Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko suositella miestäsi muille naisille?

Vierailija
25.09.2014 |

Voisitko suositella mm. hänen rakastelutaitojaan, kohteliasta käyttäytymistä, siisteyttä, ruokailutapoja jne.? :)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuo on kunnon mies! :)

Vierailija
2/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen kaikki mun kaverit, äiti ja mummo ovat ihastuneet mun miehen joten kai sitä voisi suositella.

Vierailija
4/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tapansa ja päähänpinttymänsä, mutta periaatteessa hän on ihan kunnon mies. Osaa monenlaisia asioita, on nopea oppimaan uutta ja muistaa oppimansa ainakin suurinpiirtein. Mies on sisäsiisti, ei syö suu auki ja sängyssä hyvä. Kyllä, kyllä voin suositella.

Vierailija
5/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Ymmärtäväisyys on parhain puoli, joten kaikille, joilla on pahoja ongelmia ja kaipaavat rakkautta. Mutta en voi ikävä kyllä antaa pois.

Vierailija
6/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu automaattisesti kun on varattu. kärpäset tarttuvat liimaan  

Vierailija
7/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lähes täydellinen eli voisin todellakin :)

-lääkäri (eli hyvät tulot), ei ole pihi

-hyvä kotikasvatus, hyvä käytöstavat, empaattinen

-keskustelukykyinen, avarakatseinen, älykäs

-komea, ei turhan sliipattu ulkonäkö

-hyvä rakastaja, kekseliäs sängyssä

-lapsirakas (paras isä!), eläinrakas

-hyvä nikkaroimaan kaikenlaista

Huonojakin puolia on (ei osaa kokata yms. pientä), mutta olen edelleen 15 vuoden jälkeen rakastunut :)

Vierailija
8/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin tottakai, mutta en niin hullu ole! Muutenkin kaikki tyhjäpäiset kinkut juoksee perässä, saatana!

Vierailija
9/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:21"]

En todellakaan.

[/quote]Mutta pidät itse miehestä tiukasti kiinni? Kai siitä jotakin hyvää löytyy silloin?

Vierailija
10/39 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:35"]Mun mies on lähes täydellinen eli voisin todellakin :)

-lääkäri (eli hyvät tulot), ei ole pihi

-hyvä kotikasvatus, hyvä käytöstavat, empaattinen

-keskustelukykyinen, avarakatseinen, älykäs

-komea, ei turhan sliipattu ulkonäkö

-hyvä rakastaja, kekseliäs sängyssä

-lapsirakas (paras isä!), eläinrakas

-hyvä nikkaroimaan kaikenlaista

Huonojakin puolia on (ei osaa kokata yms. pientä), mutta olen edelleen 15 vuoden jälkeen rakastunut :)
[/quote]lääkärillä hyvät tulot :D päivän naurut

Vierailija
11/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella. Mutta haluaisin että nainen miettii vielä pari krt mihin on ryhtymässä

Vierailija
12/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suositella, mutta haluaisin jutella hänet ottavan naisen kanssa ensin ja vähän haastatella tätä. Ihan jokaisesta naisesta ei ole miehelleni kumppania, pitää olla itsellänikin vähän särmää ja kanttia, ehkäpä aavistus jukuripäisyyttäkin.

Vierailija
13/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:37"]No voisin tottakai, mutta en niin hullu ole! Muutenkin kaikki tyhjäpäiset kinkut juoksee perässä, saatana!
[/quote]

Naulan kantaan! Ottajia olisi kyllä, mutta onneksi mies on itse sitä mieltä, että minä olen hänelle paras mahdollinen.

Vierailija
14/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies, mutta aapeen mainitsemia ominaisuuksia en välttämättä suosittelis. Muutenkin palstakriteereillä ei varmaan rankkautuisi korkealle. Mutta käytännössä just passeli.

Vierailija
15/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin, vaikka eroamassa olemmekin. Tiedän, että hän on täydellinen jollekin muulle.

Vierailija
16/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:44"]

[/quote] Kyllä minun (kirurg. ja urolog. erik.lääk.) lääkärimiehelläni ainakin on hyvät tulot. Hän tekee keikkalääkärihommia ja on päivystävänä kerran kk.

Palkassa ei valittamista

Vierailija
17/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmiestä?!?
Jos haluaa turpiinsa niin mikäs siinä ;)
On kyllä kokki taitava keittiössä mutta erikoisia kokeiluja :(.

Vierailija
18/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Mies on hauska, komea, vahva; kielitaitoinen ja sosiaalinen. Kätevä käsistään ja hyvä sängyssä :) 

Vierailija
19/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:44"]

[/quote] Kyllä minun (kirurg. ja urolog. erik.lääk.) lääkärimiehelläni ainakin on hyvät tulot. Hän tekee keikkalääkärihommia ja on päivystävänä kerran kk.

Palkassa ei valittamista

[/quote] Niin ja mieheni on erittäin kätevä käsistään JA HYVÄ OMPELEMAAN =D kirurgi kun on! Teki mm. lapsemme ristiäismekon ja minulle kotelomekon. No hänen äitinsä oli myös ompelija, eli tulee taito varmaan sieltä.

Hyvä ruuanlaittaja, loistava keskustelija, upea rakastaja, hellä isä, viisas, komea, hauska, rento ja rakastaa minua. Mitä muuta voi nainen toivoa?

Mutta jos tulisi sellainen tilanne, että minä vaikka sairastuisin tautiin, joka väistämättä johtaisi kuolemaan voisin suositella miestäni. Mutta ei minun tarvitsisi, sillä hän voisi ottaa jonkun näistä häntä kuolaavista naikkosista omakseen. Ottaisi varmaan jonkun kollegansa.

Vierailija
20/39 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:37"]No voisin tottakai, mutta en niin hullu ole! Muutenkin kaikki tyhjäpäiset kinkut juoksee perässä, saatana! [/quote] Naulan kantaan! Ottajia olisi kyllä, mutta onneksi mies on itse sitä mieltä, että minä olen hänelle paras mahdollinen.

[/quote]

Epävarmuus tuoksahtaa tänne asti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme