Minkälaista yöasua käytät? Ikäsi?
Itse nukun jossain virttyneessä t-paidassa tai sitten alasti. Ikää kohta 34 vuotta.
Kommentit (87)
Jos olen kipeä niin flanellipyjamassa, muuten topissa/miehen vanhanssa t-paidassa, alushousuissa ja villasukissa. Kesällä alasti. Ikä 25
T-paita, kalsarit tai fleecehousut, kahdet villasukat ja vielä säärystimet. Plus 2 vilttiä ja täkki päällä... T. Vilukissa 24v
En mitään. Nukun aina alasti. Ikää 45v.
Alasti, kylmällä villasukat, jos on tukka märkä ja kylmä, niin merinovillabuffi, ja jos on toti toti kylmä, niin myös villainen kaulahuivi. N 34.
pyjamassa, pikkarit jalassa, talvisin myös villasukat, helteillä riittää t-paita. n36
Kesällä alkkarit, talvella kunnon pitkähihainen trikooyöpaita, mielellään pitkä. Vlillä lisäksi villasukat estämään suonenvetoa. Ikää on saman verran kuin Metusalemilla.
Mä en taida uskoa että melkein kaikki nukkuu alasti. Joko tähän vastaa vain ne jotka alasti nukkuu tai sitten jengi muka-rentoina valehtelee :D
Reisiin asti oleva lyhythihainen yökkäri. 40v
Trikoot niin paitana kuin housuna aamulla vedän siihen päälle housut ja jonkun paidan kätsyy niinei tartte vaihdella vaatteita =) kesällä leginsit ja hihatonpaita oonko ainoa joka ei tykkää nukkua alas?
Pikkuhousut jalassa. Talven pakkasilla myös yöpaita. 49 v.
Mielenkiintoista! Nukun pikkuhousut jalassa, joskus myös rintsikat päällä. Kesäkuumilla joku yömekko jos nukun ilman peittoa. 25 v.
Suihkun jälkeen yötoppi +shortsit tai flanelihousut ja joku yötoppi. Nukun kuitenkin pikkuhousuilla, en osaa pitää yöllä yöpukua :) ikä 25.
Nanson paituli tai pitkä yöpaita ,nyt jo yösukat ,villaiset. Ei pikkareita .Pää tulee kipeäksi jos olkapäät on paljaana ja jännittyvät
Kaikkee mahdollista.
Kesällä mennään alasti tai alkkareissa, syksymmällä käytössä paitulityyppiset yöpaidat tai vaikk isot t-paidat, ilmojen viiletessä saatan pistää fiilisten mukaan pyjaman tai pitkähaihasen ja helmasen yömekon.
23v olen.
Topilla ja pikkuhousuilla
Ikää 22
Ennen nukuin pelkissä aushousuissa. Sitten muutin. Nyt minulla on niiden lisäksi paksut sukkahousut, pellavaiset pyjamahousut, kaksi pehmeää pitkähihaista, lämmin aamutakki, sormikkaat ja yhdet tai kahdet villasukat. Täällä vetää. Toki muutaman kilon laihtumisellakin voi olla vaikutusta. Olen 20-vuotias.