**Helsinki - halpa ja hyvä kampaamo
Raidoitus usimmissa paikoissa maksaa noin 100euroa, mutta opiskelijabudjetilla yritän löytää vähän halvempia paikkoja... Toivon halpoja ja _hyviä_ kampaamovinkkejä, sillä yhdessä kampaamossa lopputulos raidoista oli niin kamala että jouduin menemään toiseen kampaamoon kyyneleet silmissä käsittelyn jälkeen värjäämään hiukset blondeista mustiksi jotta epäonnistuneet raidat sai piiloon......
Kommentit (55)
Hei!
Meillä on opiskelijatarjous -15% arkisin klo 10:00-15:00. Perinteisten kampaamo- ja parturipalveluiden lisäksi teemme myös kasvivärjäystä ja tuotevalikoimasta löytyy laadukkaat luomutuotteet Less is More-sarjasta. Lämpimästi tervetuloa!
Terveisin,
Liisa / Hiushuone Stage
Hair&Beauty By k&a Helsingin punavuoressa.
Hinnat kohdillaan ja minusta edullinen Redken kampaamoksi. Olen tyytyväinen
Miksi etsitään HALPAA ja HYVÄÄ, miksi ei olla valmiita maksamaan laadusta, haluathan itsekin hyvää palkkaa, jos teet työsi hyvin? Miksei etsitä hyvää hintalaatusuhdetta??
Mielestäni hyvä hinta-laatusuhde on tukkatalossa. Kampaamot Munkan ostarilla ja Keilaniemessä. Itse oon käynyt Munkassa, aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen eikä hintakaan ole ollut hirveä.
Olga salon 4seasonsista ullanlinnassa, puhuu kylläkin englantia mutta osaa tehdä vaikka kuvaa näyttämällä :) keittää kahvitkin ja on tosi mukava ja osaa asiansa ja osaa värjätä just niinkun haluat -> facebook.com/olioliyaa
Timman kautta löysin minnies salongin, sain tukkaani sen mitä hainkin. suosittelen kokeilemaan.
Kävin kokeilemassa Studio Pää nimistä kampaamoa, edullinen hintataso mutta tosi laadukas ja aivan ihana kampaaja! Museokadulta löytyy tämä paikka, voin suositella lämpimästi!
Vilhovuoren parturi-kampaamo Kurvissa. Hiusten kaksivärivärjäys ja leikkaus 89 eur. Olen käynyt tuolla jo vuosia.
Stadin ammattiopisto Merihaassa. Halpa ja erittäin hyvä.
Tässä yksi koodi ilmaiseen hiustenleikkaukseen Cutterssille. Koodi toimii vain nopeimmalle ja voimassa allaolevan ajan. Eikun kokeilemaan :)
Tällä koodilla saat ensimmäisen hiustenleikkauksen Cuttersilla ilmaiseksi. Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp
Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 12.3.2022 .
Koodi: 8ndefh
(Koodin voi käyttää vain uusi Cutters-asiakas)
Hair you go! I just got a haircut at Cutters and you should try it too! Use this code to get the first haircut at Cutters for free! Download the app and use the free cut: https://cutters.no/getapp The code is available in all the salons until 20. Sep 2022. Code: qwx36a (Can be used only by a first-time customer)
Tämä keskustelu vaatii päivitystä. Kaikki tietää, että Helsingissä on kallista, ei tarvitse osallistua sen kertomiseen. Mutta mistä löytyisi hiukan siedettävämpi hinta ilman, että hiukset on pilalla käynnin jälkeen? Tilanne 2024? Värjäys tai raidat tai pelkkä tyvivärjäys + leikkaus. Saako mistään alle 150 eurolla?
Oma kokemus aika toisesta laidasta. Opiskelija oli ihan hukassa. Ei osannut leikata, käyttää fööniä, ei pesupaikan säätöä. Lopuksi tyhjensi muotovaahtoa hiuksiini kuuden appelsiinin verran. Hiukset näytti tämän jälkeen kamalan likaisilta. Opettaja ei seurannut millään tavoin prosessia. Tänne en mene enää ikinä. Leikkaan itse kotona paremmin.
Halvalla ei saa hyvää.