Aion nyt kertoa todella _ällöttävän_ jutun pimppipesusta
Jees kyllä olen hygieniasta huolehtiva joten ei tarvitse siitä haukkua. Olen tähän asti pessyt alapääni normaalilla tavalla mutta kuitenkin huolellisesti, en kuitenkaan niin että jokaisen poimun "avaan" ja pesen tarkasti.
Parisen viikkoa sitten jostain syystä pesun yhteydessä (suihkussa) päätin että nyt pesen oikein tarkasti alapääni ja esinahkaa nostaessa paljastui töhnää.. Eli ilmeisesti jotain samankaltaista kuin miehillä on sissijuusto? En ole koskaan aiemmin pessyt klitoriksen hupun alta kunnolla ja järkytyin tästä löydöksestä. Joka kerta sitä ei ole muodostunut vaan ehkä muutaman päivän välein on sellaista vaaleaa siellä..Tai voihan se olla valkovuotoakin? Ja käyn päivittäin suihkussa joten en tahdo kommentteja että olen saastainen töhnäpillu. Onko kukaan muu huomannut tälläistä tai voisiko joku ensi kerralla katsoa huomaako itse tälläisen löydön? Vai onko kenties jokainen muu teistä tiennyt jo tästä ja pesee sen pimpin ihan kohda kohdalta todella hyvin :(?
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:16"]
Mua ei kiinnostanut teidän huput ja klitat vaan se että onko muut huomanneet lian eritystä ja miten pesette toosanne -ap
[/quote]
No minä ainakin olen aina pessyt niin että levitän myös sisemmät häppärit, vedän "nahan" taakse ja huljutan vedellä ja sormella senkin alueen. ikinä ei ole tullut mitään juustoa.
Peilin kanssako suihkussa hääräät, ap, vai oletko todella niin notkea, että kumartumalla näet jalkovälisi kaikkine esinahkoineen ja huppuineen?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:16"]
Kenen kieli oikeesti mahtuu sinne hupun alle, ja kenen hupun alle? Päältähän sitä nuollaan, ei mulla mene edes topsticki klitoriksen esinahan alle eikä sitä nahkaa voi oikein liikuttaa taaksepäinkään. On kuin naulattu paikoilleen, tiivis pikku herne.
[/quote]
Ap:n aloitusviestistä: "päätin että nyt pesen oikein tarkasti alapääni ja esinahkaa nostaessa paljastui töhnää." Eli ainakin ap:n esinahkaa voi siirtää/nostaa. Kieltä ei siis tarvitse yrittää sovittaa sinne esinahan alle, vaan esinahkaa siirretään pois klitoriksen päältä = nuollaan hupun alta.
Hei ap, mulla ainakin on sama juttu.
Huolehdin kyllä hyvin hygieniasta mutta välillä kun sen 'hupun' vetää varovasti kunnolla taakse niin kyllä siellä on aina vähän sitä valkoista töhnää, mitälie sitten onkaan.
Aikamoinen väittely täällä onkin. Hassua etteivät naiset tunnu tietävän omaa 'toosaansa' kunnolla.
No löytyy minultajin ja käyn sentään aamuin illoin suihkussa. Joskus puhdistin pumpulipuikolla sen klitoriksen huppuineen.
Hinkkaan pinpin huolella ja perusteellisesti.
Älä sano et oot antanu jonkun nuollakin sua :D ei varmaan toista kertaa sitä tee.
Ja joo pesen kyllä klitoriksenkin kunnolla juuri tuon takia. pessyt ala-asteelta asti.
No näen kyllä melkein koko pimpin kokonaan ja pystyn pestä ihan seisovilteen kumartuen eteenpäin? :o kuka ei pysty? Kyllähän nyt sen verran pitää selän taipua että näkee oman pillunsa edestäpäin -ap
114, voi kyllä mieheni on uskollisesti nuollut pimperoani muutaman vuoden <3 harmittaako se sinua
Mulla oli joskus siellä valkeaa kun oli hiiva. Oli kipeä ja säikähdin todella kun huomasin
No kyllä mun pinppi on ainakin putipuhdas ja herkkäkin on mutta olispa joku sitä imemässä..ei ole ollut aikoihin vaikka ahnas pinppi onkin!
Siis en mä ole tiennyt että siellä on jotain huppuja :DD ei kukaan ole sellaisesta kertonut. Eikä avomieheni ole kyllä koskaan mistään hajuista valittanut, ja tiedän että sanoisi varmasti jos haisisi. Täytyy kyllä suihkussa vähän räpeltää jos löytäisin jotain tuolta alakerrasta :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:31"]En menisi repimään herkimpiä paikkojani rikki. Normaali vesipesu ja mietoa saippuaa "ulkoisesti" riittää. En ole tiennytkään, että joillakin naisilla kertyy eritettä klitoriksen ympärille. Kuulostaa inhottavalta. Muuten, jokaisen naisen kannattaa kurkata peilin avulla pilluaan, kai jokainen on kiinnostunut omasta värkistään sen verran?
[/quote]
No en ole kurkannut enkä aio. Siellä se toosa on ihan ilman mitään pällistelyäkin.
Miten olenkaan voinut missata tällaisen keskusteluketjun! :D
Mä en ainakaan kertoisi kenellekään jos olisin tuollainen saastainen töhnäpillu!
Jos ei töhnää saada irrotettua jää pinppi armotta nuolematta. Ei auta rahulikaan koska yrjöttää haiseva reuhka.
Voisin suositella pitkiä istumakylpyjä jotta pillusta saataisiin tökötti liukenemaan. Mahdollisesti jokin mieto liuotusaine kuten tinneri.
Mul on 7 lasta eikä ole mitään "huppua" eikä esinahkaa :O Siis mitä, roikkuuko koillakin jotkun nahat noin?!?
Eikö tätä varten ole kehitetty bidee että vähälahjaisempikin AV-luuska voi yksinkertaisesti asentaa peilin ja tutkia tuheroaan? Kuinka voi aikuinen nainen elää kokonaisen elämän ilman että herää uteliaisuus ottaa selvää mikä siellä pillussa on niin merkillistä? Mutta ei. Limainen ontelo senkun eltaantuu ja paiseet alkavat valua visvaa mutta tämähän ei mammaa häiritse. Mies vain pitäisi löytää nuolemaan kuvottavat eritteet suuhunsa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:52"]
Mul on 7 lasta eikä ole mitään "huppua" eikä esinahkaa :O Siis mitä, roikkuuko koillakin jotkun nahat noin?!?
[/quote]
Olihan se sekin haropillu harakka joka näppärästi pisti häpyhetulat solmuun ja kiinnitti sinne USAn pienoislipun piristykseksi. Siinäpä vasta taitava värkin räpeltäjä.
Jos sissijuustoa ei pese ajoissa niin kovettuu ja pitää suihkussa kynsillä raapia pois. Tekee kipeää ja haju ei lähde moneen viikkoon. Kantsii pestä joka kolo.