Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin vihainen ettei henkeä saa! tytär raskaana

Vierailija
25.09.2014 |

ja on vasta 17v. on jo vuoden puhunut vauvakuumeestaan & siitä, että haluaa lapsen mutta en uskonut että todella tekisi sen ! en tiedä millä viikolla on, oli testannut itse viime viikolla ja eilen vasta uskalsi kertoa minulle koska menee tänään ekaan neuvolaan.  olo oli että ANTEEKSI MITÄ?!!!!! kuin olisi halolla humautettu.. itkettää, suututtaa & olen helvetin pettynyt :( lapsen isä on kuulemma ex-poikaystävä (19v) & vauva sai alkunsa vähän ennen kuin erosivat. uskoo kuitenkin, että palaavat yhteen nyt kun saavat vauvan! voi elämän kevät..

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se poikakaan nyt täysin syytön ole, kyllä lapsen tekemiseen tarvitaan kaksi.

Itselläni on 17-vuotias poika ja olen painottanut alusta lähtien, että kondomia tulee käyttää ihan aina, aivan sama vaikka tytöllä olisi pillerit, kortsu pitää olla aina päällä (ja toivottavasti onkin, tiedän, että harrastaa seksiä tyttöystävänsä kanssa). Onneksi olemme pystyneet puhumaan avoimesti seksiasioista ja olen kertonut, että pillerit ovat herkkiä esim. unohduksen suhteen, tai jos on ollut oksennus/vatsataudissa yms. niin eivät välttämättä toimi kuten pitäisi yms. 

Teroittakaa te muutkin poikien äidit pojillenne kortsun käytön tärkeyttä. Silloin näitä teiniraskauksiakin olisi paljon vähemmän, kun ei ole ehkäisy pelkästään tytöstä kiinni. Oikeasti on niitäkin tyttöjä jotka salaa hankkiutuu raskaaksi, ja se ei ole mahdollista jos poika pitää omasta ehkäisystään huolen.

Jos oma tyttäreni tulisi raskaaksi, niin olisin tukena, tietenkin. 

Vierailija
122/128 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta ei ole pitkä seurusteluaika....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Se on sinun tyttäresi ja hänen vatsassaan kasvaa sinun lapsenlapsesi. Hänellä ei tule olemaan helppoa kasvattaa lasta nuorena äitinä, kuten jo tästä ketjusta olet varmaan lukenutkin. Anna tyttärellesi tilaa olla äiti. Mikä sinua suututtaa asiassa? Mieti tätä kysymystä ja vastaa rehellisesti itsellesi, tähän sinun ei tarvitse vastata. Mummoksi tuleminen on arvonimi, johon ei itse voi vaikuttaa. Olen saanut esikoisena 19-vuotiaana. Sitä päätöstä en ole katunut päivääkään. Lapsen kanssa voi opiskella, eikä elämäkään ole mennyt pilalle.

Vierailija
124/128 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän edellisen kaltaiset vastaukset hyödyttävät kyseisessä tilanteessa? Kummallista jeesustelua ja päivittelyä. Fakta on, että tilanteeseen ei voi vaikuttaa, joten sitä on turha arvostella. Tytöllä on oikeus omaan elämänpolkunsa, eikä kukaan hänen vaikuttimiaan tunne joten arvostelu on lapsellista. Piste. Ainut, mihin voi tilanteessa vaikuttaa, ovat äidin asenne ja tilanteen voimavarojen etsiminen. Ties vaikka tytöstä kuoriutuisi maailman paras äiti, parempi kuin yksikään kommentoijista on.

Yleistäminen osoittaa kirjoittajan oman typeryyden, tilastoista huolimatta.

Vierailija
125/128 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiljua lähes aikuisen lapsen asioista ap.

Vierailija
126/128 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt joku teiniraskausfriikki nostelee näitä otsikoita ja tehtailee omia juttujaan.

Hyvää päivää sinulle!

Vierailija
127/128 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju vuodelta 2014

Vierailija
128/128 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli provo. Ja sama tyyppi täällä ittelleen vastailee. Ei niin etteikö tämä voisi olla totta, mutta yksityiskohdat taas paljastaa.

Ja ap on lainausmerkeissä "ap". Vihjaa itsekin, että on provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi