Nainen! Kuinka paljon olet saanut treffikutsuja julkisilla paikoilla/arjessa?
Tarkoitan paikkoja kuten kaupat, kadulla, lenkillä, bussipysäkillä, jne miehiltä, joita et ole koskaan edes nähnytkään + kuinka suuressa kaupungissa asut ja koetko itsesi kuinka hyvännäköiseksi?
Kommentit (91)
Kerran.Ja en todellakaan ole hyvännäköinen,mutta en nyt ihan toivonkaan.Pyynnön esitti mies eräässä kaupassa,joka myy vanhoja leluja.Olin siellä estimässä synttärilahjaa pojalleni.Jäin sitten pitkäksi aikaa juttelemaan myyjän kanssa .Kerään itse vanhoja leluja jne. Yht' äkkiä mies vaan ehdotti tapaamista kahvikupposen äärellä.En suostunut.Olen varattu.Ehkäpä myyjä halusi vaan päästä eroon minusta:).Ihan kivan näköinen ja miellyttävän tuntuinen mies oli.
En ikinä arjessa saanut treffikutsuja.
Humalatilanteissa kyllä (erinäiset juhlat tai bileet).
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:44"]Ajattelin, että mulla ei ole mitään kommentoitavaa tähän aiheeseen, mutta sitten muistin: olin kerran eräässä lehtijutussa kuvan kera, ja joku mies etsi numeroni käsiinsä ja laittoi viestiä... Ei nyt "julkinen paikka", mutta erikoista kuitenkin :D
[/quote]
Tästä tuli mieleen kerta kun olin aikuislukion yo-kirjoituksissa. Siellä eräs mies otti selville istumapaikkani perusteella nimeni -> numeroni ja laittoi viestiä. Muistaakseni että oli katsonut minua siellä jne tai jotain. Toisaalta arvostan yritteliäisyyttä mutta oli se hiukan karmivaakin. (Ja en lähtenyt kahville kun olin jo varattu) -74
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:46"]Miksi ulkomaalaisia ei lasketa? [/quote] Siksi koska ne yrittää iskeä kaikkia, kaikki kelpaa kunhan saa jonkun ämmän nilkkiin.
[/quote]
Miten tuo poikkeaa kännisistä PerSuolista? Aika typerää yleistää kaikkia ulkomaalaisia. Suurin osa kuitenkin fiksuja ja hyvin käyttäytyviä miehiä.
Mulla on muutama sellainen vähän outo tikusta asiaa -kohtaaminen, mutta virallisia treffikutsuja ei ollenkaan. Ulkonäöstä paha mennä itse sanomaan yhtään mitään...
Ranskassa paljonkin. Olin 20-vuotias. En erityisen kaunis muiden mielestä.
Kymmenkunta kertaa. Helsinkiläinen, 32 v. ihan tavallinen pitkähiuksinen blondi. B-kupit. Naimisissa ratikkapysäkillä tapaamani irlantilaisen kanssa :D
Kerran on pyydetty treffeille keskellä päivää. Mentiin siitä syömään kun oli ruokatunti. Siitä on n. 10 v ja nyt ollaan oltu naimisissa jo 8 vuotta ja kaksi lastakin on :-D
Silloin tällöin on tullut, miehiltä. En ole kiinnostunut miehistä, niin vähän häiritsee.
Olen nelikymppinen ja tosi tosi tavis.
En ole kyllä ajatellut että he etsisivöt parisuhdetta vaan lähinnä lyhyttä seksisuhdetta. Mutta ehkä olen vain kyyninen?
en ikinä. mutta kun lähden baariin, joka kerta :) . hmm.. johtuukohan omasta asenteesta joka on baarissa vähän iloluontoisempi...
Olen saanut muutamia kertoja treffipyyntöjä julkisella paikalla. En ihan tarkalleen muista, kuinka monta kertaa, mutta ainakin neljä yksittäistä tilannetta tulee nyt selvästi mieleen. Olen aina ollut parisuhteessa, kun minua on pyydetty ulos julkisella paikalla, joten olen kieltäytynyt sillä perusteella, mutta en usko, että muutenkaan olisin lähtenyt treffeille, sillä en koe tuntemattomien ihmisten deittailun olevan oikein minun juttuni. Poikaystäväni olen aina löytänyt opiskelupaikoistani. :)
Ensimmäisellä kerralla olin metrossa ja noustessani liukuportaita ylös joku ventovieras mies juoksi perääni ja pyysi puhelinnumeroani ja sanoi, että hänelle oli tullut sellainen fiilis, että jos hän ei pyytäisi sitä, niin häntä jäisi kaduttamaan jälkeenpäin. Menin täysin hämilleni.
