Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Helsinki - halpa ja hyvä kampaamo

Vierailija
25.09.2014 |

Raidoitus usimmissa paikoissa maksaa noin 100euroa, mutta opiskelijabudjetilla yritän löytää vähän halvempia paikkoja... Toivon halpoja ja _hyviä_ kampaamovinkkejä, sillä yhdessä kampaamossa lopputulos raidoista oli niin kamala että jouduin menemään toiseen kampaamoon kyyneleet silmissä käsittelyn jälkeen värjäämään hiukset blondeista mustiksi jotta epäonnistuneet raidat sai piiloon......

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ei saa hyvää.

Vierailija
42/55 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä on opiskelijatarjous -15% arkisin  klo 10:00-15:00. Perinteisten kampaamo- ja parturipalveluiden lisäksi teemme myös kasvivärjäystä ja tuotevalikoimasta löytyy laadukkaat luomutuotteet Less is More-sarjasta. Lämpimästi tervetuloa!

Terveisin,

Liisa / Hiushuone Stage

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hair&Beauty By k&a Helsingin punavuoressa.

Hinnat kohdillaan ja minusta edullinen Redken kampaamoksi. Olen tyytyväinen

Vierailija
44/55 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.peruutusaika.fi ja sieltä Revolution Hair.

Vierailija
45/55 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsitään HALPAA ja HYVÄÄ, miksi ei olla valmiita maksamaan laadusta, haluathan itsekin hyvää palkkaa, jos teet työsi hyvin? Miksei etsitä hyvää hintalaatusuhdetta??

Vierailija
46/55 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä hinta-laatusuhde on tukkatalossa. Kampaamot Munkan ostarilla ja Keilaniemessä. Itse oon käynyt Munkassa, aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen eikä hintakaan ole ollut hirveä.

Vierailija
47/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga salon 4seasonsista ullanlinnassa, puhuu kylläkin englantia mutta osaa tehdä vaikka kuvaa näyttämällä :) keittää kahvitkin ja on tosi mukava ja osaa asiansa ja osaa värjätä just niinkun haluat -> facebook.com/olioliyaa

Vierailija
48/55 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timman kautta löysin minnies salongin, sain tukkaani sen mitä hainkin. suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
49/55 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kokeilemassa Studio Pää nimistä kampaamoa, edullinen hintataso mutta tosi laadukas ja aivan ihana kampaaja! Museokadulta löytyy tämä paikka, voin suositella lämpimästi!

Vierailija
50/55 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilhovuoren parturi-kampaamo Kurvissa. Hiusten kaksivärivärjäys ja leikkaus 89 eur. Olen käynyt tuolla jo vuosia.

Vierailija
51/55 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin ammattiopisto Merihaassa. Halpa ja erittäin hyvä.

Vierailija
52/55 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi koodi ilmaiseen hiustenleikkaukseen Cutterssille. Koodi toimii vain nopeimmalle ja voimassa allaolevan ajan. Eikun kokeilemaan :)

Tällä koodilla saat ensimmäisen hiustenleikkauksen Cuttersilla ilmaiseksi. Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen  hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp

Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 12.3.2022 .

Koodi: 8ndefh

(Koodin voi käyttää vain uusi Cutters-asiakas)

Vierailija
53/55 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hair you go! I just got a haircut at Cutters and you should try it too! Use this code to get the first haircut at Cutters for free! Download the app and use the free cut: https://cutters.no/getapp The code is available in all the salons until 20. Sep 2022. Code: qwx36a (Can be used only by a first-time customer)

Vierailija
54/55 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu vaatii päivitystä. Kaikki tietää, että Helsingissä on kallista, ei tarvitse osallistua sen kertomiseen. Mutta mistä löytyisi hiukan siedettävämpi hinta ilman, että hiukset on pilalla käynnin jälkeen? Tilanne 2024? Värjäys tai raidat tai pelkkä tyvivärjäys + leikkaus. Saako mistään alle 150 eurolla?

Vierailija
55/55 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus aika toisesta laidasta. Opiskelija oli ihan hukassa. Ei osannut leikata, käyttää fööniä, ei pesupaikan säätöä. Lopuksi tyhjensi muotovaahtoa hiuksiini kuuden appelsiinin verran. Hiukset näytti tämän jälkeen kamalan likaisilta. Opettaja ei seurannut millään tavoin prosessia. Tänne en mene enää ikinä. Leikkaan itse kotona paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän