Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion nyt kertoa todella _ällöttävän_ jutun pimppipesusta

Vierailija
23.09.2014 |

Jees kyllä olen hygieniasta huolehtiva joten ei tarvitse siitä haukkua. Olen tähän asti pessyt alapääni normaalilla tavalla mutta kuitenkin huolellisesti, en kuitenkaan niin että jokaisen poimun "avaan" ja pesen tarkasti.

Parisen viikkoa sitten jostain syystä pesun yhteydessä (suihkussa) päätin että nyt pesen oikein tarkasti alapääni ja esinahkaa nostaessa paljastui töhnää.. Eli ilmeisesti jotain samankaltaista kuin miehillä on sissijuusto? En ole koskaan aiemmin pessyt klitoriksen hupun alta kunnolla ja järkytyin tästä löydöksestä. Joka kerta sitä ei ole muodostunut vaan ehkä muutaman päivän välein on sellaista vaaleaa siellä..Tai voihan se olla valkovuotoakin? Ja käyn päivittäin suihkussa joten en tahdo kommentteja että olen saastainen töhnäpillu. Onko kukaan muu huomannut tälläistä tai voisiko joku ensi kerralla katsoa huomaako itse tälläisen löydön? Vai onko kenties jokainen muu teistä tiennyt jo tästä ja pesee sen pimpin ihan kohda kohdalta todella hyvin :(?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:52"]Mul on 7 lasta eikä ole mitään "huppua" eikä esinahkaa :O Siis mitä, roikkuuko koillakin jotkun nahat noin?!?
[/quote]joillakin*

Vierailija
122/136 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tosi uskomaton ketju! Aikuisten naisten haukkua nyt toisten pilluja tähän malliin edes näkemättä niitä...

Itse otin ihan peilin tätä varten esiin ja voin kertoa ettei sieltä löydy mitään ns. huppua tai muuta. Venyttelin joka suuntaan ja oikeasti perehdyin asiaan. Saan kuitenkin orgasmin helposti ja tiedän tarkalleen missä klitorikseni on yms., eli siitä ei ole kyse.

Mun mielestä ihmiset voisi siis kunnioittaa toisten ihmisten erilaista rakennetta, väittämättä heti oman anatomian perusteella ettei se ole mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tosi uskomaton ketju! Aikuisten naisten haukkua nyt toisten pilluja tähän malliin edes näkemättä niitä...

Itse otin ihan peilin tätä varten esiin ja voin kertoa ettei sieltä löydy mitään ns. huppua tai muuta. Venyttelin joka suuntaan ja oikeasti perehdyin asiaan. Saan kuitenkin orgasmin helposti ja tiedän tarkalleen missä klitorikseni on yms., eli siitä ei ole kyse.

Mun mielestä ihmiset voisi siis kunnioittaa toisten ihmisten erilaista rakennetta, väittämättä heti oman anatomian perusteella ettei se ole mahdollista.

Sinulla ei siis ole klitoriksen terskaa suojaavaa klitoriksen huppua? Ei se täysin mahdotonta ole, klitoriksen tuntoherkkyyteen sillä tosin saattaa olla vaikutusta.

Vierailija
124/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä ketju. Itsellänikään ei ole mitenkään selvästi eroteltavaa huppua, mutta ei myöskään näkyvää klitorista ollenkaan. Kiihottuneena sen löytää tuntemalla pienen herneen syvällä ihon alla. Ja uskokaa pois, olen sitä etsinyt suurentavilla peileillä ja kirkkailla valoilla. Klitorikseni ei vain tule pintaan asti. Eipä siis ole ikinä tarvinnut erityisemmin miettiä tuollaisia pesuongelmia kuin Apn. Suihkulla pesen ja sormin avaan ulommat ja sisemmät häppärit ja huuhtelen, mutta ei ole mitään hankalasti tavoitettavissa olevia onkaloita. Niin vaan ollaan erilaisia!

Vierailija
125/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivapillu pysyy puhtaana. Rutaleissa muhii vaikka mitä hyi saatanaa vittuuu!

