Minkälaista yöasua käytät? Ikäsi?
Itse nukun jossain virttyneessä t-paidassa tai sitten alasti. Ikää kohta 34 vuotta.
Kommentit (87)
Ehjä paituli ja villasukat. Koskaan ei tiedä milloin viimeinen matka alkaa. Tosi noloa olis olla kuolleena risat kalsarit päällä.
Nukun alasti tai sitten pikkareissa ja topissa. :3
Kun alkaa olee vilpoista niin silloin sukat jalassa + mahdollisesti siihen päälle vielä villasukat (kuten nyt).
Pikkareissa tai alasti paitsi jos on todella kylmä niin voi olla pyjama ja sukatkin jalassa. 28v
Yömekossa ja usein ilman alushousuja. 19
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 20:51"]Ennen nukuin pelkissä aushousuissa. Sitten muutin. Nyt minulla on niiden lisäksi paksut sukkahousut, pellavaiset pyjamahousut, kaksi pehmeää pitkähihaista, lämmin aamutakki, sormikkaat ja yhdet tai kahdet villasukat. Täällä vetää. Toki muutaman kilon laihtumisellakin voi olla vaikutusta. Olen 20-vuotias.
[/quote]
Nauroin ääneen :D
No mä käytän aika sensuelleja yöpaitoja, sellaisia vähän kuin narutoppeja jotka vaan pitenee reisipituiseksi mekoksi. Niitä on vaikea löytää kun pitäisi olla mieluiten ohutta trikoota, satiiniset ei ole niin joustavia. Ja alushousuja pidän aina. Jos on oikein kuuma, nukun pelkissä alushousuissa, ilman ei tule uni. Ikä 54.
Sukat jalassa. Ikä 28v. Vanha kansa on kertonut, että kylmä tulee jaloista. Ei flunssaa viimeiseen 4 vuoteen.