Joko teillä on laitettu lämmitykset päälle talossa?
Onko kaikilla jo lämmitykset päällä taloissa ja kuinka kauan ovat olleet? Lämpiääkö ilmalämpöpumpulla, takalla vai joko on tarvinut ruveta pattereita/lattialämmitystä laittaa pöhiseen?
Kommentit (42)
Ei ole vielä mitään lämmisystä, paitsi märkätiloijen lattialämmitys, joka tietysti on ollut päällä koko kesän.
Meilläkin lämmietty no hetki, taitaa tämä tönö vuotaa sitten ihan kunnolla, rahan menos ei voi estää.
Meillä ei vielä ole päällä ja kylmä on! No, ei passaa valittaa ja onneksiviikonlopuksi on luvattu lämmintä :) Asumme siis vanhassa öljylämmitteisessä talossa.
Pönttöuuni on lämpimänä, ei vielä muita lämmitysmuotoja käytössä.
Leivinuunia on lämmitelty, tänään sitten vähän peruslämpöä jo pattereihinkin.
Takalla toistaiseksi ja kosteissa tiloissa lattialämpö. Jos nämä kelit jatkuvat taidan laittaa patterit päälle.
Ei ole päällä ja mulla on KYLMÄ. En voi itse vaikuttaa noihin mitenkään. Kesäksi ne kytkeytyy pois päältä ja talveksi vuokrayhtiö kytkee taas lämmöt päälle. Istun täällä vilttiin kääriytyneenä.
Käännän patterit päälle yöksi. Muuten on aamulla liian kylmä.
Parina iltana on takkaa lämmitetty. Nyt mietin pitäisikö tänäänkin vähän lämmittää, kun yöllä on kuitenkin kylmä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:51"]
Käännän patterit päälle yöksi. Muuten on aamulla liian kylmä.
[/quote] Ja mä nukun ikkunat auki.
Ei oo keskuslämmitys, mutta alakerran tulisijoja (2 varaavaa, 1 puuhella) on poltettu päivittäin.
Asutaan vanhassa öljylämmitteisessä talossa, lisäksi pari takkaa. Eilen illalla laitettiin löjylämpö päälle. Takkoja pitäisi hiljalleen alkaa lämmittää lähipäivinä.
Meilläkin takkaa lämmitetty kovasti, mutta ei riitä tejo koko talolle. Voi kun olisi vaikka lisäksi vielä puuhella tai muu vastaava, niin tervitsisi pattereita lämmitellä. Sisällä lämpö alkaa lähestyä 19, joka mulle ihan liian vähän, täälä on KYLMÄ!
Maalämpö työntää kuumaa ja takasta vähän tunnelmaa päälle.
Lattialämmöt nostettu kolmoselle. Alkoi lattia olla jäätävän kylmä pienelle ryömijälle.
Kyllä vain. Ollut jo kuukauden. Eilen laitoin enemmän vielä pattereita päälle. Suorasähkö.
Eilen laitettiin. Kaukolämpö on ja huonekohtaiset termostaatit.
Meillä takkaa lämmitetty noin pari viikkoa ja pari päivää sitten oli pakko laittaa jo pattereita päälle kun lämmöt tippu 19 asteeseen.