Nainen! Kuinka paljon olet saanut treffikutsuja julkisilla paikoilla/arjessa?
Tarkoitan paikkoja kuten kaupat, kadulla, lenkillä, bussipysäkillä, jne miehiltä, joita et ole koskaan edes nähnytkään + kuinka suuressa kaupungissa asut ja koetko itsesi kuinka hyvännäköiseksi?
Kommentit (91)
Tasan yhden treffikutsun julkisella paikalla. Se on oikeastaan harmi, koska olen koko ikäni kääntänyt päitä ja kerännyt katseita (okei, nyt vähenemään päin kun pieniä lapsia ja ikääkin karttunut), mutta mikään ei koskaan johtanut mihinkään.
Niin ja Helsinki.
Tasan ei kertaakaan. Ystäväni kaunis nainen sanoi että kerran viikossa vähintään. Ja toinen ihan nätti nainen saanut 2 kertaa eläissään aloitteen.
Olen keski-ikäinen, vähän näitä tapauksia on ollut matkan varrella, suomalaiset ovat hyvin arkoja lähestymään selvinpäin arkisessa tilanteesa. Jääkiekko ottelussa on pari miestä lähestynyt vanhempanakin, 2 naapuria on tullut kännissä rimputtelemaan ovikelloa muutama vuosi sitten.
Joitakin kertoja, ja kaikki ovat tapahtuneet ihan päiväsaikaan, bussissa, ratikassa ja kauppakeskuksessa.
Noin viitisen kertaa, lähinnä nuorempana noin parikymppisenä. Olen tosi kaunis kasvoiltani, en pukeudu mitenkään näyttävästi ja keskisuuressa kaupungissa asun.
Muutamia kertoja on pyydetty keskellä kirkasta päivää kadulla/kaupassa treffeille. Kerran olin kävelemässä kauppaan, mies ajoi autolla ohi ja vilkutti. Luulin että oli joku tuttu ja vilkutin takaisin ja jatkoin kauppaan. Kyseinen mies pysäköi autonsa ja seurasi mua kauppaan, oli jotenkin ihan lumoissani ja kovasti pyyteli treffeille. Olin todellä hämmentynyt, oli vielä talvi ja olin ihan rönttövaatteissa liikenteessä.. En muutenkaan ole mitenkään erityisen hyvännäköinen, ihan nätti kyllä. Mutta olen ilmeisen lähestyttävän näköinen, koska monesti minulta kysytään esim. reittiohjeita vaikka vieressä olisi monia muitakin jolta kysyä.
En koskaan. Olen omasta mielestäni nätti, kauniiksi kuulen jatkuvasti sanottavan. Tampere.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:18"]
Mamuja ei varmaan lasketa..
[/quote]
Miksi ei lasketa?
Komea ranskalaismies pyysi eilen kahville. En lähtenyt koska olen naimisissa, mutta hyvä mieli jäi tapauksesta.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:12"]
Ei noita lasketa, että sama vuosikurssi/työpaikalla toiset työntekijät.
Mua kiinnostaa siksi aihe, koska olen itse mielestäni nätti, ja samoin mun naispuoleiset kaverit eikä kukaan ole koskaan lähestynyt missään oikeassa elämässä esim. bussipysäkillä. Mietin, että onko se sitten ihan yleistä vai pitäisikö olla superkaunis saadakseen huomiota jossain muualla kuin baareissa. AP täällä siis.
[/quote]
Mulle on tullut näitä enemmänkin nuorempana, kaupassa, bussissa, junassa, pysäkillä ja liikennevaloissakin. :) Raskaana ollessa ja synnytysten jälkeen, kun olen ollut vielä melkoisen pulskassa kunnossa näitä ei ole tapahtunut. Väsyneenä, huonotuulisena tai jos on seuraa ei näitä tapahdu.
Viimeisen vuoden on tullut useamminkin mies juttelemaan (ihan tavallisia siistinnäköisiä suomalaisia miehiä) juuri pysäkilä tai lenkillä, jos olen pysähtynyt suojatien eteen. Olen kuitenkin itse kääntänyt hyvin äkkiä puheen jollain tapaa sellaiseksi, että tajuaa minun olevan naimisissa ja äiti. Eli en tiedä olisiko tullut treffikutsuja lopulta vai ei.