Vierailija
126/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain itse ensin haavauman ja sitten tulehduksen klitorikseen, kun mainitsemastasi paikasta pesin, koska se on ahdas paikka rassata ja vaikka käyttää hellävaraistakin pesuainetta, se kuivattaa. Pelkkä vesikin kuivattaa, jos sen suoja-aineen menet hinkkaamaan pois. En juustoksi sanoisi, vaan suojarasvaksi, ihan niinkuin pyöränketjuissa ja lukoissakin pitää jotain luistoa olla. Melkein pitäisi bepanthenia pesun jälkeen sitten laittaa jos oman rasvan pesee pois.

En enää pese sieltä paitsi poikkeuksellisesti jos haluan suuseksiä. Paikat pitää sitten muistaa hoitaa, sillä sylkikin voi tulehduttaa sieltä hupun alta, jos on just pesty ja hinkattu. Aika arka paikka mennä ronkkimaan, siksi se huppu siinä päällä on suojana.

Pesuaineet ei kuuli pimppiin ollenkaan. Pimppi pestään pelkällä vedellä hellästi kädellä. Klitoriksen hupun alta on tällä tavalla aivan turvallista pesasta ja voi suihkussa vaikka jojobaöljyä laittaa häpyhuuliin ja klitorikseen jos tuntuvat kuivilta.

Suurin riski Klitoriksen ärtymiseen ja tulehtumiseen on silloin, kun mies hieroo sitä. Herkästi tulee hiertymää ja hankaumaa limakalvolle.

Vierailija
127/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain itse ensin haavauman ja sitten tulehduksen klitorikseen, kun mainitsemastasi paikasta pesin, koska se on ahdas paikka rassata ja vaikka käyttää hellävaraistakin pesuainetta, se kuivattaa. Pelkkä vesikin kuivattaa, jos sen suoja-aineen menet hinkkaamaan pois. En juustoksi sanoisi, vaan suojarasvaksi, ihan niinkuin pyöränketjuissa ja lukoissakin pitää jotain luistoa olla. Melkein pitäisi bepanthenia pesun jälkeen sitten laittaa jos oman rasvan pesee pois.

En enää pese sieltä paitsi poikkeuksellisesti jos haluan suuseksiä. Paikat pitää sitten muistaa hoitaa, sillä sylkikin voi tulehduttaa sieltä hupun alta, jos on just pesty ja hinkattu. Aika arka paikka mennä ronkkimaan, siksi se huppu siinä päällä on suojana.

Pesuaineet ei kuuli pimppiin ollenkaan. Pimppi pestään pelkällä vedellä hellästi kädellä. Klitoriksen hupun alta on tällä tavalla aivan turvallista pesasta ja voi suihkussa vaikka jojobaöljyä laittaa häpyhuuliin ja klitorikseen jos tuntuvat kuivilta.

Suurin riski Klitoriksen ärtymiseen ja tulehtumiseen on silloin, kun mies hieroo sitä. Herkästi tulee hiertymää ja hankaumaa limakalvolle.

Teininä halusin jynssätä itseni saippualla joka paikasta kun kävin suihkussa. Loppui sitten sen jälkeen kun sain kunnon tulehdussarjan alapäähäni.

Vierailija
128/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mieheni ei ole koskaan sanonut mitään hajusta tai mistään töhnästä ja se tuskin sitä toosaa nuolisi jos se haisisi juustolle. Ja arvasin kyllä että kommentit tulevat olemaan tätä luokkaa. -ap

Klitoriksen hupun alle jäävä alue on pieni vaikka olisi vähän kookkaampikin klitoris niin ei sinne millään mahdu kertymään niin paljon mitään, että sitä nuoliessa huomaisi. Joku tulehdustilanne toki eri asia.

Vierailija
129/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään hiton huppua. Ihan just tarkistin...

Pimppejä on miljoonittain erilaisia. Klitoriksen ja hupun koossa merkittäviä eroja. Onko sinulla pieni klitoris? Tällöin huppukaan erityisen erottuva.

Vierailija
130/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi repimään herkimpiä paikkojani rikki. Normaali vesipesu ja mietoa saippuaa "ulkoisesti" riittää. En ole tiennytkään, että joillakin naisilla kertyy eritettä klitoriksen ympärille. Kuulostaa inhottavalta. Muuten, jokaisen naisen kannattaa kurkata peilin avulla pilluaan, kai jokainen on kiinnostunut omasta värkistään sen verran?

