Nainen! Kuinka paljon olet saanut treffikutsuja julkisilla paikoilla/arjessa?
Tarkoitan paikkoja kuten kaupat, kadulla, lenkillä, bussipysäkillä, jne miehiltä, joita et ole koskaan edes nähnytkään + kuinka suuressa kaupungissa asut ja koetko itsesi kuinka hyvännäköiseksi?
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:12"]
Ei noita lasketa, että sama vuosikurssi/työpaikalla toiset työntekijät.
Mua kiinnostaa siksi aihe, koska olen itse mielestäni nätti, ja samoin mun naispuoleiset kaverit eikä kukaan ole koskaan lähestynyt missään oikeassa elämässä esim. bussipysäkillä. Mietin, että onko se sitten ihan yleistä vai pitäisikö olla superkaunis saadakseen huomiota jossain muualla kuin baareissa. AP täällä siis.
[/quote]
No miehenä voi vastata, etten usko sen olevan ulkonäöstä kiinni. Aika iso kynnys suomalaisessa kulttuurissa on jotakuta pyytää noinkin spontaanisti kahville/ulos, joten se on ihan muusta kiinni.
Ja nämä, jotka saavat treffikutsuja tuntemattomilta tämän tästä... hmm.. ovatkohan kuitenkin niin aitoja...
[/quote]
Voihan se niinkin olla. Eipä mulla itsellänikään riittäisi rohkeutta lähestyä ketään miestä jossain lenkillä, että eipä sen puoleen...ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:25"]
Joitakin kertoja, ehkä kuudesti. Kadulla, kauppakeskuksessa, bussipysäkillä jne. Olen ihan perusnätti (pienirintainen kylläkin!). Luulen, että näytän juurikin aika avoimelta, katson ihmisiä helposti silmiin ja hymyilen, vaikka tarkoitus ei siis olisikaan flirttailla. Yhtälailla siis naisille kuin miehillekin suon hymyn. Nämä kerrat ovat aina olleet sellaisia, että olen ollut liikenteesaä yksin. Näinä kertoina olen myös ollut pukeutunut varsin tavanomaisesti. Luulen, että keskellä päivää on helpompi lähestyä naista, joka on pukeutunut jotenkin muuten kuin korkeisiin korkoihin ja näyttävään meikkiin. Ehkä "liian kaunis" tai näyttävä nainen on jollakin tavalla miesten mielestä pelottava tai liian itsevarman oloinen tms., eikä häntä sitten uskalleta kirkkaassa päivänpaisteessa lähestyä.
[/quote]
Tota just ajattelin, että jos näyttää ystävälliseltä ja hymyilee niin tekee eron. Oikeastaan kaikkialla muuallakin, eipä missään baarissa ole paljoa miehiä jos mököttää jossain nurkassa. ap
Hauskin kontakti oli kerran nelosen ratikassa. Edessäni istunut mies vilkaisi sääriäni ja siitä vinkkasi jollekin kaverilleenkin, että jo on kauniit. Vielä poistuessaan toivotti hyvää päivänjatkoa Säihkysääriselle.
Olen ruma nainen, joten voitte varmaan arvata vastaukseni tähän.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:05"]
Tai sitten se on sun kanamaisuus, joka huokuu näistä viesteistäkin.
[/quote]
Tää palsta on niin inhottava oikeesti...
[/quote]
Ei ole inhottavaa todeta tosiasiat.
Tässä vaimoihminen 165/90. 60v. Sopusuhtainen kroppa, pitkät katajapuskamaisen pörröiset hiekanharmaat hiukset, ihan ok-näköinen, nuorekas, persoonallisesti pukeutuva mademoiselle pääkaupunkiseudulta.
Tänä kesänä kerran eräs ihan ok-näköinen ja ihan fiksun oloinen ikäiseni mies piiritti innokkaasti minua kaupassa. Tuli useasti hyllyjen välistä luokseni, sanoi, että sinulla on kauniit hiukset, kysyi, olenko yksin ja pyysi saada tarjota minulle kahviossa kahvit. Joka kerta hymyilin sievästi, en halunnut loukata, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Mies seurasi minua ulos saakka ja varmaankin oli pettymys, kun liki oven edessä hyppäsin paikalle tulleen aviomieheni kyytiin! Ehti vielä kuiskata olkani yli "näkemiin!"