Toinen kerta lähi-Alepassa, olin ruokaostoksilla ja joku satunnainen muu kaupassakävijä, aika tavallisen näköinen hieman itseäni vanhempi mies lähestyi, alkoi ensin juttelemaan jotain diipa daapaa ja pyysi treffeille.
Kaikkein oudoin oli kolmas tilanne. Olin nimittäin ilman meikkiä ja perus arkivaatteissani (tyyliin farkut ja paita) kävelemässä pitkin Aleksanterinkatua Helsingin keskustassa, ja tuntematon, yksin liikkeellä oleva opiskelijapoika alkoi yhtäkkiä jutella minulle. En tarkalleen muista, miten hän aloitti keskustelun, mutta alkoi kyselemään jotain, että missä itse opiskelen tai olenko jossain töissä ja jutusteli hetken mukavia ja sitten pyysi minua leffaan.
Neljäs tilanne oli myös Helsingin keskustassa. Kaksi suurin piirtein minun ikäistäni nuorta miestä käveli kadulla ja huomasin, että he vilkuilivat minua ja sitten toinen heistä tuli pyytämään minua ulos. Minulla oli kyseisenä päivänä jalassani lyhyehköt pitsiset shortsit, sillä oli todella kuuma päivä, ja joku toppi, eli vähän "seksikkäämmät" vaatteet kuin mitä yleensä käytän.
Olen 23-vuotias ja edellä kuvatut tilanteet ovat sattuneet muutaman viime vuoden aikana, joten ei tätä tosiaankaan mitenkään joka viikko tapahdu. Omasta mielestäni olen ihan nätti, mutta sen perusteella, millaista palautetta olen saanut muilta ihmisiltä elämäni aikana, olen ilmeisesti useiden muiden ihmisten mielestä kauniimpi kuin omasta mielestäni. Olen naiseksi aika pitkä, hoikka ja suhteellisen huoliteltu, meikkaan aika hillitysti ja en pukeudu mitenkään provosoivasti. En tosiaankaan koe olevani flirtti enkä missään nimessä mitenkään hae miesten huomiota, koska olen koko "aikuisikäni" ollut parisuhteessa ja olen myös vieraiden ihmisten seurassa aika ujo :) Viihteellä, esimerkiksi opiskelijabileissä, miehet lähestyy kyllä huomattavasti enemmän kuin julkisella paikalla.
Yhden ainoan kerran. Olin aika näkyvästi raskaana ja tulossa just ultrasta, siinä ulko-ovella kun odottelin miestäni sain treffikutsun joltain ohikulkevalta mieheltä. Olin aika hämmentynyt ja mutta mielessä kävi, että tais vaan olla joku pervo, joka kiihottuu raskaanaolevista.
Nuorena sain niitä kyllä. Kuntosalilla, liikennevaloisa, kaupassa... tuntemattomia, puolituttuja ja tuttuja.
Nyt neljän lapsen äitinä ja ikääkin melki 40v, niin ei ole enää niin kovin yleistä :)
En ikinä, mutta en tosin olekaan miehistä kiinnostunut. Ei tuntemattomat naisetkaan ole kyllä kysyneet treffeille julkisilla paikoilla. Ehkä mä olen sitten niin ruma ja vaikeasti lähestyttävän oloinen ;) Vähintään jälkimmäistä ihan varmasti. Rekkis en sentään ole, vaan femme, joten todennäköisemmin ehkä kimppuun iskisikin joku mies, koska minua tuskin erottaa kadulla heteronaisesta.
t. metriletti -77
En koskaan. Helsinki. Ihan hyvännäköinen olen.
Muutamia, kun olin n. 30v. Helsingissä ja lähikunnissa. Muistan erään taksikuskin ollessani hänen kyydissään, sitten lähijunasta jonkun, kaupoissa aika useita kontaktiyrityksiä. Varmaan olin tavallisen nätti, kaunis vartalo plussaa.
Eipä ole täällä paljon sitten saatu kutsuja vastausten määrästä päätellen :D
Useita. Noin kerran 2-3 kuussa. Nätti nainen Helsingistä.
Silloin tällöin, ehkä parin kolmen kuukauden välein. Parikymppinen nainen helsingistä, nätti mutta välillä painoa ollut hitusen ylimääräistä. Eniten noita iskuyrityksiä on ollut kun on ollut se +10-20kg, laihanakin jonkin verran mutta silloin lähestytään enempi humalassa. En pukeudu provosoivasti, olen naimisissa. Hymyilen kyllä paljon erityisesti hermostuessani (olen ujo).