Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset naiset pilkkaavat seksuaalisesti aktiivista naista ilkeillä sanoilla?

Vierailija
25.08.2021 |

Onko se toisen naisen aktiivisuus jotenkin heiltä pois? Vai kokevatko muuten vaan itsensä moraalipoliiseiksi?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinismi. Mikään ei ole kamalampaa kuin sovinistinen nainen. Miehet onnistuneet aivopesemään tällaiset täysin. Osa tajuaa jossain vaiheessa ja lopettaa sen muiden naisten haukkumisen. Osa ei tajua koskaan.

Ei ole mitään "miehiä" jotka kollektiivina aivopesevät ihmisiä. Kyllä siihen asenteiden eteenpäin siirtämiseen osallistuvat kaikki, jotka ne asenteet jakavat, ihan sukupuoleen katsomatta. Sovinisteja on suunnilleen yhtä paljon miehissä ja naisissa, ja vastaavasti suunnilleen yhtä moni mies kuin nainen ei ole sovinisti. Sivuhuomiona, tämän palstan naisoletetuista valtava enemmistö on todella konservatiivisia sovinisteja.

En väittäisi määristä mitään. Saattaahan olla, että vähäjärkisimmät vain ehtivät postata eniten.

Mutta juu, yleistäminen on tyhmää ja erityisesti se, että kuvittelee itsensä joksikin arkkityypiksi, kansan ääneksi.

Ei mulla ole tietoa muiden seksielämästä, enkä lesoile omallanikaan. Vain oma kiinnostaa ja siinä satsaan laatuun.

Vierailija
82/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia että eivät saa hyvää isoa munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulu kirjoitti:

Enemmän olen kuullut kyllä miehiltä rumia sanoja seksuaalisesta aktiivisuudestani, en naisilta.

Naiset puhuukin siitä selän takana. Niiltä ne sua pilkkaavat miehetkin ne sanat on oppineet.

Vierailija
84/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaako? Jos pilkkaa, voi siinä olla mukana katkeruutta tai liikaa oman moraalin vastaista toimintaa. Miten vaan, annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
85/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan seksiä, koska tykkään siitä. Monesti täällä lukenut, että sehän on ihan turhaa puuhaa. Nämä ihmiset ei varmaan koskaan tee mitään turhaa tai sellaista mistä nauttivat. Joillekin se on vaan seksi, mistä saa nautintoa. Toki on minulla muitakin juttuja. Parisuhdetta en ole löytänyt, ei sitä noin vain hankita. Siihen vaadin muutakin kuin hyvän seksin. Kyllä mulle riittäisi yksikin mies, jos siltä tarpeeksi usein saisi. Edes kerran viikossa. Siis seksisuhteessa, parisuhteessa edes pari kertaa viikossa. Joten mulla on parikin seksisuhdetta, kun en joka viikko heitä näe, itse kyllä voisin nähdä. Varattuihin en puutu, ehkäisy ym on kunnossa. Joten miten tämä nyt keneltäkään on pois. Jos löydän parisuhteen, ei ole ongelmaa jättää näitä seksisuhteita pois. Ikinä en ole pettänyt ketään. En vaikka seksiä oli edellisessä suhteessa liian vähän. Eli naurettavia nekin väitteet, että jos irtosuhteita harrastaa, ei olisi uskollinen. Ei ne liity toisiinsa, nyt olen sinkku ja vapaa tekemään mitä haluan. Seksisuhteiden kanssa on pelisäännöt tehty selviksi.

Vierailija
86/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkälaisilla sanoilla heitä pilkataan? Kerro muutama.

Vierailija
87/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia ovat.

Juuri näin! Kateellisia ja pelkäävät. Nuoria ja seksikkäitä naisia rajoittavat ja moralisoivat enimmäkseen vanhat ja vähemmän viehättävät naiset - ei koskaan miehet. 

Kun oma kilpailukyky ei riitä, turvaudutaan keinotekoisiin kilpailurajoituksiin - sanovat moraaliksi.. ;)

88/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliseja emättimen kuivuudesta kärsiviä

Vierailija
89/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyse olla emempi naisten keskinäisestä kilpailusta. Kun ei oma viehätsvoima riitä tai itsellä ole vapautta, rajoitetaan toisen vapautta.

Mutta on kyse totta tosiaan myös miesten halusta kontrolloida "omia" naisiaan.  Ettei vaan toinen saisi..

FREE LOVE!!!!!!!

Vierailija
90/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi pitää seksiasiansa omana tietonaan, oli sitten nainen, mies tai muunsukupuolinen. En halua missään työpaikan kahvipöydässä kuunnella mitään pippelinvonkausjuttuja.

Tää on niin totta! Monella työpaikalla kahvipöytäkeskustelut pyörii nykyään kokoajan sen ympärillä kuka on pannut ketäkin ja ketä seuraavaksi ja välillä osa porukasta on panemassa koko kahvitauon ajan ja palaavat työpisteelle hikisinä ja haisten vahvasti siemennesteeltä.