Silloin, kun näitä treffikutsuja tai juttelijoita on tullut olen ollut hyvällä tuulella, mahdollisesti itsekseni hymyillyt omille ajatuksilleni. Olen ihan nätti ja luonnollinen, käytän vain ripsiväriä meikkinä. Olen normaalikokoinen (bmi 22) ja rinnat on aika pienet. Pukeudun melko neutraalisti ja hiukset ovat melko luonnolliset (vaaleita ja ruskeita raitoja). Osallistun luontevasti keskusteluun, eli en mene mitenkään hämilleen. Olen itsevarma 31v nainen Espoosta ja näitä on tapahtunut Espoossa ja maaseudulla, ei koskaan Helsingissä.
Suosittelen kokeilemaan katsekontaktin ottamista ja iloista asennetta! :) Mikäli miestä etsit niin ei mikään estä myöskään sinua menemästä juttelemaan! :)
Ei tule mieleen kuin yksi yllättävä treffiehdotus bussikuskilta joskus nuorena. Kaksi kertaa on lisäksi yritetty ostaa seksiä. Ei ole tullut kauppoja.
En mä tiedä olenko sinänsä "etsimässä" miestä, ehkä vaan haluan juuri tietää tuosta, että millä tasolla oma ulkonäkö oikeasti on. Teema mikä toistuu täällä on tosiaan toi, että on hymyileväinen. Kaipa sitä pitää joskus kokeilla, harmi vaan taidan itsekin olla niin perusjurottava suomalainen, että arkena kauppaan mennessä ei kyllä ekana tule mitään hymyä väännettyä vaan kiireisenä ja epälähestyttävän näköisenä sitä kulkee :D ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:36"]
Ei tule mieleen kuin yksi yllättävä treffiehdotus bussikuskilta joskus nuorena. Kaksi kertaa on lisäksi yritetty ostaa seksiä. Ei ole tullut kauppoja.
[/quote]
Multakin on yritetty ostaa seksiä, ei tosin Suomessa, vaan Keski-Euroopassa. Oli päällä farkut ja pitkähihainen musta paita, jossa oli olkapäissä pienet pitsiyksityiskohdat. Oli kai se pitsi vähän liian rohkea valinta.
0. Olen ihan nätti, pukeudun kauniisti. Hoikka, mutta miehille kai liian pitkä. Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. En ota laskuun humalaisia/ narkkeja/ ulkomaalaisia.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:41"]
0. Olen ihan nätti, pukeudun kauniisti. Hoikka, mutta miehille kai liian pitkä. Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. En ota laskuun humalaisia/ narkkeja/ ulkomaalaisia.
[/quote]
Niin ja olen 23-vuotias.
Ajattelin, että mulla ei ole mitään kommentoitavaa tähän aiheeseen, mutta sitten muistin: olin kerran eräässä lehtijutussa kuvan kera, ja joku mies etsi numeroni käsiinsä ja laittoi viestiä... Ei nyt "julkinen paikka", mutta erikoista kuitenkin :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:46"]Miksi ulkomaalaisia ei lasketa?
[/quote]
Siksi koska ne yrittää iskeä kaikkia, kaikki kelpaa kunhan saa jonkun ämmän nilkkiin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:37"]
Ei koskaan, ja olen asunut niin pohjoisessa kuin pks:llakin. Kerran joku juoppo tosin kysyi kahville spontaanisti :D
N30+
[/quote]
Onneksi oli humalassa, että sait tekosyyn kieltäytyä kun tuntematon kysyi. Hyi helvetti niitä, jotka muille puhuvat, elleivät entuudestaan tunne.
On niitä joitakin tullut, muttei ihan hirveästi. Junassa muutaman kerran on pyydetty numeroa ja myöhemmin ulos sekä kerran bussipysäkillä.
Pari kertaa on joku pyydellyt treffeille, en ole lähtenyt kun en ollut sinkku :) enempi tulee pitkiä katseita/hymyjä ym. Aika harvoin kuitenkin, suomalaiset miehet on aika arkoja varsinkin selvinpäin. Olen sitä mieltä että moni sinkkumies pääsisi treffeille heti kun kävisi vaan rohkeasti arkena kysymässä ulos/antamassa puhelinnumeroa! Se on niin erikoista, että miehen reippaus ja kiinnostus todellakin jää mieleen! Ja jos joku vastaakin töykeästi niin mitä sitten, uutta putkeen vaan! Täytyy vielä sanoa että minä olen tehnyt lähes kaikki aloitteet seurusteluihini itse, ainoastaan nykyinen mieheni on tehnyt aloitteen ja hänkin siskojensa kannustuksesta! Tulkaa miehet rohkeammaksi niin erotutte positiivisesti joukosta!