Äänestääkö lestadiolaiset?
Kommentit (16)
Heillä on rahaa. Eli jotain porvaripuoluetta.
Tottakai, mikä muukaan selittää Sipilän menestystä?
ei, vaan lestadiolainen äänestävät
Miten vaikuttaa Oulun seudun kansanedustajapaikkojen jakautumiseen?
Keskustaa äänestävät. Esim. Oulusta Pekka Aittakumpu on omia poikia, menikin viimeksi helposti läpi.
Keskusta ja Kokoomus käytännössä ainoat sallitut puolueet heillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikuttaa Oulun seudun kansanedustajapaikkojen jakautumiseen?
Otapa selvää ja ilmoita tällä palstalla.
VKK.ta minä ainnakin aion, oon kuitenkin neljännes-lesta
Mikä puolue nyt eniten vastustaa digi-id:tä, terveysterrorismia, Natoa ja liittovaltioistumista
Lestadiolaisia painostetaan äänestämään omiaan. Yleensä kepulaisia ovat. Kohta tämä viesti poistuu ja asia kielletään, mutta näin se on. Tyhmimmät heistä ei edes huomaa johdattelua.
Keskustaa, kaikki muu on syntiä. Ovat fanaattisia asian suhteen. No, esikoishaarassa voivat äänestää kokoomusta.
Vale-oikeistoa taitavat persutkin jo olla, kun haluisvat kaikki siitäkin puolueesta jo NATOn valtavan Suommen
Nykyään myös perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit. Tunnen itse entisenä lestadiolaisena paljon porukkaa ja näyttää siltä, että persut vetää heitä yllättävän paljon puoleensa. Tätä varmaan selittää kepun liiallinen liberaalius ja veljeily vasemmiston kanssa. Aittakumpuhan loikkasi kepusta persuihin varmaankin näistä syistä.
Käsittääkseni lestadiolaiset yleisesti äänestävät Keskustaa ja Kokoomusta. He myös ovat itse ehdokkaina näissä puolueissa.
Eikös se ole vanha vitsi että keskusta ei ole puolue vaan mafia? Eli siis keskustaa ne äänestää ja on aina äänestäneet