Vierailija
91/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan seksiä, koska tykkään siitä. Monesti täällä lukenut, että sehän on ihan turhaa puuhaa. Nämä ihmiset ei varmaan koskaan tee mitään turhaa tai sellaista mistä nauttivat. Joillekin se on vaan seksi, mistä saa nautintoa. Toki on minulla muitakin juttuja. Parisuhdetta en ole löytänyt, ei sitä noin vain hankita. Siihen vaadin muutakin kuin hyvän seksin. Kyllä mulle riittäisi yksikin mies, jos siltä tarpeeksi usein saisi. Edes kerran viikossa. Siis seksisuhteessa, parisuhteessa edes pari kertaa viikossa. Joten mulla on parikin seksisuhdetta, kun en joka viikko heitä näe, itse kyllä voisin nähdä. Varattuihin en puutu, ehkäisy ym on kunnossa. Joten miten tämä nyt keneltäkään on pois. Jos löydän parisuhteen, ei ole ongelmaa jättää näitä seksisuhteita pois. Ikinä en ole pettänyt ketään. En vaikka seksiä oli edellisessä suhteessa liian vähän. Eli naurettavia nekin väitteet, että jos irtosuhteita harrastaa, ei olisi uskollinen. Ei ne liity toisiinsa, nyt olen sinkku ja vapaa tekemään mitä haluan. Seksisuhteiden kanssa on pelisäännöt tehty selviksi.

Huorahan sinä olet. Ja nainen ei tarvitse miestä seksiin, naisen mielestä dildot ja muut kaalimadon härpäkkeet ovat miljoonasti parempia kuin yksikään mies.

Ja yksikään itseään kunnioittava mies ei ota naista, jota on vakipantu, parisuhteeseen. 

Olet vapaa tekemään mitä haluat, mutta siihen sisältyy vastuu. Nainen joka sinkkuna jakaa pilluaan ei kelpaa enää parisuhteeseen. Naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan seksiä muiden kuin oman miehensä kanssa vakavassa parisuhteessa.

P.S. irtosuhteita harrastava nainen pettää 100% todennäköisemmin kuin kunnollinen nainen. Naisella ei sinkkuna saa olla seksielämää.

Vierailija
92/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin naiset? Mielestäni miehet pilkkaavat enemmän naista, joka jakaa kaikille. Nuoruudessani poikaporukoissa annettiin näille vielä aina jokin aiheeseen sopiva nimitys, jota kaikki alkoivat käyttää. Tyyliin polkupyörä, jne.

Naiset saattoivat supista keskenään, mutta paljon hienovaraisemmin.

Vierailija
93/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt av-mammaa ketuttaa, jos itse on sen verran ruma, ettei miehet kiinnostu seksuaalisesti. Sitä pahaa oloa sitten puretaan turhautumisena.

Vierailija
94/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä minäkin sinkkuna harrastan seksiä, jos sopiva mies osuu kohdalle. Ihan selvin päin enkä minkään varattujen kanssa. Ja seksisuhdekin on. Ei minua ole tietääkseni näistä kukaan arvostellut, mutta enpä niistä missään kahvipöydässä huutelekaan.

Vierailija
95/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia että eivät saa hyvää isoa munaa.

Huorahan sinä olet ja munasta ei ole naiselle muuta kuin kipua jos miehellä ei ole loistavia seksitaitoja. Vain löppävittu tarvitsee isoa munaa.

Vierailija
96/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä minäkin sinkkuna harrastan seksiä, jos sopiva mies osuu kohdalle. Ihan selvin päin enkä minkään varattujen kanssa. Ja seksisuhdekin on. Ei minua ole tietääkseni näistä kukaan arvostellut, mutta enpä niistä missään kahvipöydässä huutelekaan.

Huorahan sinä olet. Naiselle seksi kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen ja vain oman miehen kanssa. Naisen mielestä dildot ovat parempia kuin yksikään mies.

Vierailija
97/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin naiset? Mielestäni miehet pilkkaavat enemmän naista, joka jakaa kaikille. Nuoruudessani poikaporukoissa annettiin näille vielä aina jokin aiheeseen sopiva nimitys, jota kaikki alkoivat käyttää. Tyyliin polkupyörä, jne.

Tämän aloituksen aiheena on naisia pilkkaavat naiset ja tässä keskustellaan siitä teemasta. Se, että on olemassa muitakin ilmiöitä, ei sulje pois tätä ilmiötä eikä siitä tarvitse vaieta. Miksi ketjuihin tulee aina näitä aiheenvaihtajia? Kyllä tänne aloituksia mahtuu.

Vierailija
98/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän aloituksen aiheena on naisia pilkkaavat naiset ja tässä keskustellaan siitä teemasta. Se, että on olemassa muitakin ilmiöitä, ei sulje pois tätä ilmiötä eikä siitä tarvitse vaieta. Miksi ketjuihin tulee aina näitä aiheenvaihtajia? Kyllä tänne aloituksia mahtuu.

Täällä käännetään keskustelu kuin keskustelu siihen, että miehet ovat pahoja ja naiset alistettuja uhreja. Palstan feministinen siipi ei osaa keskustella muulla tavalla.

Vierailija
99/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tuossa Lidilissa eräänä päivänä ja siellä oli pari noin 50v sähkömiestä vetämässä johtoja katon sisään. Toinen sanoi, että annatko sen jakorasian sieltä ja toinen vastasi kuuluvalla äänellä, että meillä päin Makkosen Tuula oli se jakorasia. 

Nyt minä ja muut asiakkaat tietävät kuka oli se jakorasia, tosin Tuula ei ole vuosikymmeniin enää miehille kelvannut, mutta jakorasian maine ei "vain"pysy vaan myös leviää edelleen kuin koronavirus.

Vierailija
100/123 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikin kehui että suojaukset kunnossa panokavereiden kanssa. Häneltä vaan pääsi unohtumaan että taudit leviää myös suuseksissä ja siinä eivät kuulema suojausta käytä, kummallakaan.