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko suositella miestäsi muille naisille?

Vierailija
25.09.2014 |

Voisitko suositella mm. hänen rakastelutaitojaan, kohteliasta käyttäytymistä, siisteyttä, ruokailutapoja jne.? :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun (nro 8) lääkärimiehen viime verotuksessa (tuli pari viikkoa sitten) oli tulot 145 000. Joo tiedän, että esim. silmälääkärit ja monet muut tienaa paremmin, varsinkin jos työskentevät pääsääntöisesti yksityisellä, mutta kyllä minusta nuo tulot ovat silti hyvät tulot. Rikkaita me ei olla, enkä ole niin väittänytkään (itse tienaan 40 000e).

Vierailija
22/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:04"]Suosittelen varauksetta älykästä, itsenäistä ja menevää arkea haluaville naisille. Toivottavasti löytää uuden yhtä sopivan kumppanin, kun noin vuoden kuluttua joudumme todennäköisesti eroamaan. [/quote] ? Että ihan suunnittelette eroa?

[/quote]

Emme ole tietenkään päättäneet erota huvikseen mutta minun tutkimusprojektini rahoitus loppuu ensi kesänä ja käytännössä ei ole mitään mahdollisuuksia löytää samantasoista työtä Suomesta. Mies taas ei pysty tekemään työtään muuten kuin äidinkielellään, joten hän ei voi muuttaa mukana.

Vierailija
24/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin. Niin hyvä sängyssä ja muutenkin loistava. Ainoa vika on ex-vaimo.

Vierailija
26/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:20"]

Voisitko suositella mm. hänen rakastelutaitojaan, kohteliasta käyttäytymistä, siisteyttä, ruokailutapoja jne.? :)

[/quote]

No pakko sanoa, että vaikka tuo mies minua tällä hetkellä suunnattomasti ärsyttääkin, niin kyllä voisin. Voisin nimenomaan kehua häntä äärimmäisen hyväksi sängyssä. Hän on myös kohtuu siisti ja omaa kohteliaat tavat. Kyllä joutuisin suosittelemaan. 

Vierailija
27/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:35"]

Mun mies on lähes täydellinen eli voisin todellakin :)

-lääkäri (eli hyvät tulot), ei ole pihi

-hyvä kotikasvatus, hyvä käytöstavat, empaattinen

-keskustelukykyinen, avarakatseinen, älykäs

-komea, ei turhan sliipattu ulkonäkö

-hyvä rakastaja, kekseliäs sängyssä

-lapsirakas (paras isä!), eläinrakas

-hyvä nikkaroimaan kaikenlaista

Huonojakin puolia on (ei osaa kokata yms. pientä), mutta olen edelleen 15 vuoden jälkeen rakastunut :)

[/quote]

Hyvältä kuulosti, mutta erikoista, että näit lääkärin ammatin ainoana hyvänä puolena sen, että hän tienaa hyvin. Minä ajattelisin, että on ihanaa kun miehellä on ala missä auttaa muita. Minunkin mieheni on sellaisella alalla, mutta palkka on aivan paska :) (palomies/sairaankuljettaja)

Vierailija
28/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen varauksetta älykästä, itsenäistä ja menevää arkea haluaville naisille. Toivottavasti löytää uuden yhtä sopivan kumppanin, kun noin vuoden kuluttua joudumme todennäköisesti eroamaan.

Vierailija
29/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:20"]

[/quote]

No en... se on MUN!!! Mutta siis periaattessa kyllä.

Vierailija
30/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voin suositella MUILLE. Itse en ole enää oollenkaan varma. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän alkaa ukko muistuttamaan äitiään ja tuntien ko. naisen, se ei ole mikään meriitti.

Vierailija
31/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:58"]

Huonojakin puolia on (ei osaa kokata yms. pientä), mutta olen edelleen 15 vuoden jälkeen rakastunut :)

[/quote]

Hyvältä kuulosti, mutta erikoista, että näit lääkärin ammatin ainoana hyvänä puolena sen, että hän tienaa hyvin. Minä ajattelisin, että on ihanaa kun miehellä on ala missä auttaa muita. Minunkin mieheni on sellaisella alalla, mutta palkka on aivan paska :) (palomies/sairaankuljettaja)

[/quote]

Lääkärit mitään muita auta, paitsi ennenaikaiseen hautaan tekemillään hoitovirheillään. Jos joskus onnistuvat hoitamaankin, ei se lääkäristä johdu vaan siitä, että satunnaisesti noudattavat lääkäreitä koskevia lakeja.

