Minkälaista yöasua käytät? Ikäsi?
Itse nukun jossain virttyneessä t-paidassa tai sitten alasti. Ikää kohta 34 vuotta.
Kommentit (87)
Kylläpä moni teistä nukkuu alasti. Mulla on käytössä ikivanhoja yökkäreitä, osan voisi jo heittää poiskin. Joukupukilta toivon paituliyökkäreitä jollain kivalla kuvalla :) 29v
"Pikkarit ja pikkarit" ,ettekö ole lukeneet että "paikkoja" pitää tuulettaa. Menkkaaikana on pakko "turjustautua" maksi slokeilla.
alasti tai hello kitty yöpaita
38-vee
Täällä 35v nainen. Mun lemppari yömekko on a-linjainen, musta, nilkkoihin asti ylettyvä löysä mekko jossa on vesiputous pääntie ja sellaiset lyhyet leveät hihat jotka hulmuaa. Jos mekko on pesussa, käytän samantyypistä lyhyttä mustaa ja valkoista yömekkoa. On mulla yksi seksympikin vekkihame spauolkaimilla ja pitsi yläosalla, mutta on jotenkin muovisen oloinen päällä. Oon kauhea viluitikka niin en voi nukkua alasti vaikka se olisikin kaikista vapauttavinta.
T-paita ja löysät flanellihousut. Kesällä sitten vain tuo t-paita. Niin ja tietty pikkarit.
33v
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:05"]
Kotona alasti, muualla alkkarit ja joku mukava paita. Saa paikat tuulettua yön ajan kun ei ole vaatteita. N 32v
[/quote]
Sulla ei varmaan ole sitten peittoakaan? Vai miten ajattelin "tuulettua" siellä peiton alla?
Pyjama ja sukat talvella. Ja untuvapeitto päälle. Kesällä t-paita ja alkkarit. Kovilla helteillä hihaton paita.
Yksin nukkuessa legginsit/unihousut ja pitkähihainen trikoo sekä villasukat, koska minulla on helposti kylmä. Poikaystävän kanssa nukkuessa seksikäs pitsitoppi ja hotpantsit (poikaystävä lämmittää). Ikä 28v.
Exän vanha reikäinen kulahtanut t-paita ja sukat. Poikaystävän luona yöpyessä tietenkin poikaystävän t-paita. 22
Vanha mainos t-paita ja pikkarit. Talvella vielä unihousut, flanelliset sellaiset. Sukat jos jalat kylmät. Peittona untuvapeitto.
Yöpaita, -loimi, mikälie ja alushousut. 20v.
Vaihdellen paituli, toppi+pyjamanhousut, teepaita+pikkarit, kylmällä ja jouluisin ruutuinen flannellipyjama. Joskus kesäisin ilman paitaa.
Mitä ihmettä? :D Nyt on pakko kysyä. Miksi saan niin paljon alapeukutusta? Johtuuko se minun epäseksikkäästä yöasusta? -22