Saippua siellä tuhoja tekee. Ei saippuaa pesuun vaan pelkkä vesi.

Vierailija
131/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joillakin naisilla on niin iso ja pitkä klitta että se näyttää ihan minikokoiselta penikseltä. toisilla taas pikkuinen ja sievä

Ei sellanen pieni mikään sievä ole vaan tylsä ja olemattoman näköinen. Isompi josta näkee kiihotuksen on kaunis.

Vierailija
132/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:32"]Kyllä se klitoriksen pää voi nöpöttää paljaana. Itselläni nöpöttää, ja se on melko iso pallukka vielä. Siinä on pieni huppumainen muodostelma sen yläpuolella ja ympärillä mutta se on niin pieni että klitorispallukka on ihan täysin paljaana siinä esillä. Ei muuten ole mitenkään mukavaa siksi että esim. kireät housut tai vaikka pyöränsatula voivat hangata klitoriksen tosi kipeäksi helposti kun ei mikään sitä suojaa. Toisaalta se hyvä puoli on että saan myös orgasmin vaikka vähän siirtelemällä takapuoltani sivusuunnassa kun on kireät housut jalassa, kun se sauma hankaa niin hyvin paljasta klittaa ;)

Mulla sama juttu paitsi et ulommat häpyhuulet suojaa sitä klitorista housuilta. Muuten naiset: kokeiltaa googlettaa "big clitoris", niin näette miten paljon vaihtelua klitan koossa ja muodossa oikeasti on...

Mulla on aika isohko klitoris ja mm. vessakäynneillä pyyhkimisen jälkeen en halua, että klitoris jää häpyhuulien "ulkopuolelle". Siispä aina "kiskaisen" ulommat häpyhuulet klitoriksen päälle sitä suojaamaan, ikäänkuin "sulkisin" pimpin.Muuten olisi jatkuva ja epämiellyttävä hinkkaus housuja vasten

Itse teen saman! Ajattelin, että ei varmaan kukaan joudu tehdä noin. Teini-iästä asti olen asetellut klitoriksen häppärien suojaan tuolla tavalla ennen kuin laitan pikkarit. On huppu klitoriksen suojana, mutta jos en tee näin vaatteet hankaa ikävästi.

Vierailija
133/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnostanut teidän huput ja klitat vaan se että onko muut huomanneet lian eritystä ja miten pesette toosanne -ap

Vedellä ja öljyllä pesen käyden kädellä läpi häppärien välit ja lopuksi pyyhkäsen öljyisellä sormella vielä klitoriksen huppua taakse vetäen. Minulla väljä huppu joka liikkuu helposti ja isohko klitoris. Ei siellä välttämättä mitään näkyvää ole. Jos on mies hieronut klitorista voi löytyäkin töhnää seuraavana päivänä, kun on limakalvo hankautunut. Siksi en sormileikeistä suuremmin välitä, liian herkkä klitoris.

Vierailija
134/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyseessä on sama asia kuin esinahaton mies. Se on siis poikkeama ettei naisella ole klitoriksessa huppua. Sinulla siis klitoris näkyy ihan paljaana?

Vierailija
135/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään isoa huppua jonka alle voisi jotain kertyä. Usein katson peilillä sheivauksen lopputuloksen joten tunnen oman anatomiani. Naisten "kukat" todella poikkeavat toinen toistaan paljon. Aivan erinäköisiä ovat mitä olen kuvia katsellut siitä 100 vaginaa teoksesta.

Vierailija
136/136 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyseessä on sama asia kuin esinahaton mies. Se on siis poikkeama ettei naisella ole klitoriksessa huppua. Sinulla siis klitoris näkyy ihan paljaana?

On esinahoissakin eroja. Osalla roikkuu päässä ylimääräistä, osalla juuri peittää, osalla näkyy levossakin osa terskasta ja osalla näkyy melkeinpä kokonaan levossakin. Tottakai klitoriksen hupuissakin on eroja ihan samaan tapaan.