Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion nyt kertoa todella _ällöttävän_ jutun pimppipesusta

Vierailija
23.09.2014 |

Jees kyllä olen hygieniasta huolehtiva joten ei tarvitse siitä haukkua. Olen tähän asti pessyt alapääni normaalilla tavalla mutta kuitenkin huolellisesti, en kuitenkaan niin että jokaisen poimun "avaan" ja pesen tarkasti.

Parisen viikkoa sitten jostain syystä pesun yhteydessä (suihkussa) päätin että nyt pesen oikein tarkasti alapääni ja esinahkaa nostaessa paljastui töhnää.. Eli ilmeisesti jotain samankaltaista kuin miehillä on sissijuusto? En ole koskaan aiemmin pessyt klitoriksen hupun alta kunnolla ja järkytyin tästä löydöksestä. Joka kerta sitä ei ole muodostunut vaan ehkä muutaman päivän välein on sellaista vaaleaa siellä..Tai voihan se olla valkovuotoakin? Ja käyn päivittäin suihkussa joten en tahdo kommentteja että olen saastainen töhnäpillu. Onko kukaan muu huomannut tälläistä tai voisiko joku ensi kerralla katsoa huomaako itse tälläisen löydön? Vai onko kenties jokainen muu teistä tiennyt jo tästä ja pesee sen pimpin ihan kohda kohdalta todella hyvin :(?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, koska en ole tiennyt minulla olevan esinahkaa tai huppua.

Vierailija
2/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saastainen töhnäpillu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:24"]

ei, koska en ole tiennyt minulla olevan esinahkaa tai huppua.

[/quote]

Oikeesti?

Vierailija
4/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Saastainen töhnäpillu!

Vierailija
5/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin pesen "hupun" alta just ton takia.

Vierailija
6/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huolellisesti olet tähän asti pessyt pillusi, jos sinne kerran kerääntyy akkajuustoa. Mitä kumppanisi ovat sanoneet pillua nuollessaan? "Mmmh, sulla on maukkaat töhnät täällä klitoriksessa!" Oksu tulee jo ajatuksestakin.

Vierailija
7/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri ikinä venyttele esinahkaa pesemisen takia, koska se on kireä. En muista monta kertaa siellä myöskään mitään nähneeni. Tuntuu myytiltä tuo juuston kertyminen. Toisaalta olen lukenut smegman (eli se töhnä) olevan suojaavaa ja terveellistä. Naisilla vähän eri homma, kun voi olla monta monimutkaista, hautuvaa kohtaa ja erilaisia mönjätuotteita tulee tasaisella syötöllä. 

-Mies 29v-

Vierailija
8/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse ensin haavauman ja sitten tulehduksen klitorikseen, kun mainitsemastasi paikasta pesin, koska se on ahdas paikka rassata ja vaikka käyttää hellävaraistakin pesuainetta, se kuivattaa. Pelkkä vesikin kuivattaa, jos sen suoja-aineen menet hinkkaamaan pois. En juustoksi sanoisi, vaan suojarasvaksi, ihan niinkuin pyöränketjuissa ja lukoissakin pitää jotain luistoa olla. Melkein pitäisi bepanthenia pesun jälkeen sitten laittaa jos oman rasvan pesee pois.

En enää pese sieltä paitsi poikkeuksellisesti jos haluan suuseksiä. Paikat pitää sitten muistaa hoitaa, sillä sylkikin voi tulehduttaa sieltä hupun alta, jos on just pesty ja hinkattu. Aika arka paikka mennä ronkkimaan, siksi se huppu siinä päällä on suojana.

Vierailija
9/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua nyt yhtään että mikä huppu?

Vierailija
10/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutaku kuin tämän jälkeen klitorista imemään :D

vois ne enimmät rasvat pesasta pois, ne jokka ei usko niin koskekaapa siihen

ja haistakaapa sormianne

Vierailija
11/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:46"]

en tajua nyt yhtään että mikä huppu?

[/quote]

klitoriksen päällä on esinahka joka suojaa klitorista. sanotaan hupuksi.

Vierailija
12/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:37"]

En juuri ikinä venyttele esinahkaa pesemisen takia, koska se on kireä. En muista monta kertaa siellä myöskään mitään nähneeni. Tuntuu myytiltä tuo juuston kertyminen. Toisaalta olen lukenut smegman (eli se töhnä) olevan suojaavaa ja terveellistä. Naisilla vähän eri homma, kun voi olla monta monimutkaista, hautuvaa kohtaa ja erilaisia mönjätuotteita tulee tasaisella syötöllä. 

-Mies 29v-

[/quote]

No hyi helvetti. Mun eksällä oli tuollainen kireä nahka, eikä suostunut millään, kun ehdotin leikkausta. Se nimittäin kerää hirveästi hajua ja tahnaa. Vielä jopa enemmän kuin naisen klitorishuppu. Sehän on ihan siinä kikkelin päässä teillä ja klittahuppu on ihan sivussa kaikesta eritteestä. Itse et varmaan hajua erota kun olet elämäsi sen kanssa jakanut, mutta kyl maar en sulta ottais poskeen.

Vierailija
13/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nämä naiset anatomiansa tuntee...

Vierailija
14/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mieheni ei ole koskaan sanonut mitään hajusta tai mistään töhnästä ja se tuskin sitä toosaa nuolisi jos se haisisi juustolle. Ja arvasin kyllä että kommentit tulevat olemaan tätä luokkaa. -ap

Vierailija
15/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

[/quote]

Sinulla nyt ei vaaraa ole, että muut kuin äitisi olisivat kikkelisi kanssa tekemisissä.

Vierailija
16/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään hiton huppua. Ihan just tarkistin...

Vierailija
17/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kaikilla olekkaan niin isoa nahkaa siinä klitoriksen suojana mutta on turha olla tyly "MULLA EI KYLLÄ SEMMOISIA OLE" tai kysyä että mikä huppu on? Kuka ei oikeasti voi tietää.. -ap

Vierailija
18/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:54"]

-Mies 29v-

[/quote]

No hyi helvetti. Mun eksällä oli tuollainen kireä nahka, eikä suostunut millään, kun ehdotin leikkausta. Se nimittäin kerää hirveästi hajua ja tahnaa. Vielä jopa enemmän kuin naisen klitorishuppu. Sehän on ihan siinä kikkelin päässä teillä ja klittahuppu on ihan sivussa kaikesta eritteestä. Itse et varmaan hajua erota kun olet elämäsi sen kanssa jakanut, mutta kyl maar en sulta ottais poskeen.

[/quote]Miksi mies antaisi silpoa itseään? Tarkoititko vielä ympärileikkausta? Se on pilannut monta seksielämää. Kaikki eivät ole samanlaisia; toiset haisevat ja toiset eivät. Onhan ihmisillä ominaishajukin. En tiedä miten sijainti liittyy tähän, koska ei penis eritä paljon muuta kuin virtsaa ja joskus harvoin siemennestettä. Naisilla sen sijaan on useampi reikä, joissa vielä lärpäkkeet edessä, jotka helposti sotkeutuvat erilaisiin vuotoihin. Tai ainakin helpommin kuin miehellä, jolla ei ole mitään matkalla tai tiellä. 

Ja meillä miehillä ei ole seksielämää, joten ei tarvitse kertoa erikseen, mitä et tekisi.

-Mies 29v-

Vierailija
19/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:54"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Miksi mies antaisi silpoa itseään? Tarkoititko vielä ympärileikkausta? Se on pilannut monta seksielämää. Kaikki eivät ole samanlaisia; toiset haisevat ja toiset eivät. Onhan ihmisillä ominaishajukin. En tiedä miten sijainti liittyy tähän, koska ei penis eritä paljon muuta kuin virtsaa ja joskus harvoin siemennestettä. Naisilla sen sijaan on useampi reikä, joissa vielä lärpäkkeet edessä, jotka helposti sotkeutuvat erilaisiin vuotoihin. Tai ainakin helpommin kuin miehellä, jolla ei ole mitään matkalla tai tiellä. 

Ja meillä miehillä ei ole seksielämää, joten ei tarvitse kertoa erikseen, mitä et tekisi.

-Mies 29v-

[/quote]Ja jos se helpottaa, ei minua tuo aloittajan juttu ällöttänyt yhtään, enkä usko, että hänen töhnänsäkään ällöttäisivät minua, vaikka en tietenkään voi sitä tarkkaan tietää. Kuulosti aika kesyltä hommelilta.

-Mies 29v-

Vierailija
20/136 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:59"]

Ei varmasti kaikilla olekkaan niin isoa nahkaa siinä klitoriksen suojana mutta on turha olla tyly "MULLA EI KYLLÄ SEMMOISIA OLE" tai kysyä että mikä huppu on? Kuka ei oikeasti voi tietää.. -ap

[/quote]

Mä esimerkiks voin olla tietämättä ja hyvin olen pärjännyt.