Kauhea asia vaivaa, en saa unta
Taannoin oli uutinen että Pohjois-Korean johtajan varainhoitaja kavalsi rahaa ja katosi rahojen kanssa. Nyt on käynyt niin, monien mutkien kautta, että olen joutunut tekemisiin tämän loikkarin kanssa. En voi kertoa enempää miten ja miksi. Nyt pelottaa aivan kamalasti, että olen itsekin vaarassa :( Aivan järjetön pelko, että hänen jälkensä johtavat minuun ja sitä kautta minun pääni joutuu pölkylle. En voi oikein kertoa tästä kellekään, eikä kukaan uskoisikaan. Olen aivan toivoton ja peloissani. Mitä ihmettä voin tehdä että häivyttäisin kaikki yhteydenpidot näkymättömiin?
Kommentit (25)
Oletko saanut ns. nigerialaiskirjeen? Vinkki: ne on huijausta. Toivottavasti et ole lähettänyt rahaa tälle "varainhoitajalle".
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 03:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 02:46"]Taannoin oli uutinen että Pohjois-Korean johtajan varainhoitaja kavalsi rahaa ja katosi rahojen kanssa. Nyt on käynyt niin, monien mutkien kautta, että olen joutunut tekemisiin tämän loikkarin kanssa. En voi kertoa enempää miten ja miksi. Nyt pelottaa aivan kamalasti, että olen itsekin vaarassa :( Aivan järjetön pelko, että hänen jälkensä johtavat minuun ja sitä kautta minun pääni joutuu pölkylle. En voi oikein kertoa tästä kellekään, eikä kukaan uskoisikaan. Olen aivan toivoton ja peloissani. Mitä ihmettä voin tehdä että häivyttäisin kaikki yhteydenpidot näkymättömiin? [/quote] Hommaa vahvempi lääkitys.
[/quote]
Ei ap sairas ole, vaan tyhmä.
nro 13
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 05:59"]
Kerro P-Korean johdolle että täällä on hurja AV-mammojen rintama joka puolustaa sua viimeseen asti kaihtamatta mitään keinoja.
[/quote]
Oikeastihan Obaman pitäisi heti miten ottaa yhteys ylläpitoon ja vaatia meidän kaikkien IP-tiedot. Näin, koska ISIS:kin saataisiin taltutettua AV-mammojen raivolla.
Ilmankos diktaattoria ei ole muutamaan viikkoon näkynyt. Se on Suomessa jahtaamassa rahastonhoitajansa kanssa pelehtivää av-mammaa.