Tapaus hämmensi minua kyllä jonkin verran, koska aiemmin ei ole sattunut mitään samanlaista. Perään vislauksia kyllä, jopa tien varrella, kun vaihdoimme kuskia, ohi ajavan rekan tilulilulei-alppitorvet töräyttivät fanfaarin! Olin silloin leveässä valkoisessa "Marilyn"-hameessa, pallokuosipuserossa, hiuksissa valkoinen huivi ja paljain jaloin varpaillani sipsuttelin kuskin paikalle. Sekin nauratti minua, vanhaa kääkkää!!! Ei haitannut töräyttelijöitä, vaikka puolisoni oli myös siinä auton vierellä. Tai ehkä ne soittivatkin miehelleni, että tuollaisen oot löytäny!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:05"]
Tai sitten se on sun kanamaisuus, joka huokuu näistä viesteistäkin.
[/quote]
Tää palsta on niin inhottava oikeesti...
[/quote]
Ei ole inhottavaa todeta tosiasiat.
[/quote]
Ei tuossa "kanamaisuus" -ilkeydessä ollut mitään totuutta. Ainakaan sellaista, jonka sinä olisit saanut selville pelkän yhden viestin perusteella ;)
Ei koskaan. Hörhöjä ei lasketa. Ei myöskään työkavereita, opiskelukavereita tai tilanteita baareissa (niissä kyllä kävisi flaksi). Pääkaupunkiseutu.
Yön timot lähestyvät mm. metrossa. Olen joskus vaihtanut muutaman sanan ja eräälle tyypille sanoin, että en ymmärrä, mitä hän yleensä tekee Suomessa. Epätoivoisia tapauksia. En ole lihava tai rumakaan. Luultavasti ehdottelevat kaikille.
Helsingissä asuessani en koskaan, Pohjois-Suomessa muutamia kertoja :) Kerran kadulla kävellessäni (tää oli aika wtf mullekin) ja pari kertaa töissä keskellä kirkasta päivää. Ihan normaali tallurainen olen mutta tummat piirteeni vetoavat joihinkin.
Ei ole kukaan koskaan pyytänyt. Pks asun. Arvaa vaan olenko hyvännäköinen :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:22"]
Ei ole kukaan koskaan pyytänyt. Pks asun. Arvaa vaan olenko hyvännäköinen :D
[/quote]
Olet?
2 Kertaa, ekalla kerralla kaupan pihalla kun olin 17 ja takan kerran ollessani töissä pienessä liikkeessä 21 vuotiaana.:) piristi ja lämmittää vieläkin mieltä, että jotkut vielä pyytävät ulos selvinpäin keskellä päivää.
Kerran ja sekin kysyjä oli kehitysvammainen. Ihan ok:n näköinen olen ja isossa kaupungissa asun. Olen myös varattu niin en edes lähtisi treffeille kenenkään kanssa, enkä lähtenyt tuon kehitysvammaisenkaan kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:53"]En koskaan. Helsinki. Ihan hyvännäköinen olen.
[/quote] kuka ei saa treffikutsuja Helsingissä :'D minä olen tamperelainen ja joka kerta, kun tulen Helsinkiin useampikin mies lähestyy. Enkä edes ole mikään hot hot vaan lihonut ja rupsahtanut kotirouva
Kerran ruokakaupassa, kerran metrossa ja kerran kadulla kävellessä. :)
Hyvin harvoin. Kerran lähijunassa tummaihoinen mies istui vastapäiselle penkille ja alkoi jutella ja sanoi, että olen kaunis (vaikka olin hyvin väsynyt ja katsoin tylsistyneenä ikkunasta), virolainen nuorimies kirjaston tietokoneluokassa jätti minulle lapun ja pyysi lisäämään Facebook-kaveriksi. Suomalaiset eivät ole lähestyneet yhtä lukuunottamatta - psykiatrisessa päiväsairaalassa.
No tänä kesänä kolmesti! Bussissa, lenkillä ja ruokakaupassa. En koe olevani erityisen kaunis, sellainen tavallisen nätti. Olen lihonut yli 10 kg (BMI nyt 25) ja itsetunto ihan maassa, en ymmärrä mistä nää treffikutsut yhtäkkiä tupsahtelee :D
Nainen, 30 v, Helsinki
Kerran kun olin keskustassa menossa kauppaan niin joku tumma ulkomaalainen tuli juttelemaan ja yritti kysyä puhelinnumeroa. Helsingissä asun. Olen ihan nätti meikattuna. Silloin kun tämä tapahtui minulla oli myssy päässä ja lökärit enkä ollut meikannut.
Ei koskaan, ja olen asunut niin pohjoisessa kuin pks:llakin. Kerran joku juoppo tosin kysyi kahville spontaanisti :D
N30+