Mistä asioista poliisi soittaa?
Tänään kahdesti soitettu, en kuullut. 02954 alkuinen nro.
Kommentit (33)
Poliisi varmaan soittaa tuntemattomasta numerosta. 02 alkuset on jostain virastosta,työkkäristä yms.
Jos vaikka todistajaksi johonki? Oletko ollut poliisin kanssa tekemisissä viimiseen viiteen vuoteen?
Poliisi soittaa tuntemattomast. Mä olisin veikannut tuota kelan tai työkkärin numerosi.
Terveisin Kokemusasiantuntija
Poliisin sivuilta löytyy numeroita ja ne ovat 029 54 alkuisia.
Kyllä mulle poliisi on soittanut ihan puhelinnumeron kanssa ja kun olin estynyt vastaamasta niin laittanut vielä viestin perään. Kyseessä oli puhelinkuulustelu, todistajan asemassa.
Tässä esim yksi poliisin numeroista:
Helsingin poliisilaitos
Vihjepuhelin (ympärivuorokautinen puhelinvastaaja) 0295 417 931
No, soittaa se poliisi joskus julkisestakin numerosta, siis numerosta, joka näkyy vastaanottajalle.
Joskus voi laittaa tekstiviestin perään, jos ei vastaanottaja tunnu vastaavan.
Minulle soitti tuollaisella alulla, tavoittelivat jotakuta muuta.
Kerran omistamani auto oli varastettu ja sillä oli tehty katalysaattorikeikkaa viereisellä paikkakunnalla. Soittivat ja kysyivät että olinko itse kuljettajana. Kävin pihalla katsomassa ja auto oli poissa.
Mulle soittanut yleensä metsästys asioista, myöskin läänin poliisitarkastaja soitellut.
Kirjoita puh nro kukasoitti.fi palveluun
Tekemästäni rikosilmoituksesta ja aselupa-asioista.
Poliisi soitaa tuntemattomasta numerosta, lähiomaiselle esim. Jos kuolema on tullut lähiomaisen lähellä olevalle henkilölle, mualla kuin sairaalasta tai tulee ovelle kertoo asian..
Mulle on joskus poliisi soittanut kuolinpesän aseista.
Meille soitti perseilevästä mopopojasta.
Varmaan selviää vastaamalla? ..Vai oletko tietoinen että olet tehnyt jotain väärää?
Nosto