Lääkärikunnasta on päästävä kokonaan eroon. Tulevaisuudessa lääkärivaltiaat eivät enää saa tehdä hoitopäätöksiä, vaan ne tapahtuvat objektiivisesti tekoälyn tekeminä. Hyi helvetti lääkäreitä, kuvottavia rahanahneita byrokraatteja.

Vierailija
32/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

1. Oikein hyvä tekemään ruokaa
2. Ei pettäisi koskaan, luottamus 100%
3. Osallistuu paljon kotitöihin
4. On mahtava isä
5. Kiltti ja ystävällinen
6. Huolehtii, että kaikilla on hyvä olla
7. Vie koiran sateella ulos
8. Iso penis
9. Pitää kodin siistinä
10. Pitää hyvää huolta hygieniasta
11. Vaatimaton

Vierailija
33/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos ystävä etsisi tavallista ja turvallista aviomiestä. Yrittäjä, jolla paljon omaa aikaa. Hyvät tulot. Perhekeskeinen, hoitaa lapset kun itse harrastat ja opiskelet. Äärimmäisen kohtelias, kaikelle ja kaikkialla. Kokeilunhaluinen vällyjen välissä, haluaa saada toisen nauttimaan. Yksinkertaisesti elää muille.

Räväkälle persoonalle ei olisi hyvä. On liian tasainen. Ja kouluja käymättömänä yksinkertainen. Toki oman alansa asiat osaa kuin vettä vaan, mutta yleissivistys voi olla onnettoman huono. Kuka mitäkin arvostaa siis.

Vierailija
34/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan miesten asettamista ulkonäköpaineista naisille. Mutta kyllä tämäkin keskustelu todistaa, että miehillä vasta niitä paineita onkin! Pitää olla komea, rikas, älykäs, hyvä kokki, rakastaja... jotta olisi naisten silmissä hyvä. 

Vierailija
35/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei tarvi paljoa seksiä, ja mieluummin haluaa vain vanilija sellaista niin mieheni olisi hänelle oiva valinta.

Vierailija
36/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pitää kynsin ja hampain kii, kun ottajia riittäisi. Kerran jo meinasin erota ja heti oli akat mieheni kimpussa. Jopa ystäväni, joka oli ainoa piiristä, joka aina vähätteli ja ehkä jopa haukkui miestäni :D tulipa selville sekin miksi niin teki.

Vierailija
37/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:04"]Suosittelen varauksetta älykästä, itsenäistä ja menevää arkea haluaville naisille. Toivottavasti löytää uuden yhtä sopivan kumppanin, kun noin vuoden kuluttua joudumme todennäköisesti eroamaan.
[/quote] ? Että ihan suunnittelette eroa?

Vierailija
38/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:26"]

[/quote]

[/quote]

Lääkärit mitään muita auta, paitsi ennenaikaiseen hautaan tekemillään hoitovirheillään. Jos joskus onnistuvat hoitamaankin, ei se lääkäristä johdu vaan siitä, että satunnaisesti noudattavat lääkäreitä koskevia lakeja.

Lääkärikunnasta on päästävä kokonaan eroon. Tulevaisuudessa lääkärivaltiaat eivät enää saa tehdä hoitopäätöksiä, vaan ne tapahtuvat objektiivisesti tekoälyn tekeminä. Hyi helvetti lääkäreitä, kuvottavia rahanahneita byrokraatteja.

[/quote]

Et vissiin päässyt lääkikseen? Yritä päästä tuosta katkeruudestasi yli..

Vierailija
39/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Anteeksi, mutta tässähän ei ollut keskustelun aihe se, että mitä hyviä puolia puolisosi ammatissa/työssä on. Toki näen puolisoni lääkärintyössä muitakin hyviä puolia, mutta se, mikä eniten itseäni ja perhettämme hyödyttää on se, että raha ei ole kovin tiukassa. Ja ajattelin tämän olevan myös asia, minkä vuoksi voisin "suositella" puolisoani muillekin, koska tälläkin palstalla on usein aiheena raha ja sen puute. Toki näen puolisoni työssä paljonkin hyviä puolia, mutta lista olisi niin pitkä, että tuskin sitä kukaan jaksaisi lukea. Tuo listani oli vähän kiireessä väsätty "mitä mieleen nopeasti tuli".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi