työasu ja ammatti
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:40"]
Riipputaskuhousut, t-paita, huppari, turvakengät, kypärä, suojalasit ja työkaluliivi. - Talonrakentaja
[/quote]
Miten voi olla huppari? Onko sellainen missä huppu neppareilla kiinni?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:49"]Lenkkarit, farkut, t-paita. Palvelupäällikkö IT alalla.
[/quote]
teillä saa pukeutua noin? Eikö yleensä tuolla alalla olla pukupellejä?
Mitä itse haluan päälleni pistää. Yleensä farkut/muut housut, neuleita, bleisereitä, toppeja yms. Kenkinä tennareita, saappaita,sandaaleja tai avokkaita. Olen luokanopettaja.
Valkoiset housut ja Marimekon raitapaita, vanhustenhoitaja vanhainkodissa
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:49"]Lenkkarit, farkut, t-paita. Palvelupäällikkö IT alalla.
[/quote]
teillä saa pukeutua noin? Eikö yleensä tuolla alalla olla pukupellejä?
[/quote]
Jossain on, meillä ei.
-14
samat ku leikkaussalin porukalla, laitospesulahommia.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:57"]
samat ku leikkaussalin porukalla, laitospesulahommia.
[/quote]Mullakin leikkaussalivaatteet. Olen osastonsihteeri.
Farkut ja trikoopaita/neule/huppari...
ESD hommissa työsandaalit ja suojatakki.
Insinööri tuotekehityksessä.
Huppari&farkut tai puku, riippuen päivästä. Konsultti.
Toimistopäivinä yleensä farkut ja joku neule tai muu siisti paita, korkkarit / saappaat / nilkkurit / muut siistit kengät
Asiakkaalla siistimmin: suorat housut / hame / mekko, siistimpi paita, joskus jakku, korkkarit (riippuu tilaisuudesta: myyntitilaisuus formaalimpi kuin joku projektin määrittelykokous)
Etäpäivinä collarit, trikoopaita, fleece ja villasukat (2 viimeistä jos sattuu kotona olemaan kylmä)
Asiantuntija/konsultti IT-alalla
Farkut/muut pitkät housut, joku kiva paita, neule(takki), Birkenstockin umpikärkiset työsandaalit. -psyk.sh.